QUOTE(mylimuke @ 2009 06 26, 20:16)
Mano paskutinis sakinys/klausimas, į kurį jūs neatsakėt, labai į temą
Susidaro įspūdis, kad jūs viską suprantate tik pažodžiui - apie perkeltines prasmes, metaforas, kt. menines priemones nesimokėt mokykloj
Paskutinį kartą bandysiu paaiškint - dabar matematiškai
Sakykim, kad A- šiandiena, B- rytdiena, C-porytdiena,....
A dieną gyvenu atsakingai, apgalvoju žingsnius atsižvelgdama į B dienos planus, kad gyvendama dar A dieną nepasigadinčiau B dienos...
Išaušus B dienai viską darau taip pat (t. y B diena vėl tampa A diena) tik jau galvoju apie C dieną (dabar jau tapusią B diena)...
Paprasta grandinėlė...
Norėčiau atkreipti dėmesį, kad šiandienos, rytdienos, porytdienos irgi nereikia suprasti tik tiesiogiai - A gali būti ir šie metai, B-kiti metai, C- dar kiti metai...
Čia buvo paskutiniai mano žodžiai šia tema ne į temą - daugiau nebetęsiu