QUOTE(_una_ @ 2014 09 24, 15:11)
1. Gal neaiškiai reiškiu mintis, bet norėjau pasakyti, kad niekada fiziškai žmonės negyveno lengviau, negu dabar ir niekada taip neniekino savo gyvenimo. Nebent turite duomenų, kuriais laikais žmonės daugiau alkoholio suvartodavo ar daugiau savižudžių būdavo (kamikadzių neminėkite, tai ne gyvenimo paniekinimas, tai kova už gyvenimą)?
2. Moonte, nors tema nuo celibato seniai į lankas nukrypo, bet gal jūs dėmesingiau skaitykit - jau du kartus minėjau, kad žmonijos tobulėjimo neneigiu, tik jis per menkas, ką jūs ir iliustruojat Sodomos ir Gomoros pavyzdžiu - šiandien tai yra LGBT siekiamybė, bandoma net įstatymais įtvirtinti. Apie Dikenso laikų vaizdinius jūs nuolat kalbate, vaizduodama smurtinę visuomenę, kurioje šiandien gyvenate. O dėl rogučių masiško panaudojimo labai abejočiau, tikrai ne dažniau, negu vienišų apleistų senukų šiais laikais, netgi tokių, iš kurių prasigėrę sūnūs atima paskutinius pensijos pinigėlius ir palieka be nieko, ką jau apie nelankomus senelių namuose (mano pačios bevaikė tetulė kambarėlyje turėjo kaimynę, kurios sūnus atėjęs ne atnešdavo mamai vaišių,o pavogdavo kitų senelių geresnę patalynę, rankšluoščius ir kitus daiktelius). Šiuolaikinio žmogaus puikybė jam diktuoja, kad jis daug protingesnis, geresnis ir tobulesnis, o realybėje tos pačios nuodėmės. Gal įvilktos į kitą darbužį, subtilesne forma, bet tos pačios.
O dėl inkvizicijos man irgi įdomu, gal turit to masiškumo duomenų, galit palyginti su XX a. karų aukų skaičiais?
1. Nuo kada tai kas jums atrodo yra faktas? Jus tai galite pagristi tais apciais procentais, isamiom studijom?
Panadios sasajos, jei kas paklaustu bites ir muses apie jas supancia aplinka, viena teigs kad ja supa geles, kita jog meslas. Taigi, del sios priezasties jusu argumentus laikau niekiniais.
2. Pastebiu, kad jums labai svarbu akcentuoti neesminius dalykus, kurie oponentui net neidomus ir jis apie tai net negvildena. OK. Trumpai drutai kad nesuteikti daug vietos tamstos interpretacijai.
Daugiau kaip tukstantmeti banzycia - vadovaujantis cia diskutuojancios Ismintintingosios samprata, kuriai, as niekingas padaras nepriklausau, kuriai priklauso ji ir jos baznyciai priklausantys sebrai, tik tai jie yra dievo palaiminti. Jie uzurpuodami Dievo supratima, kursai ivardindama "tikruoju", menkina ktaip mastancius, tikincius, suprask ne ju nosiai suvokti ka suvokia banzyciai priklausantys.
Va tokia banzycia, su jos puikybes istiktais tarnais, juju manipuliuojama visuomenes nariais, turejo itakos aibes vastybiu, karalysciu, saliu valdymui, tos pacios visuomenes opinijos itakakojimui, ir per ta laikotarpi po trumpo pakilimo, buvo ilgiem simtmeciam iskerojusi stagancija kuri itakoja ir nudeina. Tiesa buvo laikas kai tam pasipriesino Liuteris ir Kalvinas. Kurie reformuodami stagnacijos istikta kataliku banzycia, isteige naujas konfesijas orientuotas i zmogu, o ne i aukso versi. Ju kunigai-pastoriai gali vesti. Ir iki siol kataliku banycia vengia didesniu reformu, yra iskibe i turta.
Bet tik feminisciu-laisvamaniu deka buvo pajudeta link zmogaus (vaiku, moteru) teisiu ir laisviu iskovojimo, kad zmones gyventu, kaip jus puikiai ivardinot pagal Dievo pavyzdi. Moterys tapusios pilnavertemis visuomeneje ja tik praturtino, nors daugelis simtus metu, ne be baznycios tarnu ir davatku indelio, buvo abejojama moteriskiu morale, gebejimu mastyti, mokytis ir t.t. Lygiai tokia pat analogiska situcija ir dabar su celibatu. Vel tie aptys vejai, tik dabar abejojama kutino gebejimu mastyti, dorove ir t.t. Suprask supuvusi visuomene...
Siaip, domiuosi istorija. Jei tamstai aktulau, siulau ir jums pasidometi, ar nejus pati skatinote ja dometis? Kitokiu atveju yra juokingos jusu prielaidos, neparemtos procentine israiska, kai is kitu reikalaujate. Tai pasivarginkite pries reikalaudama pateikti pati. Cia jums jos aktualios yra rodiklis.