QUOTE((li)julija(li) @ 2011 11 06, 16:40)
... bet tai yra komfortas, leidžiantis visą savo dėmesį nukreipti į kelią, į ženklus, į visą eismą, važiavimo kokybė pagerėja (visada laiku ir tolygiai pradėsi važiuoti prie šviesoforo, niekada neužgesi, niekada nenuriedėsi stovint įkalnėje), kai visą tai žmogus pajaučia savo kailiu, dažniausiai pakeičia savo nuomonę. Man irgi patinka vairuoti pačiai ką aš sėkmingai ir darau su automatu, visas dėmesys kelyje ir vairas, o ne kažkokių ten mechanizmų valdymas...
Visa tai as sekmingai patiriu ir su mechanine,niekada netenka galvoti ka cia dabar daryti ar kuria pavara jungti,vaziavimo kokybei tai itakos neturi

darbo metu vairuoju automata-ten priesingai,tenka kartais demesi nukreipti ir i mechanizmu valdyma,pvz.,stengiantis islaikyti tam tikras apsukas (neturint tachometro),kad jungtusi,nesijungtu ar issilaikytu tas begis,kurio reikia,o ne tas,kuri noretu perjungti automatika,ziema labai tenka pasistengti stabdant ir isjudant is vietos,vel gi,zaidimas su apsukom...Vnz.,ir ten,ir ten yra savu pliusu ir minusu.Dirbti su mechanine,aisku,nenoreciau,visgi automatas tai yra labai didelis palengvinimas,ypac kai visa pamaina kamsciuose prastovi,bet nuosava-na,nera ji man tik priemone nuo tasko A iki B nusigauti (jei taip butu,galbut vazineciau su automatu

),ji dar biski sportams naudojama,ir aplamai kartais labai norisi tiesiog atsipalaiduoti uz vairo-tam idealiai tinka mechanine
Bet cia,kaip sakoma,kiekvienam savo,mano vyresne dukra cia neperseniausiai pareiske,kad jai masina-tai tik vairas ir magija,ir jei kada ka ir vairuos,tai tik automata; o mazoji mokosi,ir apie automata net minciu neturi,nes yra isitikinusi,kad tai pripratimo reikalas