QUOTE(comep @ 2008 06 11, 18:46)
gal kas nors galit paaiskinti kaip parkuojates sonu?
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau
 
 
 itariu stogas nuvaziavo 
 
kokius taskus ziurit,na bent truputuka..
kazkas man pasidare-nebepataikau
Pabandysiu.
Važiuji atbulom tiesiai kol deįiniam kaleivio trikampiniam langely per vidury pamatai kuoliuką, susuki pilnai vairą į dešinę ir važiuoji žiūrėdama į kairį veidrodėlį iki kol pamatai stovėjimo vietos galinės linijos susikirtimo kampą su su bordiūru. Tada išstiesini vairą ir pavažiuoji iki tavo dešinysis veidrodėlis būna ties gairele. Tada pilnai susuki vairą į kairę ir važiuoji kol atsistoji lygiagrečiai bordiūrui. Ištiesini ratus ir jau gali užtraukt rankinį
Tikiuosi kas nors aišku
Papildyta:
Neperskaičius visko atrašiau, tai sorriuz, kad kartojuos
                aciu visoms,net ir pavelavusioms  
  
 
ka tik grizau is aiksteles ir zinot ka-man pavyko
 
bet jau su MB tai ciut nesusikalem,pradejom rekti viens ant kito,ziurim zmones ziuri,mes tik zzzzzzzzzz su mygtukais langus uzsidarem ir vel visa gerkle viens ant kito
 
 ,bet cia baikes  
  
                
                                    
                
                
                
            ka tik grizau is aiksteles ir zinot ka-man pavyko
bet jau su MB tai ciut nesusikalem,pradejom rekti viens ant kito,ziurim zmones ziuri,mes tik zzzzzzzzzz su mygtukais langus uzsidarem ir vel visa gerkle viens ant kito
QUOTE(comep @ 2008 06 12, 22:02)
aciu visoms,net ir pavelavusioms  
  
 
ka tik grizau is aiksteles ir zinot ka-man pavyko
 
bet jau su MB tai ciut nesusikalem,pradejom rekti viens ant kito,ziurim zmones ziuri,mes tik zzzzzzzzzz su mygtukais langus uzsidarem ir vel visa gerkle viens ant kito
 
 ,bet cia baikes  
  
ka tik grizau is aiksteles ir zinot ka-man pavyko
bet jau su MB tai ciut nesusikalem,pradejom rekti viens ant kito,ziurim zmones ziuri,mes tik zzzzzzzzzz su mygtukais langus uzsidarem ir vel visa gerkle viens ant kito
Oij kaip aų suprantu
QUOTE(comep @ 2008 06 12, 23:02)
aciu visoms,net ir pavelavusioms  
  
 
ka tik grizau is aiksteles ir zinot ka-man pavyko
 
bet jau su MB tai ciut nesusikalem,pradejom rekti viens ant kito,ziurim zmones ziuri,mes tik zzzzzzzzzz su mygtukais langus uzsidarem ir vel visa gerkle viens ant kito
 
 ,bet cia baikes  
  
ka tik grizau is aiksteles ir zinot ka-man pavyko
bet jau su MB tai ciut nesusikalem,pradejom rekti viens ant kito,ziurim zmones ziuri,mes tik zzzzzzzzzz su mygtukais langus uzsidarem ir vel visa gerkle viens ant kito
Jetau jetau,ir kas čia su tais vyrais darosi...Atrodo,jie mums turėtų būti kaip tik itin pakantūs,bet kur tau-rėkia gerkles išvertę,lyg užmiršę,kad prieš juos "jų gyvenimo moteris",kuriai aukso kalnus žadėjo...Aš dabar su savo vyru važinėju M ženklą užsiklijavusi,tai varge varge:baisiau už 100 bjauriausių instruktorių,kokius tik galite įsivaizduoti,kartu sudėjus
Dabar kai jau pati vairuoju, tai irgi nieko nesako, nebamba. Kai dar su dukra važiuojam tai ji priekyje, o jis gale sėdi. Tyliai
Tik vat su parkavimusi tai aš vargstu
QUOTE(insi @ 2008 06 11, 17:12)
jeigu instruktorius taip nervina ir nusodinėja, tikrai geriau pas jį neik 
 . o 3 pavarą tikrai nuo 30 km/h reik.
Perjungiant pavaras reikia žiūrėti į variklio apsukas, o ne į greitį. Į greitį žiūrėti beprasmiška, nes įvairiose masinose skirtingi pavarų ilgiai.
Benzininėms mašinoms aukštesnę pavarą junkit, kai variklio apsukos viršys 3000 aps/min, o žemesnę junkite, kai apsukos nukrenta žemiau 2000. Dyzeliuose laikykit variklio apsukas 1500-2500.
Labai keista, kad tokių elementarių dalykų instruktoriai nepamokina...
QUOTE(valkata @ 2008 06 13, 11:44)
Perjungiant pavaras reikia žiūrėti į variklio apsukas, o ne į greitį. Į greitį žiūrėti beprasmiška, nes įvairiose masinose skirtingi pavarų ilgiai.
Benzininėms mašinoms aukštesnę pavarą junkit, kai variklio apsukos viršys 3000 aps/min, o žemesnę junkite, kai apsukos nukrenta žemiau 2000. Dyzeliuose laikykit variklio apsukas 1500-2500.
Labai keista, kad tokių elementarių dalykų instruktoriai nepamokina...
Benzininėms mašinoms aukštesnę pavarą junkit, kai variklio apsukos viršys 3000 aps/min, o žemesnę junkite, kai apsukos nukrenta žemiau 2000. Dyzeliuose laikykit variklio apsukas 1500-2500.
Labai keista, kad tokių elementarių dalykų instruktoriai nepamokina...
maniškis mokė, kad reik jausti mašiną, o ne į apsukas ar greitį žiūrėti... juk bus tokių situacijų, kada nebus kada pažiūrėti.
QUOTE(vixiuke @ 2008 06 13, 13:25)
maniškis mokė, kad reik jausti mašiną, o ne į apsukas ar greitį žiūrėti... juk bus tokių situacijų, kada nebus kada pažiūrėti.
Jausti neišmokstama. Jautimas pats ateis su patirtimi. Naujokui sakyti "jausk mašiną" yra juokinga...
QUOTE(valkata @ 2008 06 13, 15:08)
Jausti neišmokstama. Jautimas pats ateis su patirtimi. Naujokui sakyti "jausk mašiną" yra juokinga...
manyčiau, kad išmokau, nes nei į spidometrą nei apsukas nežiūriu perjunginėdama bėgius
                sveikutes gal yra vairuojanciu panevezyje gal kas galite parekomenduoti instruktoriu  
                
                                    
                
                
                
            
    




