na pvz.pirkom klozeta, ne is pigiuju, tai po poros men., ant bakelio tokie keisti juodi taskiukai, kaip aguonos, atsirado, nuvalyt neina, o ju vis daugeja ,
jei buciau pirkus parduotuvej, tai buciau su garantija seniai nuejus ir viska issiaiskinus, o cia gaudyk veja laukuos....tokiu daiktu nepatariu pirkt, nes reziume- nieko nesutaupai, tik pradirbi...
na pvz.pirkom klozeta, ne is pigiuju, tai po poros men., ant bakelio tokie keisti juodi taskiukai, kaip aguonos, atsirado, nuvalyt neina, o ju vis daugeja ,
jei buciau pirkus parduotuvej, tai buciau su garantija seniai nuejus ir viska issiaiskinus, o cia gaudyk veja laukuos....tokiu daiktu nepatariu pirkt, nes reziume- nieko nesutaupai, tik pradirbi...
na tai ir nuosirdziai nelinkiu susidurt:) - kai perkate normalioje parduotuveje, jums nurodoma, kas teiks garantini servisa, jei to prireiks, o cia to nera, nera net prekiu instrukciju lietuviu kalba, issireikalaut is ju- praktiskai neimanoma- i el.laiskus neatsako, prisiskambint neimanoma....
vienzo, nervu gadinimas...
Sveiki, galiu pasidalinti savo patirtimi apie pigu.lt internetine parduotuve. Pirkau is ju keleta kartu. Pradzioj buvau patenkinta, pristatymas atitikdavo nurodyta laika. Ir siaip jokiu problemu neiskildavo. Taciau suluzo viena preke (lankas) tai teko ilgai jiem rasinet del garantinio (buvo praeje tik ~3men.,is kuriu jis buvo naudotas tik menesi, o siaip garantinis metams). Vargais negalais sulaukiau skambucio, kad va rytoj paimsim lanka, taciau laukiau laukiau ir niekas neatvyko. Teko vel susisiekt, na, bet buvo jau prasidejes sventinis laikotarpis, todel paaiskino, kad gal gaeciau palaukt. Sutikau. Uz keletos dienu problema buvo isspresta. Dar pries lankui suluztant pirkau pigu telefona, prie kurio turejo buti prideta Labas pakuote su korteleje aktyvuotu planu. O, bet, taciau... gudruoliai sugebejo ja arba pasisavinti ir atsiusti tik telefona(gal kox sandelininkas nusvilpe, kadangi dezute buvo atplesta, taciau viskas mates, kad yra nenaudota), arba tiesiog atsiusti kita. Taciau i sia problema jie isvis nereagavo niekaip. Rasiau ~5 ar daugiau laisku, o telefonu tepasake, ziurim, sprendziam, ne jus viena negavot. Praejo menuo, vis laukiau, i laiskus toliau neatrasinejo (nors del lanko pries tai atrase). Pasiskambinau aiskintis vel: tai pasiteisino, kad tuo metu nebeturejom tu pakuociu, atsiuntem toki, ir siulom 5 pigu.lt litus. Per greit sutikau, nes nebenorejau gaisti nei laiko, nei nervu... Jei buciau nesutikus nezinau kaip butu viskas vyke toliau, kazkaip abejoju ar butu prieme atgal telefona po menesio, ka ten kariaut del tokio atsiprasant sh... Kortele tik smulkmena, nenumirsiu as be jos, taciau uz ka uzmoki, to norisi ir sulaukti. Daugiau i tokias "akcijas" kai kazkas pridedama dovanu net neziureciau (perkant internetu). Aisku buvo kitas variantas- preke grazinti iskarto ta pacia diena siusti atgal, gal manau kitaip butu reikalai pakrype. O to nedariau, nes maniau atsius man ta pakuote ir problemos issispres. Ir paskutinis ka noreciau pasakyti apie sia paruodtuve- joje tikrai kainos visos ispustos, niekas praktiskai tiek niekur ner kainaves, kaip kad rasoma pirmineje kainoje. Visuomet prekes pavadinima su modeliu patikrinu per Google ir TIK neradusi pigiau, perku is pigu.lt. O tiesa yra ta, kad pigiau randu daznokai. Be to labai reikia atreipti demesi i prekes garantini laikotarpi- pas juos (neteigiu, kad visoms, bet toms, kuriomis pries perkant domejausi as - kaip pvz. pateiksiu lanka hula hoop) sis laikotarpis net 3kartus trumpesnis nei, kad siulo kitos internetines parduotuves, o svarbiausia uz TA PACIA kaina. Todel jie gerai is to uzsidirba. Ta galeciau pasakyti apie daugeli internetiniu lietuvisku parduotuviu. Taigi pries perkant siulyciau pagooglinti kam svarbu sutaupyti penkiasdesimtine, simtine ar tiesiog gauti ilgesni garantini laikotarpi:)
O grąžinant sugedusią prekę į pigu.lt ar rašėt kokį raštą? Kitose el.parduotuvėse jau iškart yra surašyta kreditinis dokumnetas, o kaip čia? Pačiam reikia surašyti?
Kalbant apie garantinį... Po pusės metų sugedo televizorius,pigu.lt nusiuntė į emtoservis taisyt. Po savaitės nuvažiavus pasiimti sako garantinis negalioja daryk ką nori aiškinkis su pigu.lt ne mūsų bėdos. Skambinu pigu.lt registruoju skundą, porą dienų palaukus vėl skambinu sako skundas išnagrinėtas sutinkam su emtoservis garantinio nebus. Nors susprok vietoj... Suprantu, bet nieko negaliu padėt tralialia rašyk email. Kas iš to email jai jie neatrašo? Vartotojų teisių apsauga patarė vežti į sertifikuotą servisą, kad paneigti tas nesąmones. Tenai jau visai kita kalba, sutvarkysim viskas tvarkoj. Po trijų dienų pasiėmiau sveiką aparatą. Kiek nervuotis reikėjo dėl tų žulikų kurie sugalvojo garantinį nurašyt, kol perki viskas gerai, bet kai tvarkyt reik tai toks jausmas kad maudyt bando juodai.