QUOTE(Florestina @ 2010 05 03, 20:22)
Rimtų avarijų neturėję tik trys pasaulio avialinijos- tai Australų Quantum, Finnair ir Honkongo avialinijos.
Yra nukritę daugelio avialinijų lėktuvai, tačiau žmonės su jom vis tiek skraido. Paprastai yra nustatomos avarijų priežastys, kad ateityje būtų galima išvengti tokių įvykių.
Kas liecia Finnair, tai labai seniai, 1963-11-08, patyre katastrofa lektuvas DC-3 Suomijoje. Issigelbejo tik du juo skride zmogai. O pati kompanija yra viena seniausiu ir saugiausiu pasaulyje. Ikurta 1923 m. turi geriausia saugumo indeksa po australu avialiniju.
Labai saugios, be jokiu katastrofu, yra ir "pigiu skrydziu" kompanijos: AIR BERLIN (ikurta 1979), tie patys RYANAIR (1985), EASY JET (1995), JET BLUE (2000)
Turku avialinijos THY Turkish Airlines (1933) pripazystamos kaip viena nesaugiausiu kompaniju, jos saugumo indeksas pats zemiausias - per paskutinius 30 metu patyre 10 stambiu katastrofu, kuriu metu zuvo 844 zmones

. As neskristau jomis

Tegu turkai patys skraido jomis.
Papildyta:
QUOTE(Florestina @ 2010 05 02, 13:02)
Mes kiek ieškojom bilietų į Aziją- tai pirmoje vietoje visada išmeta Finnair. Šiaip laukiam ir tikimės vasaros pradžioj gerų pasiūlymų į Aziją, nes buvo du metus iš eilės.
Viesa paslaptis, kad didziosios aviakompanijos yra sudariusios kartelini susitarima kas ir kur skraido pigiausiai didziausiais srautais. Net i spauda pries kelerius metus buvo prasprude pranesimai apie paskirtas baudas uz tai suomiams, olandams, skandinavams. Tai va, Finnair "specializuojasi" skrydziuose i pietryciu azija - Kinija ir t.t. Ir turi tikrai geras kainas