QUOTE(skeptikas @ 2009 12 16, 11:08)
+1

. su viskuo sutinku. dar 1 minusas automato,daugiau kuro reikia
Šitą mitą aš žinojau, bet sąmoningai neparašiau....nes labai tuo abejoju.
Na senesni tribėgiai be elektronikos tai čia be abejo kad daugiau...Va pvz opel ascona trys bėgiai pagal perdavimo skaičius atitinka keturbėgei mechaninei, plius nėra tokio dalyko kaip hidromovos blokavimo. Tai gaunasi lyg pjautum ketvirtu bėgiu plius mažumėlę buksuojančia sankaba.
Dabar mano biskį naujesnė opel omega - 4 bėgių .Pagal perdavimus tip-top atitinka penkiabėgę mechaninę. Plius po ketvirto bėgio blokuojama hidromova - taigi gaunas kad trasoj varikliui sąlygos vienodos tiek su 5 šaibų mechanke tiek su automatine.
Iki 4 bėgio-tobiš mieste - hidromova neblokuota, taigi tas "prabuksuojančios sankabos" efektas yra.Kuro tam reikia. Bet ...mano kuklia nuomone, tuos nuostolius kompensuoja pavarų perjungimo tikslumas, trūkčiojimų starto metu nebuvimas, nėra netikėtų užgesimų net nepatyrusiems...Normaliam režime automatas neduoda sukelt apsukų virš 3000 rpm. - iškart jungia aukštesnę pavarą...O tai yra pats ekonomiškiausias režimas. Nemanau kad taip tiksliai galima tą režimą išlaikyti rankiniu būdu.Na galima norint...bet sunku. O automate tuo pastoviai rūpinasi kompiuteris.
Savaime žinoma, numynus tapkę dugnan arba įjungus "S" režimą, kompiuteris pamiršta ekonomiją ir susirūpinęs įtikt šeimininkui kelia apsukas iki redline....ir žymiai greičiau perjungimus vykdo.
Man šitą ...toks nuotykiukas buvo...Pirmom dienom mano omegos eksplotavimo. Netikėtai sulūžo užvedimo spyna. Degimas įsijungė, o toliau nieko. Išjungti irgi negaliu. Na ką, aš gi elektrikas...gan greit radau po kapotu du taškus kuriuos tarpusavy sujungus suveikė starteris ir mašina dirba....Važiuoju sau ramus namolio, atvažiuoju prie garažo, atsidarau jį, įvažiuoju vidun.....Ir tik tada staiga suprantu...kad išjungt variklį bus PROBLEMA. Variantas "bėgis - stabdis" čia netinka....
Papildyta:
QUOTE(laumir @ 2009 12 16, 18:37)
o su automatu,taspat kaip su autobusu

tikra tinginiu masina
Pasikartosiu: Tinginystė - pažangos variklis.
Ar norėtumėt skalbti rankomis? Šildyt vandenį malkomis o parsinešti jį iš šulinio?
Ir beje - turbūt dažnai tenka vairuoti autobusą???