prieš 3 savaites užsisakiau prekę iš topshopo. Turėjau mokėti lizingu.Dokumentus suitvarkiau ir iš banko gavau teigiamą atsakymą, kad galiu lizinguoti. Konsultanto klausinėjau, kur i kokią parduotuvę galima atvykti, kiek yra pradinis įnašas. Sako niekur jums vykti nereikia, o pradinio įnašo NĖRA. Konsultanto vardas: Dargirdas ar kažkas tokio. Nuo to viskas ir prasidėjo...Sako,tik prekės pristatymas užtrūks iki 3 savaičių. Tad po trijų savaičių jau trečią dieną bandžiau prisiskambinti į topshopą, pasiaškinti kaip ten prekė mano. O man vis sako, mes jums perskambinsime. Šiandien jau pati paskambinau, nes man iš jų žadėjimo niekas ir nepaskambino. Tad ir vėl paskambinsim. Galiausiai kol neaprėkiau, sako, tai kad jums prekė nebus pristatyta, nes iš banko neigiamas atsakymas ir negalite lizinguoti. Skambinau į banką, ten sako, kad viskas gerai, neigiamo atsakymo tikrai nesiuntėme. Tai paparaliais, kaip iš tikrųjų yra. Kai ir vėl paskambinau, ir vėl sako atskambinsime, tad ok, laukiau. Šį kartą atskambino, ir jau nauja versija: sako, kad jus neinešetė pradinio įnašo. 5% jau atsirado pradinis įnašas. O su žmogum negali sujungti, pas kurį užsisakiau, nes jis ant biliutenio. Tai kiek gali būti versijų. Aš dabar gaunasi laukiu prekės, o jie net nežada pranešti, kad jos nebus. Net į pretenzijų skyrių paskambinau, tai ten irgi pažadėjo paskambint už 20 minučių, bet jau dvi valandos praėjo, ir niekas nei skambino nei kelia. Ir dar kažkokia Živilė, kuri atsiliepė, dėjo man aiškinti, kad skambinkit nuo pirmadienio, ir numetė ragelį. Tai galiausiai kaip jie bendrauja su klientu. Kaip jie nuomones keičia. Tiesiog šlykštu jau, ir net tos prekės jau pirkt nežadu. Dar ant galo sako, jus i2a pas ką užsisakėt su tuom ir šnekėkit, tai kaip šnekėti, jei žmogaus nėra, ir su nieku nesujungia, o tik ragely meta, ir dar drįsta siūlyti prekė pirkti iš karto už visą kainą, net nepaaiškine kaip kas nutyko???








