QUOTE(zuzla @ 2008 08 28, 15:57)
kad nesikabinetum prie zodziu, tai kita karta spec for you prie savo minciu pateikinesiu knygos pavadinima, kuriais metai isleista, kas parase, kuri pastraipa ir kelinta eilute nuo virsaus, ok ?
Aš nesikabinėjau prie žodžių, aš tik bandžiau pataisyti klaidas. Ir beje, tas klaidas daro nemažai žmonių, todėl man nenuostabu. Dar daugiau, esu dirbusi tikybos mokytoja, tai vienas prie vieno tokius pamąstymus man sakydavo mokiniai maždaug nuo 4 klasės iki 12. Todėl natūraliai žvilgterėjau į tavo profilį. Tai rašau, norėdama tau paaiškinti kodėl pagalvojau, kad esi vidurinės mokyklos mokinukė. Tačiau jokio kabinėjimosi ar dar labiau įžeidinėjimų iš mano pusės nebuvo. Deja, tai tavo fantazijos vaisius

O užrašyti iš kokios knygos skaitei, visai gera mintis

Galėsime pakomentuoti kiek ta knyga vertinga. Kad vertimų yra su didelėmis klaidomis, tai faktas. Ir čia visai nejuokinga.
QUOTE(zuzla @ 2008 08 28, 15:57)
jei rimtai, nebutina uzsipulti ir izeidineti, uztenka pasakyti savo nuomone... i gincus tikrai nesivelsiu, nes kiekvienas turim savo tiesa ir, kaip minejau, tikejima suprantam savaip
Pasakiau savo nuomonę

Kuriuose sakiniuose įžvelgei užsipuolimą, įžeidinėjimus. Aš pasakiau ką žinau. Jei nori žinoti tik tiek kiek žinai, galiu daugiau nediskutuoti. Tai tavo pasirinkimas
QUOTE(ABocius @ 2008 08 29, 00:01)
kodel butinai turim pasirinkt ta kurios yra musu tevai? tai pagal jus didziule klaida Lietuvos priimta krikscionybe, nes iki tol visi buvo pagonis. Be to kristaus mokymo plitimas taip pat buvo kalida, nes iki tol krikscionybes nebuvo, todel krikscionybe atsiradima salygojo viso labo "zmonės nesugebantis atrasti patis saves".
o jei as isaugau ateistinej aplinkoj, tai ka man jau nevalia priimti jokios religijos?
O man tai atrodo zudbutinis laikymasis prie tos religijos, kuri idiegta tevu rodo zmogaus nebranduma, pasidavima bandai, "stuburo" neturejima. ir kai einama i baznycia ne is sirdies, o del tradicijos, butent tada santuoka nesujungia ir ispazintis tampa kancia. bet cia tik mano nuomone ir ji nera apsoliuti, kiekviena taisykle turi isimciu.
Lyg neminėjau, kad
būtinai turim priimti. Jeigu taip padariau, tai klaida. Taip negalvoju. Tiesiog tai natūralu mūsų kūnui ir sielai. Galima palyginti su maistu, kai sakoma, kad geriausia vartoti tuos produktus, kurie auga tavo gimtojoje žemėje. Tačiau mes mėgaujamės ir kitais produktais ir tai vadiname dažniausiai egzotika

Ar tai blogai? Žinoma, kad ne. Bet dažniausiai liekame prie tėvų perduotų maitinimo šaltinių. Juos patobuliname, atrandame naujų receptų, bet produktai dažnai lieka tie patys.
Dauguma religijų yra primestos ir jei gyventume tame laikotarpyje, kai tai vyko, tai priešintumėmės ir pagonybę laikytume tik vienintele religija. Tačiau su laiku pagonybė pasitraukė, beje dėl pačių žmonių kaltės, nes jos neišlaikė, tai ją pakeitė krikščionybė. Aš užaugau aplinkoje, kur natūralu ją išpažinti, todėl ir nesiblaškiau, tik gylinau žinias. Tai nereiškia, kad nieko nežiaua apie kitas. Bet tas pažinimas kitų religijų, dar labiau man sako, kad viskas tas pats, tik kitaip pateikta, pagal ten gyvenančių žmonių mentalitetą, kultūrą, tradicijas ir papročius. Žinoma, kad kitų šalių tradicijos gali atrodyti gerokai mistiškesnės, nei mūsų kasdien matomos. Tai normalu.
Jei tuoktis Bažnyčioje laikome tik tradicija, o nesuvokiame nei jos reikšmės, juolabiau neišpažįstama tos religijos, tiklsiau tik prie jos prisilietę, tuomet mano supratimu "rodo zmogaus nebranduma, pasidavima bandai, "stuburo" neturejima".
O dėl ateistinės aplinkos, tai nežinau kur toks žmogus galėtų gyveno. Nes ateistinės aplinkos man neteko patirti, bent jau Lietuvoje. Ją buvo bandoma padaryti, bet deja, nepavyko tiek, kiek norėta.
Tačiau, jei žmogus išauga šeimoje, kuri nemoko jokios religijos, žmogui surasti save yra gerokai sunkiau. Ir tokius žmones, kurie suranda Dievą, aš labai vertinu, nes jie būna ištroškę Dievo ir godžiai Jį geria. Spėju, kad patyria labai nuostabius jausmus.
QUOTE(ABocius @ 2008 08 29, 00:22)
is tiesu yra mintis jog gero ir pikto pazinimo tai medis buvo, arba skaitei prasta vertima arba neatydziai. neiko kaskart skaitant biblija vis atrandi kazka naujo, skaitysi ta vieta kita syki pamatysi giliau. savoka gero ir pikto pazinimas mus atrodo naturalus dalikas, bet pries pirmaja nuodeme zmones neturejo tos savybes ir mums dabar tai sunkiai isivaizduojama, jei is vis imanoma isivaizduoti, taigi sunku ir ka tiksliai spresti apie ta busena. bet daryti isvada, kad igave ta savybe, pazinti gera ir pikta mes tapome daugiau zinantis tikrai butu nelogiska. visu pirma tas pazinimas mus gana painioja, o kita vertus igydami si pazinima mes kazka praradome ir itariu tas kazkas yra gerokai vertingesnis uz gero ir pikto pazinima.
nekenciantiems(cioms) filosofijos sakau sorry.
Galima išsisaugoti jūsų pamąstymus? Man patiko kaip pateikėt.