QUOTE(lingė @ 2010 06 05, 00:16)

gal galit paiskyt per virsui duota nuoroda vakar uzsisakiau bagaza,pinigus atskaiciavo o va dar iki dabar jokio patvirtinimo negavau ar netureti ateit laiskas i e-pasta
QUOTE(Frosted @ 2010 06 06, 14:19)
Turejo atsiusti patvirtinima-faktura el. pastu. Gal pasta ne taip ivedei? Jie gali dar karta prasiusti, parasyk jiems el. pastu arba paskambink, nes registracijoje reikalauja to patvirtinimo
Taip, sąskaita faktūra reikalinga. Skambint jiems brangu ir kartais labai nekompetetingai pakalba, gal laiką tempia

Gali pirmiausia pamėginti parašyti: vnoreservations@airbaltic.com, gal atsakys. Beje, užsakinėjant man irgi visokių techninių nesklandumų buvo, bet viskas išsisprendė. Sėkmės