Įkraunama...
Įkraunama...

Emmaljunga vežimai

QUOTE(vakare-tyla @ 2009 06 30, 17:36)
drinks_cheers.gif
Mes taip pat isbandeme vezimuka smelyje. Tas tiesa verysad.gif , kad sunkiai vaziuoja. Manau, kad nera tokiu, kurie daugiau jegu neidejus riedetu lengvai schmoll.gif

na jo smile.gif
bet kai vezi atbula,tai emmalujunga vaziuoja tikrai neblogai smile.gif
nes mes turime sketuka,tai tas is vis isminga i smeli hihihi.gif doh.gif
Atsakyti
QUOTE(vakare-tyla @ 2009 06 30, 17:36)
Mes taip pat isbandeme vezimuka smelyje. Tas tiesa verysad.gif , kad sunkiai vaziuoja. Manau, kad nera tokiu, kurie daugiau jegu neidejus riedetu lengvai schmoll.gif

Zinokit, musiskis (turim Cangaroo) rieda kuo puikiausiai drinks_cheers.gif Kovo menesi buvom Tenerifeje, tai ar asfaltas, ar smeliukas - jokio skirtumo bigsmile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Agniulyte: 01 liepos 2009 - 16:19
Buvome nužiūrėję Emmaljunga Nitro City Klaipėdos BBC.
Užsakėme naują, nes nenorėjome už tokią kainą imti vežimėlio iš ekspozicijos. Po 2 savaičių sužinojome, kad atkęliavo tik lopšiukas, o likusias dalis (sėdimą ir autokedutę) galima tik iš salės pirkti, nes kitur sandėly nėra, o gamykla atseit užsidaro ~ 1–2 men.
Čia dar pusę velnio. Tikėjomes sulaukti kaž kokių išsamesnių paaiškinimų, galu gale atsiprašymų. Bet...
Po skambučio su šia info, dar gauname žinių, kad autokedutė reikalinga ir kitiems, tai jei mes nenorėsime šio komplekto, tai ji bus parduota kitiems. + Su atsakymu reikėtų paskubėti.

Pasakykit, prašau, kaip turi jaustis busimoji mamytė kažin kiek laiko praleidusi kol išširinko patinkanti (ir maždaug atitinkanti visus keliamus reikalavimus) vežimėlį, jo spalvą. Ir na tau – pralaukus 2 sav. situacija visai ne tokia kokios norėtųsi.

Vakare apsilankius parduotuvėje kilo tikrai nedviprasmiškų jausmų. Pasijutome tikrai ne klientais. Ne. Jausmas vos ne kaip sovietų laikais – kai parduotuvėje jautiesi ne klientu (kaip turėtų būti mūsų laikais), o vos neskolingas tam, kas tave aptarnauja. Ka ir bepridursi – monopolija. Kur kitur Lietuvoje nupirksi Emmaljunga? Gal dėl to tokia Klaipėdos BBC vedėjo Viktoro pozicija ir elgesys?

Tikrai perkant vežimėli vos ne už 3 tūkst. Litų visu pirma norisi tikrai nepadevėto, išblukusio nuo stovėjimo salei ir tikrai ne tokio lygio aptarnavimo, kai tau sako: "Norit imkit, norit ne. Galim grąžinti avansą". Vos ne: "Tai jūs perkate, ar neparkate?" Nė vieną kartą sulaukėme pasiūlymų grąžinti tuos 500 Lt užstato.

Pats pirmas įspūdis tikrai buvo geras ir malonus. Bet dabar esame sukrėsti ir nemaloniai nustebinti.

Teko kreiptis į Vilniaus BBC darbuotojus. Tikrai labai maloniai nustebino jų geranoriškumas. Paskambinom, paklausėm ką galėtų pasiūlyti iš Emmaljunga. Nors ir net nebuvom palikę savo tel. Numerio – po kelių valandų sulaukėme skambučio iš Vilniaus BBC (matyt parodė numerį iš kurio jiems skambinome). Pasiūle mums variantą. Paimti naują rėma iš vieno komplekto, o sportinę dalį iš kito komplekto (kur buvo kitas rėmas).

P.S. Ilgai dvejojome ar rašyti tokį komentarą, žinodami, jog jį perskaitys ir BBC. Bet esame nuomonės, kad visuomet reikia laisvai reikšti savo nuomonę + Klientas yra visuomet teisus! + tuo labiau ekonominio nuosmūkio metu reikėtų gerbti kiekvieną klientą.
Aišku, gal tiesiog buvo sunki diena, bet tai tikrai neturėtų atsispindėti bendravime!

Dabar turime pilną komplektą. Iš Klaipėdos paėmėm tik lopšį ir autokedutę (nes jų tokios spalvos Vilniuj nebuvo), o iš Vilniaus parsivežėm Naują sportinuką!

Sėkmės Klaipėdos BBC vedėjui ir toliau didinant „patenkintų“ klientų ratą!
Ir šilčiausi linkėjimai Vilniaus BBC personalui, o ypač pardavėjai Olgai!
Atsakyti
QUOTE(Liubcia @ 2009 07 04, 11:45)
Buvome nužiūrėję Emmaljunga Nitro City Klaipėdos BBC.




ačiū už nuomonę. Kaip tik artimiausiu metu ruošiamės aplankyti šią parduotuvę, tai jūsų komentaras labai laiku smile.gif

šiaip jų darbas yra konsultuoti ir parduoti, todėl jie privalo atsakyti į visus kliento klausimus ir tinkamai aptarnauti.
Aš pvz. pradžiai norėčiau apžiūrėti tuos vežimukus, pastumdyti ir tik gerai pagalvojus, įsigyti jį. Vis tik ne 100 lt jis kainuoja.

na, jei pardavėjai pasižymi kultūros stoka ir nenoru bendrauti su klientais, tai jų reikalas, o jūs labai teisingai padarėte, kad čia parašėte. Gal perskaitys ne tik potencialūs klientai bet ir jų vadovybė ir padarys atitinkamas išvadas.

sėkmės 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo -Delta-: 04 liepos 2009 - 13:34
apie vilniaus bbc darbuotojus,tik geri atsiliepimai ax.gif
padeda issirinkti,paklausia ar ko noretume ir t.t ax.gif
Atsakyti
QUOTE(-Delta- @ 2009 07 04, 14:31)
ačiū už nuomonę. Kaip tik artimiausiu metu ruošiamės aplankyti šią parduotuvę, tai jūsų komentaras labai laiku smile.gif

šiaip jų darbas yra konsultuoti ir parduoti, todėl jie privalo atsakyti į visus kliento klausimus ir tinkamai aptarnauti.
Aš pvz. pradžiai norėčiau apžiūrėti tuos vežimukus, pastumdyti ir tik gerai pagalvojus, įsigyti jį. Vis tik ne 100 lt jis kainuoja.

na, jei pardavėjai pasižymi kultūros stoka ir nenoru bendrauti su klientais, tai jų reikalas, o jūs labai teisingai padarėte, kad čia parašėte. Gal perskaitys ne tik potencialūs klientai bet ir jų vadovybė ir padarys atitinkamas išvadas.

sėkmės  4u.gif


Na tikrai niekas nedraudžia apžiūrėti ir pastumdyti smile.gif netgi patys siūlo.
Tiesiog dar kartelį įsitikinome, kad pirmas įspūdis gali būti klaidingas ir kaip sako patarlė "Nori pažinti žmogų - duok jam valdžią". Nes nemanau, kad paprastas pardavėjas sau leistų tokį elgėsį.
Mes irgi buvom nuomonės, kad ne už 100 Lt perkam prekę smile.gif Bet mums davė suprasti, kad klientų tokiems vežimams pakanka - ne mes, tai kiti nupirks. Nes atseit dabar žmonės linkę sumokėti brangiau bet už tai gauti geresnę, kokybiškesnę prekę.

Tiesiog labai liūdna, kad dėl vieno žmogaus ir jo poelgio gali truputi nukentėti pačios parduotuvės įvaizdis. verysad.gif
Bet yra kaip yra. Tuo labiau, kad dabar tikrai nebe tie laikai, kad mes sedėtųme ir tylėtųme. Nebūtųme mes rimtai įžeisti - dabar nerašytųme čia komentarų. Tądien visas vakaras buvo sugadintas.
Papildyta:
Tiesa, jei galvojate apie Emmaljungą - greit turės pasirodyti nauji modeliukai 2010 m. + naujos spavos (pirmieji gal jau net šį men.).
Dar turit laiko smile.gif o mes tai jau nelabai turėjom, tai ir rinkomės iš to, kas buvo dabar.
Atsakyti
QUOTE(Liubcia @ 2009 07 05, 00:56)
Na tikrai niekas nedraudžia apžiūrėti ir pastumdyti  smile.gif netgi patys siūlo.
Tiesiog dar kartelį įsitikinome, kad pirmas įspūdis gali būti klaidingas ir kaip sako patarlė "Nori pažinti žmogų - duok jam valdžią". Nes nemanau, kad paprastas pardavėjas sau leistų tokį elgėsį.
Mes irgi buvom nuomonės, kad ne už 100 Lt perkam prekę  smile.gif Bet mums davė suprasti, kad klientų tokiems vežimams pakanka - ne mes, tai kiti nupirks. Nes atseit dabar žmonės linkę sumokėti brangiau bet už tai gauti geresnę, kokybiškesnę prekę.

Tiesiog labai liūdna, kad dėl vieno žmogaus ir jo poelgio gali truputi nukentėti pačios parduotuvės įvaizdis. verysad.gif
Bet yra kaip yra. Tuo labiau, kad dabar tikrai nebe tie laikai, kad mes sedėtųme ir tylėtųme. Nebūtųme mes rimtai įžeisti - dabar nerašytųme čia komentarų. Tądien visas vakaras buvo sugadintas.
Papildyta:
Tiesa, jei galvojate apie Emmaljungą - greit turės pasirodyti nauji modeliukai 2010 m. + naujos spavos (pirmieji gal jau net šį men.).
Dar turit laiko  smile.gif o mes tai jau nelabai turėjom, tai ir rinkomės iš to, kas buvo dabar.

manau svarbiausia,kad turite jau savo isrinkta vezimuka drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(erikiuxxx @ 2009 07 06, 17:56)
manau svarbiausia,kad turite jau savo isrinkta vezimuka drinks_cheers.gif

Taip, tas svarbiausia smile.gif (Nors ir netaip paprasta buvo kaip galvojome)
Atsakyti

P.S. Ilgai dvejojome ar rašyti tokį komentarą, žinodami, jog jį perskaitys ir BBC. Bet esame nuomonės, kad visuomet reikia laisvai reikšti savo nuomonę + Klientas yra visuomet teisus! + tuo labiau ekonominio nuosmūkio metu reikėtų gerbti kiekvieną klientą.


Pritariu šiai nuomonei ir deja, pritariu, kad šioje parduotuvėje aš taip pat nemaloniai jaučiuosi.
Atsakyti
Tema uždaryta pasiekus maksimalų leidžiamą puslapių skaičių.
Atsakyti