Man atrodo, kad jau nuo 2 klasės reikėtų rašyti pažymius. Juk paskui atėję į 5 klasę nežino vaikai, ko iš jų norima.
Tėvams taip pat neaišku, ką moka jų vaikai, nes paskui 5 klasėje tėvai reiškia dažniausiai nepagrįstas pretenzijas dėl vertinimo, nes jau čia nėra įsk, arba neįsk., o pažymys. Juk ir 4 - įsk.
Sutinku
Maniškis jau ketvirtoj klasėj su kažkokiu siaubu laukė tokių įvertinimų pažymiais,net nežinau kodėl
Pirmokėliai dar tų balų nesupranta,o vat antrokam jau galėtų įvertinti balais ar pažymiais...


Maniskis jau bus ketvirtokas, tai galiu pasakyti, kad gal tik pirmoje klaseje nereikia pazymiu,o po to tikrai reikia, nes vaikui nera stimulo stengtis, pas juos tik anglu raso pazymius ir zinokit kaip stengiasi kuo geresni gauti, o is kitu dalyku viskas atmestinai, nes juk vistiek nera ivertinimo.

QUOTE(JOVITA 11 @ 2007 08 25, 11:23)
mano mokykloj 5 klas. buvo tokia nesamone kad puse metu vaikam negalejo rasyt nepatenkinamu pazymiu kam to reikia
. zodziu kad ir kaip blogai parasei kontrolini darba vistiek gavai patenkinama pazymi. 




QUOTE(Liusii @ 2007 08 27, 14:18)
Maniskis jau bus ketvirtokas, tai galiu pasakyti, kad gal tik pirmoje klaseje nereikia pazymiu,o po to tikrai reikia, nes vaikui nera stimulo stengtis, pas juos tik anglu raso pazymius ir zinokit kaip stengiasi kuo geresni gauti, o is kitu dalyku viskas atmestinai, nes juk vistiek nera ivertinimo.

Nejau jums neužtenka kad pasiekimų knygelėj rašo G, L, P, S, K
čia gi tas pats kaip ir pažymiai.
Pas mus nuo pat pirmos klasės P-puikiai, G-gerai, L-labai gerai, K-klaidos, S-silpnai.
vertina kikevieną kontrolinį, namų darbą, skaitimą. Tas pats kaip ir pažymiai.

Pas mus nuo pat pirmos klasės P-puikiai, G-gerai, L-labai gerai, K-klaidos, S-silpnai.
vertina kikevieną kontrolinį, namų darbą, skaitimą. Tas pats kaip ir pažymiai.
Mano viena dukra - pirmokė, kita - trečiokė. Kolkas nematau nieko blogo vertinant mokymąsi raidelėmis. Gavusios geras raideles, džiaugiasi kaip ir aš, kad džiaugdavausi pažymiais, stengiasi dėl geresnių raidelių. Kaip bus vyresnėse klasėse, nežinau. Gal tas persilaužimas iš raidelių į pažymius nebus toks lengvas

Nieko nematau blogo, kad nerašo pažimių. Mano dabar dukra pirmokė gauna už atliktus darbus raideles ir man labai aišku kaip ji mokosi ir beto patys vaikai labai stengiasi norėdami gauti pagyrimus, šypsenėles ar teigiamas raideles.Nuo to viskas ir aišku kaip vaikui sekasi, o tie pažymiai nemanau, kad ką pakeistų.Kam jau sekasi ir mokosi tai mokosi ir taip, o kas prie tingėjimo ar šeip sunkiau kokia pamoka nesiseka tai čia ne pažymiuose esmė. Daugiau stebėkime savo mokinukus, padėkime, paskatinkime ir vaikams ir mums bus viskas aišku ir gerai

sveikos mamos.Matau taip ir neatpratot nuo pazymiu,mokytojam butu lengviau parasyti pazymi,negu vertinti raidemis,ar dar kai kuriose mokyklose yra kur aprasomi vaiko pasiekimai.Pazymiai yra nerasomi del to,kad netraumuotu vaiko psichikos,nes budamas pradinukas jis dar nevisiskai suvokia kuo skiriasi 7-8balai. Gaudamas bloga pazymi vaikas labai isgyventu ir gal but praeitu noras eiti i mokykla,jeigu ant jo bartusi tevai,ar juoktusi klases draugai.
Mano sūnūs antrokai ir labai atidžiai seka savo pasiekimus, džiagiasi jei darbai įvertinti N-nuostabiai, Š-šauniai, susirūpina, jei G-gerai, ar P-tik pakankamai, ir vertinimo sistemoje yra dar įvairių ženklų, B. Pr., n, ?, padedančių vaikams ir tėvams stebėti pasiekimus, trūkumus. Manau tokio vertinimo visiškai pakanka. Žinoma, jai būtų vertinama pažymiais irgi būtų gerai, tiesiog, manau, kad tai tinkama alternatyva.