
Manau, kad pirmokelių žinias vertinti saulytėm ir debesėliais yra visai gerai, o pažymiai turėtų atsirasti nuo antros klasės. Vaikas turi būt vertinamas. Mano manymu, pažymiai skatina mokymąsi. Juk jei kas nors nevertinama, to ir nesimokom. Tai liečia mokyklas. O atėjus į penktą klasę po saulyčių ir debesėlių gavimo, daugelis vaikų net nesiorientuoja pažymiuose ir jiems tas pats--gavo 5 ar 10. Pati susidūriau su šia problema, kai mano penktokėlis pasakė: mama, o koks skirtumas, gavau 6 ar 9, juk gavau pažymį. Tad, as už tikrą vertinimą ir tikrais pažymiais

Maniskio mokykloje nera jokiu saulyciu ar debeseliu- nieko nera
O pazymiai man patiktu, kad butu, vis aiskiau butu kur pasistengti labiau, o dabar be penktos klases nieko nesuprasi ar jis geras mokinys ar ne

O pazymiai man patiktu, kad butu, vis aiskiau butu kur pasistengti labiau, o dabar be penktos klases nieko nesuprasi ar jis geras mokinys ar ne

Pas mus antrokus vertina raidėm...o užsienyje (GB) dar net 8kl.vertina raidėm

Nepritariu. Tada 5 klasėj visi būna labai išsigandę. Pripranta prie visokių saulyčių, o kai gauna "8"- tragedijos. Būtina vertinti žinias pažymiais, tada tėvams ir vaikams nebus jokių tragedijų.
QUOTE(loret30 @ 2008 01 14, 11:44)
JAV ir universitetuose vertina raidėmis, tačiau tai ne tas pats kaip pas mus. Ten kiekviena raidė labai aiškiai atitinka konkretų balų skaičių (ten taikoma 100 balų sistema): surinkai 90-100 balų - gausi A, surinkai 80-90 - gausi B, ir t.t. Visoje švietimo sistemoje tos pačios raidės reiškia tą patį. O pas mus kažkoks bardakas - vos ne kiekvienas mokytojas turi savo sistemą (kita vertus - o kas jam belieka daryti). Buvo pažymiai - buvo tvarka. Kažkaip mūsų nė vieno nesutraumavo. Negi dabar vaikai jautresni

QUOTE(saasa @ 2008 01 25, 21:58)
.Visiškai sutinku, tik kad -kaip ten sako-šuns balsas į dangų neina. Pati esu mokytoja, turiu penktokus, kuriems ( o dar labiau tėvams) būna šokas, kai pradinėse giriami už pažangą, skatinami visokeriopai, penktoje pradeda gauti prastokus pažymius., nes vis tik vyresnėse klasėse vertinama ne kiekvieno asmeninė pažanga-vertinimas remiasi normomis. Žinoma, kartais parašai kokį pažymiuką ir iš operos "džiaugiuosi, jog stengiesi".
Taip, mes čia beveik vienbalsiai(neskaičiau visko nuo pradžių) pritariam tam konkrečiam, paprastam, iki skausmo žinomam vertinimui. bet nieks iš aukščiau šitos bardakinės vertinimo sistemos tikrai nekeis. Penktokų mamytė turi ruoštis tokiam lengvam šokui, bet daugmaž po pusmečiu vaikai pripranta prie to pažymio, ir tikrai pradeda labiau stengtis negu pradinėse klasėse.
QUOTE(Jurlin @ 2007 12 16, 20:59)
Maniskio mokykloje nera jokiu saulyciu ar debeseliu- nieko nera
O pazymiai man patiktu, kad butu, vis aiskiau butu kur pasistengti labiau, o dabar be penktos klases nieko nesuprasi ar jis geras mokinys ar ne

O pazymiai man patiktu, kad butu, vis aiskiau butu kur pasistengti labiau, o dabar be penktos klases nieko nesuprasi ar jis geras mokinys ar ne

Tai gi yra dienoraštis, kur kas mėnėsį yra įverinami visi dalykai, sugebėjimai ir įgudžiai. O gal čia tik mūsų mokykloje

Nežinau, man ši vertinimo sistema visai patinka.
QUOTE(pupa.uoga @ 2007 10 11, 11:30)
Man atrodo, kad pažymių nerašymas tikra nesąmonė. O vaikui paskui pradėjus rašyti pažymius nebus streso? Ir iš viso tas NP ( nedaro pažangos) man asocijuojasi- nepakanka proto
Pritariu visom keturiom


Man tai irgi tas pažymių nerašymas visai nepatinka.Vistiek pagal tuos įvertinimus viskas aišku kokį gauni pažymį.Visi nori tik pirmo iš įvertinimo lentelės

QUOTE(DRUGELIS DRAUGELIS @ 2008 02 21, 21:01)
Man tai irgi tas pažymių nerašymas visai nepatinka.Vistiek pagal tuos įvertinimus viskas aišku kokį gauni pažymį.Visi nori tik pirmo iš įvertinimo lentelės 

ar pažymiai, ar saulutės, ar dar kitokie įvertinimai- vaikai vienodai juos "kolekcionuoja",dėl to kalti mes- tėvai,grįžta iš mokyklos, o mes jau su klausimu"tai kiek šiandien saulyčių(lipdukų, akmenukų, ar ko kito...)gavai?"
Štai ir stengiasi nudžiuginti,rungtiniauja su klasės draugais, kas daugiau lipdukų surinks, tai ir pagrindinė priežastis, dėl ko atsisakoma pažymių , visos pastangos nueina velniams.Oštai mokytojos žodinis vertinimas man l.patinka, kai į dienorašti įrašo apie vaiką savo pastabas:pav.rašo be gamatinių klaidų, tačiau trūksta rašymo kultūros...Aš ir taip matau, kad jis priterlioja rašydamas, bet iš kur man žinoti,gal jie visi taip terlioja...,galbūt mokytojai toks "susirašinėjimas"-tikras vargas,bet man jis labiausiai informatyvus.
Mūsų dukrytės pradinėje mokykloje vertinimus rašo raidėmis,o gale mėnesio apie pasiekimus per visą mėnesį,kaip vaikui sekėsi,visus kontrolinius ar diktantus parneša namo parodo ir žinoma per tėvelių susirinkimus mokytoja informuoja tėvus kaip jų vaikas mokosi.Dėl lipdukų vaikams smagu gauti už gerus darbus ar pasiekimus
