QUOTE(kachius @ 2008 10 09, 18:57)
O ko jūs vengiat tų šlykščių maršrutų ir panašiai? Būtų mano valia, tai be ekstremalaus vairavimo kursų pažymėjimo į gatvę neišleisčiau važiuot.
Juk vairavimas - kasdienė atsakomybė už savo ir už aplinkinių sveikatą bei gyvybę!
Norėtumėt, kad jus operuotų "gydytojas", egzaminus iš trečio karto išlaikęs ir po jų gyręsis "prasprūdau"?
Kuo sudėtingesni vairavimo egzaminai turi būti ir kuo ilgesni. Po bet kokios klaidos reiktų nutraukt egzaminą ir pusmečiui uždrausti laikyt kitą. Va tada visos išmoktų vairuot kaip pridera ir nebūtų žioplinėjimų kelyje.
Visiškai nesutinku. Taip, vairavimas yra labai atsakingas dalykas, nes esi atsakingas už žmonių gyvybes. Jeigu žmogus neišlaiko kelis kartus dėl to, kad nemoka važiuot, tai gal ir nereikėtų lįst iš vis už vairo.
Bet nejau galvojat, kad Regitroj visi super teisingi ir vertina super atsakingai? Nejau nežinot, kokie dalykai ten vyksta? Mažiausiai 15% per dieną TURI neišlaikyt. Taip nuspręsta. Tai nėra bobutės pasaka. Nežinočiau - nesakyčiau. Pati tai patyriau. Mano instruktorius sakė, kad esu labai gabi, kad tikrai esu verta teisių. Važinėjau su tėčiu, kuris po pirmo mūsų pasivažinėjimo buvo visiškai nustebęs. Esu siaubingai savikritiška, bet žinau, kad vairuot sugebu. O už vieną nekritinę klaidą neišlaikiau. Gal dėl to, kad kyšio nedaviau, gal patekau į tuos 15 proc., nežinau. Niekada nepatikėsiu, kad, net ir su 100 metų stažu, žmonės nedaro klaidų. Visi daro, nori nenori.
Kitas dalykas - tai, kad moki tobulai vairuoti nereiškia, kad tavęs neužmuš koks nors kelių idiotas. Tų 20 valandų išmokti vairuot neužtenka niekaip. Ne visi turi galimybių ir laiko mokytis papildomai. Todėl tikrai nereikia sakyt, kad tada iš vis geriau nevairuot. Be to, mokymosi procesas iki egzamino išlaikymo yra gana įtemptas, žmonės stresuoja. Nereikia sakyti, kad žmogui, kuris nervinasi, apskritai nereikia teisių. Visiška netiesa. Nė vienas nesam bejausmis robotas, o ir yra įrodyta, kad 'sveikas' stresas yra netgi naudingas.
Deja, yra daug ir šlykščios biurokratijos. Kuo ilgiau, kuo daugiau ir kuo įtempčiau dar nereiškia, kad rezultatas bus geresnis. Jie tam Regitros 'konvejery' oi kaip pinigus sau daro. O tokių, prie kurių tikrai nebūtų dėl ko prisikabint, yra vienetai. Bet tai nereiškia, kad žmonės negali vairuoti. Kely yra tiek niuansų, tiek atvejų visokių ir išimčių iš taisyklių, kad gali ir gyvenimo neužtekt, kad visame kame tobulai išsilavint refleksus, jau nekalbant apie laiką, kad ir koks jis būtų, kurį žmogus skiria pasiruošinmui egzaminui. Mano nuomone, išmoksti išlaikyt egzaminą, tada gali mokytis vairuoti. O kad jūs mokėtės vairuoti uždarose teritorijose, tai nesuprantu, kaip išmokote. Mašiną valdyt - taip. O kai išvažiuoji į gatvę ir reikia išmokti reaguoti į ženklus, kitus eismo dalyvius - tai čia jau tobulas automobilio valdymas nėra viskas.
Žodžiu, manau, kad stipriai pespaudėt. Nereikėtų taip griežtai visko vertint, nes ne tik vairavimas gyvenime yra atsakingas dalykas. Esu 100% įsitikinus, kad nė vienas nesam tobulas tuose dalykuose, kuriais užsiimam. Bet tai nereiškia, kad reikia viską mest. Kaip tik reikia mokytis. Niekas negimė mokėdamas.