Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(skeptikas @ 2009 12 15, 00:26)
jei nevairuoji ferrari,porsche ar dar kokio superauto,kam ta mechanine? auto skirta zmogui,o mechanine lenktyninkui mirksiukas.gif


Automatinė skirta nuvažiuoti is taško A į taška B, o mechaninė skirta tai padaryti su malonumu. O norint pajausti kaifa nebutinai (kad ir nelakstant) nebutina tureti ferrari ar porsche, nustebtum, ka sugeba eiline kasdiene miesto mašinytė smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Blondie* @ 2009 12 15, 20:24)
Turėjau omeny, kad man smagiausia vairuot mechaninę auto - ypač mieste, o autopilotas joje -  didelis pliusas ilgam kely, protinguoli. Maniškėj jo nėra.


Šiaip automatas - didelis pliusas būtent mieste. O dar , pasakysiu jums naujieną - būna mašinų su automatine dėže ir autopilotu... rolleyes.gif
Atsakyti
kasdien vairuoju darbine "eiline kasdiene miesto mašinytė" su mechanke. is ir i darba vaziuoju su nuosava,bet "automatu". pries ~7m pirma karta nusipirkau masina su automatu. nustebau kiek dar sio gyvenimo malonumu nezinojau 4u.gif kartais idomu pamaigyt sankabos pedala ir pajunginet pavaras-mieste per diena nuvaziavus 200km namo griztu lyg buciau beges maratona-net koja skauda nuo minkymo lotuliukas.gif
kadangi neteko vairuoti supercaro,todel nesuprantu ka gali "eiline miesto masinyte". schmoll.gif paskutine mano masina papuole su sekvencine deze-pavaras sumeto greiciau nei zmogaus ranka mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(MindaugasT @ 2009 12 16, 01:04)
Automatinė skirta nuvažiuoti is taško A į taška B, o mechaninė skirta tai padaryti su malonumu. O norint pajausti kaifa nebutinai (kad ir nelakstant) nebutina tureti ferrari ar porsche, nustebtum, ka sugeba eiline kasdiene miesto mašinytė  smile.gif

Mano atveju iš taško A į tašką B yra 50 km. Paskui iš B į A .Kasdien. Su automatu ir ...su malonumu. Pats turbūt irgi nustebtum, ką gali eilinis mašiniukas su automatine dėže...kai tarpinė, kur tarp vairo ir sėdynės moka naudotis 1-2-3-D-(R-P)...ir "S".
Automatas tuo gerai, kad yra universalus. Gali važiuot atsipūtęs neeikvodamas dėmesio jokiem perjungimam, ...gali išmokyti juo naudotis kad ir mešką. O norint gali ir pasidraskyt, išnaudot variklio galimybes...juk kad ir automatas, bet valdymo runkena tai yra.
O tokie pasisakymai pradedančių vairuotojų kaip tipo jie nekenčia automatų ir kaip jie jaučia mašiną - sukelia man lengvą šypsenėlę...Turim šiuo metu šeimoj abiejų tipų mašiniukus, abi turi savus pliusus ir minusus.Abiem važinėjam su žmona ir vargo nematom.Aš asmeniškai per 22 metus stažo tik 3 metai kaip vairuoju automatą, ir vis labiau įtariu kad būtent tokia pavarų dėžė pas mane bus ir sekančioj auto. Vienintelis dalykas, kurį galiu įvardint kaip APD minusą - tai tikimybę užsiraut ant brangaus remonto.
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2009 12 16, 01:33)
Mano atveju iš taško A į tašką  B yra 50 km. Paskui iš B į A .Kasdien. Su automatu ir ...su malonumu. Pats turbūt irgi nustebtum, ką gali eilinis mašiniukas su automatine dėže...kai tarpinė, kur tarp vairo ir sėdynės moka naudotis 1-2-3-D-(R-P)...ir "S".
Automatas tuo gerai, kad yra universalus. Gali važiuot atsipūtęs neeikvodamas dėmesio jokiem perjungimam, ...gali išmokyti juo naudotis kad ir mešką. O norint gali ir pasidraskyt, išnaudot variklio galimybes...juk kad ir automatas, bet valdymo runkena tai yra.
O tokie pasisakymai pradedančių vairuotojų kaip tipo jie nekenčia automatų ir kaip jie jaučia mašiną - sukelia man lengvą šypsenėlę...Turim šiuo metu šeimoj abiejų tipų mašiniukus, abi turi savus pliusus ir minusus.Abiem važinėjam su žmona ir vargo nematom.Aš asmeniškai per 22 metus stažo tik 3 metai kaip vairuoju automatą, ir vis labiau įtariu kad būtent tokia pavarų dėžė pas mane bus ir sekančioj auto. Vienintelis dalykas, kurį galiu įvardint kaip APD minusą - tai tikimybę užsiraut ant brangaus remonto.


Gal ne visai tinkamai išsireiškiau. Be abejo, automatas skeptiko atveju (200 km kasdien mieste) yra didelis pliusas. Norėjau oponuoti nuomonei, kad "mechaninė dėžė tik supercar'ams, o kasdienėms - automatinė".
Ir vis dėl to, agresyviai važiuojant automatas, neprilygs mechaninei, nei valdomumu, nei galimybėmis, nei malonumu. Bet čia jau ne kiekvienam.
O draskymosi automatai nemėgsta, kas gali privesti prie brangaus remonto.
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2009 12 16, 01:18)
Šiaip automatas - didelis pliusas būtent mieste. O dar , pasakysiu jums naujieną - būna mašinų su automatine dėže ir autopilotu... rolleyes.gif


biggrin.gif tą aš žinau. Pasiskaitykit mano ankstesnius postus - aš tik už mechaninę auto, tokią vairuoti mieste MAN vienas malonumas. O automatas - kaip jau kažkas ir minėjo - tinginių mašina rolleyes.gif
Papildyta:
QUOTE(MindaugasT @ 2009 12 16, 01:04)
Automatinė skirta nuvažiuoti is taško A į taška B, o mechaninė skirta tai padaryti su malonumu. O norint pajausti kaifa nebutinai (kad ir nelakstant) nebutina tureti ferrari ar porsche, nustebtum, ka sugeba eiline kasdiene miesto mašinytė  smile.gif


Pritariu 100% drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2009 12 16, 01:33)
Mano atveju iš taško A į tašką  B yra 50 km. Paskui iš B į A .Kasdien. Su automatu ir ...su malonumu. Pats turbūt irgi nustebtum, ką gali eilinis mašiniukas su automatine dėže...kai tarpinė, kur tarp vairo ir sėdynės moka naudotis 1-2-3-D-(R-P)...ir "S".
Automatas tuo gerai, kad yra universalus. Gali važiuot atsipūtęs neeikvodamas dėmesio jokiem perjungimam, ...gali išmokyti juo naudotis kad ir mešką. O norint gali ir pasidraskyt, išnaudot variklio galimybes...juk kad ir automatas, bet valdymo runkena tai yra.
O tokie pasisakymai pradedančių vairuotojų kaip tipo jie nekenčia automatų ir kaip jie jaučia mašiną - sukelia man lengvą šypsenėlę...Turim šiuo metu šeimoj abiejų tipų mašiniukus, abi turi savus pliusus ir minusus.Abiem važinėjam su žmona ir vargo nematom.Aš asmeniškai per 22 metus stažo tik 3 metai kaip vairuoju automatą, ir vis labiau įtariu kad būtent tokia pavarų dėžė pas mane bus ir sekančioj auto. Vienintelis dalykas, kurį galiu įvardint kaip APD minusą - tai tikimybę užsiraut ant brangaus remonto.

+1 4u.gif . su viskuo sutinku. dar 1 minusas automato,daugiau kuro reikia ax.gif
Atsakyti
[quote=MindaugasT,2009 12 16, 00:04]
Automatinė skirta nuvažiuoti is taško A į taška B, o mechaninė skirta tai padaryti su malonumu....



Tai sankabos pedalo ir bėgių rankenos maigymas vadinasi malonumu? Eik tu sau! :) Man yra malonumas, kai vairuodama automatinę, maximum dėmesio galiu sutelkti kas dedasi kelyje, už/prieš/šalia automobilio, o ne jo salone. Automatinę smagu vairuoti ir mieste, ir užmiestyje. Tokia mašinytė yra puikus išradimas - kam gaišti laiką ir brangų dėmesį (pavarų perjungimui), kai vietoj to gali susitelkti svarbesniems dalykams :)


Atsakyti
vazineju su mechanine. Diskomforto jokio nera, ipratau ir paprasta ax.gif Pora savaiciu yra teke vazinetis su automatu, 3,5litro cool.gif Patiko bigsmile.gif Bet nezinau, ar sekancia masina pirkciau automata.. Greiciausiai likciau istikima mechaninei blush2.gif
Atsakyti
tik su mechanine,jos super,nors jauti,kad vaziuoji
o su automatu,taspat kaip su autobusu biggrin.gif tikra tinginiu masina
Atsakyti
QUOTE(Ramika @ 2009 12 16, 18:20)
Tai sankabos pedalo ir bėgių rankenos maigymas vadinasi malonumu? Eik tu sau! smile.gif  Man yra malonumas, kai vairuodama automatinę, maximum dėmesio galiu sutelkti kas dedasi kelyje, už/prieš/šalia automobilio, o ne jo salone. Automatinę smagu vairuoti ir mieste, ir užmiestyje. Tokia mašinytė yra puikus išradimas - kam gaišti laiką ir brangų dėmesį (pavarų perjungimui), kai vietoj to gali susitelkti svarbesniems dalykams smile.gif


Ar jūs vairuodama mechaninę mašiną žiūrite į bėgių dėžę? bigsmile.gif geras vairuotojas visuomet turi būti pasirengęs netikėtumams, o dairymusi pro langą į praeivius ir aplinką - nelaikau automatinio auto pranašumu biggrin.gif

Dar kartą pasikartosiu - taip, mušinėt bėgius man yra vienas malonumas rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Blondie*: 16 gruodžio 2009 - 17:45
QUOTE(skeptikas @ 2009 12 16, 11:08)
+1 4u.gif . su viskuo sutinku. dar 1 minusas automato,daugiau kuro reikia ax.gif


Šitą mitą aš žinojau, bet sąmoningai neparašiau....nes labai tuo abejoju.
Na senesni tribėgiai be elektronikos tai čia be abejo kad daugiau...Va pvz opel ascona trys bėgiai pagal perdavimo skaičius atitinka keturbėgei mechaninei, plius nėra tokio dalyko kaip hidromovos blokavimo. Tai gaunasi lyg pjautum ketvirtu bėgiu plius mažumėlę buksuojančia sankaba.
Dabar mano biskį naujesnė opel omega - 4 bėgių .Pagal perdavimus tip-top atitinka penkiabėgę mechaninę. Plius po ketvirto bėgio blokuojama hidromova - taigi gaunas kad trasoj varikliui sąlygos vienodos tiek su 5 šaibų mechanke tiek su automatine.
Iki 4 bėgio-tobiš mieste - hidromova neblokuota, taigi tas "prabuksuojančios sankabos" efektas yra.Kuro tam reikia. Bet ...mano kuklia nuomone, tuos nuostolius kompensuoja pavarų perjungimo tikslumas, trūkčiojimų starto metu nebuvimas, nėra netikėtų užgesimų net nepatyrusiems...Normaliam režime automatas neduoda sukelt apsukų virš 3000 rpm. - iškart jungia aukštesnę pavarą...O tai yra pats ekonomiškiausias režimas. Nemanau kad taip tiksliai galima tą režimą išlaikyti rankiniu būdu.Na galima norint...bet sunku. O automate tuo pastoviai rūpinasi kompiuteris.
Savaime žinoma, numynus tapkę dugnan arba įjungus "S" režimą, kompiuteris pamiršta ekonomiją ir susirūpinęs įtikt šeimininkui kelia apsukas iki redline....ir žymiai greičiau perjungimus vykdo.

Man šitą ...toks nuotykiukas buvo...Pirmom dienom mano omegos eksplotavimo. Netikėtai sulūžo užvedimo spyna. Degimas įsijungė, o toliau nieko. Išjungti irgi negaliu. Na ką, aš gi elektrikas...gan greit radau po kapotu du taškus kuriuos tarpusavy sujungus suveikė starteris ir mašina dirba....Važiuoju sau ramus namolio, atvažiuoju prie garažo, atsidarau jį, įvažiuoju vidun.....Ir tik tada staiga suprantu...kad išjungt variklį bus PROBLEMA. Variantas "bėgis - stabdis" čia netinka.... smile.gif
Papildyta:
QUOTE(laumir @ 2009 12 16, 18:37)

o su automatu,taspat kaip su autobusu biggrin.gif tikra tinginiu masina


Pasikartosiu: Tinginystė - pažangos variklis.
Ar norėtumėt skalbti rankomis? Šildyt vandenį malkomis o parsinešti jį iš šulinio?
Ir beje - turbūt dažnai tenka vairuoti autobusą???
Atsakyti