Baigė mano mergina ketvirtą klasę, bet, prisipažinsiu, nelabai suvokiu kokio lygio jos sugebėjimai
. Atrodo, kad įvertinimai truputį sukelti. Pvz. jai visada sunkiau sekėsi matematika, bet įvertinimai beveik visi yra "taip" ir tik vienas "siekia". Pamėginau paklausinėti apie dešimtaines trupmenas, na nesuvokia vaikas jų visai, o įvertinimas -"taip"
. Analogiškai su anglų, visi pliusiukai sudėti "taip", o nemoka pana mėnesių pavadinimų visai (nors turėjo mokėti!), čia taip atsitiktinai išaiškėjo
, nemoka taisyklingai atsakyti į klausimą ir t.t. Su mokytoja šnekėjomės, nieko blogo neišgirdau: "mokosi", "viskas gerai". O man neramu.Prisipažinsiu, šiemet nelabai betikrindavau jos pamokas, mokydavosi savarankiškai,aišku ir pritingėdavo, bet dabar matau,kad turbūt teks vasarą padirbėti, nes penktoje klasėje bus prastai
.
Pradinuku vertinimo sistema labai aktualus klausimas kiekvienam teveliui
As pati esu siuo klausimu daug domejusis ir galiu pasakyti, kad ir vertinimas pazymiais, ir nevertinimas turi savu pliusu ir minusu. Pazymys is tiesu anksciau buvo rasomas labai neobjaktyviai. Padarei klaida, tau 9. O kur vertinamos pastangos? Cia jau idiografinio(be pazymiu) vertinimo privalumas.
Pazymys lengvina teveliu dalia: gavai 10, saunu, ner ko sukt galvos... gavai 2 - gulk, lupsiu arba kompo negausi
dabartine vertinimo sistema vercia ilgiau pasedeti prie atzaleliu sasiuviniu, patyrineti jo darbus. juose tikrai puikiai matosi, ka mokosi ir ar jam tai sekasi
Tik tam reikia rasti laiko... Man pikta tik del nevienodo vertinimo. Bet teko girdeti, kad kuriama vieninga sistema. Tada visos mokytojos vertins vienodai ir mes, teveliai, buime laimingi
O tos raides, tai ta pati vertinimo sistema kaip balais, tik kitokiame pavidale, tiesa?
Pazymys lengvina teveliu dalia: gavai 10, saunu, ner ko sukt galvos... gavai 2 - gulk, lupsiu arba kompo negausi
dabartine vertinimo sistema vercia ilgiau pasedeti prie atzaleliu sasiuviniu, patyrineti jo darbus. juose tikrai puikiai matosi, ka mokosi ir ar jam tai sekasi
O tos raides, tai ta pati vertinimo sistema kaip balais, tik kitokiame pavidale, tiesa?
QUOTE(inuks @ 2006 06 04, 13:45)
Pradinuku vertinimo sistema labai aktualus klausimas kiekvienam teveliui
. Bet teko girdeti, kad kuriama vieninga sistema. Tada visos mokytojos vertins vienodai ir mes, teveliai, buime laimingi
O tos raides, tai ta pati vertinimo sistema kaip balais, tik kitokiame pavidale, tiesa?
O tos raides, tai ta pati vertinimo sistema kaip balais, tik kitokiame pavidale, tiesa?
Aha, toks vaizdas, kad pati vertinimo sistema sudetingas dalkas, tai kad nesukt sau galvos, uzdraude vertint!
Nu ir kaip atrodys ta vieninga sistema? Kazko tai neatrodo man, kad visus ji patenkins
Na, mano sūnus irgi baigė pirmą klasę. Pas mus yra pusmečio įvertinimai, kuriuose pažymėta- padarė pažangą. O šiaip tai Lietuvių kalbos ir matematikos visus kontrolinius darbus vaikas parsinešdavo namo susipažinti, tai iš karto ir būdavo akivaizdu, ką jis moka, o ko- ne. Be to, ir su mokytoja bent kartą per savaitę susitikdavau,kad paklausti, kaip maniškiui sekasi. Tai mokytoja mums ir knygeles rekomenduodavo, ir kartu aptardavome, kokiais metodais vaikui aiškinti kokį sudėtingesnį matematikos veiksmą ir pan. Vertindavo kiekvieno vaiko individualius pasiekimus, nors per tėvų susirinkimus mokytoja paruošdavo ir visos klasės kontrolinių darbų rezultatų diagramas ( be vaikų pavardžių, taigi, konfidencialumas ir čia
Aš tokia vertinimo sistema esu patenkinta, bet, aišku, nevartant vaikų sąsiuvinių, nebendraujant su mokytoja būtų labai sunku susidaryti aiškų vaizdą.
Aš tokia vertinimo sistema esu patenkinta, bet, aišku, nevartant vaikų sąsiuvinių, nebendraujant su mokytoja būtų labai sunku susidaryti aiškų vaizdą.
QUOTE(Nega @ 2006 06 09, 09:32)
Na, mano sūnus irgi baigė pirmą klasę. Pas mus yra pusmečio įvertinimai, kuriuose pažymėta- padarė pažangą. O šiaip tai Lietuvių kalbos ir matematikos visus kontrolinius darbus vaikas parsinešdavo namo susipažinti, tai iš karto ir būdavo akivaizdu, ką jis moka, o ko- ne. Be to, ir su mokytoja bent kartą per savaitę susitikdavau,kad paklausti, kaip maniškiui sekasi. Tai mokytoja mums ir knygeles rekomenduodavo, ir kartu aptardavome, kokiais metodais vaikui aiškinti kokį sudėtingesnį matematikos veiksmą ir pan. Vertindavo kiekvieno vaiko individualius pasiekimus, nors per tėvų susirinkimus mokytoja paruošdavo ir visos klasės kontrolinių darbų rezultatų diagramas ( be vaikų pavardžių, taigi, konfidencialumas ir čia
Aš tokia vertinimo sistema esu patenkinta, bet, aišku, nevartant vaikų sąsiuvinių, nebendraujant su mokytoja būtų labai sunku susidaryti aiškų vaizdą.
Aš tokia vertinimo sistema esu patenkinta, bet, aišku, nevartant vaikų sąsiuvinių, nebendraujant su mokytoja būtų labai sunku susidaryti aiškų vaizdą.
Ka galiu pasakyt: kokia gera mokytoja!
Na, aš irgi dirbu nuo 8 iki 17 val, o mokytoja būna mokykloj tik iki 13-14 val. Bet rytais, kai nuvežu vaiką, trumpam užsuku ir pasikalbu. Juo labiau, kai dažnai bendrauji, tai ir pašnekesys neilgai užtrunka.
Beje, Žmoge, mūsų mokytoja iš tiesų-
Kaip pasakė viena mama, kad pas ją ar su džiaugsmu, ar su problemom nebaisu eiti, nes ji labai supratinga.
Beje, Žmoge, mūsų mokytoja iš tiesų-
buvau bandomasis triusis kai man nerase pazimiu
dabar nesuvokiu kas yra gerai ir koks lygis pagal pazymi kiek ismokai
nesamone padare
dabar nesuvokiu kas yra gerai ir koks lygis pagal pazymi kiek ismokai
nesamone padare
O kad žinotumėte kokie reikalavimai keliami mokytojams kol jie tas vertinimo sistemas sudaro. Laukia dar šaunesnių naujovių bumas... Svarbiausia nesinervinti ...
Mano kriksto dukra baige antra klase. Pas juos vertinimas raidemis.A,B,C. Nemanau, kad taip geriau vertinti nei pazymiais, patiems vaikams veliau bus sunkiau priprasti prie balu.
MAN IRGI NEPATINKA TOS RAIDES. JAU GERIAU BUTU PRATINT VAIKUS PRIE PAZYMIU NUO PIRMOS KLASES.
Raidės - tai kaip ir pažymiai anksčiau.
Man patinka tokie vertinimai, kaip "siekia", bet čia dėka talpaus lietuviško žodžio, kuris ir tėvus įpareigoja padėti, nes vaikas "siekia"...
o jei būtų 3 ar 4, tai kaip tada žiūrėt?
Bet šiaip tai gyvenime ne pastangos svarbiausia, o rezultatas. Todėl man vistiek labiau patinka skaičiukai. O apie pastangas galima su mokytojais pašnekėti ar susirašyti
Man patinka tokie vertinimai, kaip "siekia", bet čia dėka talpaus lietuviško žodžio, kuris ir tėvus įpareigoja padėti, nes vaikas "siekia"...
Bet šiaip tai gyvenime ne pastangos svarbiausia, o rezultatas. Todėl man vistiek labiau patinka skaičiukai. O apie pastangas galima su mokytojais pašnekėti ar susirašyti







