Skaitinėjau praeitą temelę, JŪS ŠAUNUOLĖS

, taip nuoširdžiai dalinatės patirtimi

. O man sunku, nes nėra su kuo, tiksliau nebuvo su kuo konsultuotis

. Smagu pasiskaityti, radau daug atsakymų, tačiau kyla ir klausimų.
1. Aš vėl apie individualius planus t.y. teminius planus. Man iki galo liko neaišku ar juos būtina rašyti, ar tai kiekvienos mokyklos vidaus taisyklės? Aš kalbu tik apie NPA ir VPA, bei kompleksines mokymosi negales. Kitiems tikrai nežadu rašyti, o šiems sunkiems vaikams galvoju, kad reiktų pasirašyti.
Tik va neturiu jokio šablono, nežinau nuo ko pradėti
2. Turiu 13 mokinių su ad. ir ad.mod.deriniu, bei individualia programa. Tai kaip išeitų jie dvigubinasi? nes kur su ad. yra su NPA, kur su ad.mod. deriniu - kompleksiniu sutrikimu, o individuali p. - VPA. Ir dar 4 mod.
Išviso man gaunasi 17 mokinių
3. O galėtumėt ir man išduoti kur yra jūsų nuostabusis el.paštas, kur jūs informacija dalinatės

. Galėčiau ir aš savo turima informacija dalintis