Čia teorinė ir gražioji pusė
Galbūt auklėtojos ir specializuojasi, turi priemonių, patirties, bet nesugeba viso to perteikt, sudomint vaiko, čia jau yra problema. Keista, kai po trejų metų praleistų darželyje, pagrindinė vaiko nenoro eit į darželį priežąstis "nuobodu, neįdomu" ir pan. (Ankstesnėje grupėje panašių problemų neturėjom)
Turiu vieną klausimą, ar yra kokie nors psichologiniai/pedagoginiai kursai auklėtoms? Ar būna kokios nors atestacijos?
na, mes buvom, nes reikėjo pažymos dėl logopedo (nustatytas žymus kalbos raidos neišsivystymas, na, kažkas tokio). Vaikui buvo tik suėję trys metai. Tai gavau velnių, kodėl mano trimetis neskaičiuoja iki 10, nes trimečiai privalo skaičiuot. Pvz parodyt kur yra 10 kačių ir 6 vyšnios
klausia, koks vardas. Tyla (nemoka pasakyt). Vėl blogai. Aiškinu, kad mes dėl to ri atėjom, kad vaikas nekalba. Suprast tai supranta, oks vardas žino, atsiliepia šaukiamas - tik nepasako.
tada paaiškino, kad vaikui negerai, nes jis matot, nenori daryt, kas jam liepiama, o vaikai turi žinoti, kad reikia daryti, net jeigu nenori ir reiktų priversti
o tada nusiuntė psichologiniam ištyrimui...

mano vaikins ne iš ramiųjų. Jis niekada ramiai nesėdi prie stalo ir nedėlioja puzle ar pan. jam reikia veiksmo - bėgam, darom. Tai štai... O ten valandą laiko trimečiui liepė ramiai prie stalo sėdėt... O durniausia, kad klausia "kas čia?" "pasakyk, kaip tas daiktas vadinasi? " "ką vaiaks paveikslėlyje veikia?". Aš bandžiau išaiškint, kad mano vaikas nekalba, enmoka pasakyti. Nulis dėmesio. vaikas rodo, kad supranta perdaro veiksmą, imituoja, kur karvė, sako "mū"). Moteriškė purto galvą - blogai. tada paklausė vaiko, kur yra jo džemperis. mano vaikam tik akim klapt klapt... Vėl blogai - nežino. Pasakiau, kad mes vartojam žodį megztinis...Tada liepė sagas užsegiot vaikui. Ale kad namuose vaikas neturi nei vieno drabužio su sagom

kai jau vaikui po pusvalandžio tos nesąmonės nusibodo ir jis ėmė purtyt galvą, sakyt ne, nebedaryt, prašytis išeit - vėl blogai...
Na, gavom išvadą, tai vaikui ir spec pedagogą prirašė, negatyvizmą, čiut ne atsilikimą... Tai bijojau tokią pažymą ir darželin nešt... NUnešiau, tai net auklėtojos akis išpūtė. klausė gal pažymas sumaišė ten. nes pagal pateiktas išvadas, mano vaikas nei apsirengt pats sugeba, maitint reikia ir davo vardo nežino
tai va.. dabar aš jų bijau kaip nežinia ko... kai išrašys vėl tokią pažymą...
ir dabar jis gerai nekalba, su kalba problemos didelės. Kita pusė yra ta, kad vaikas psichologiškai nėra pasiruošęs. Jam trūksta pasitikėjimo savimi, jis labai jautrus.. na, kaip čia švelniau išsireiškus.. jis bus mokykloj tas na.. suprantat ką noriu pasakyti. Jam bus labai sunku. Bet jei PPT vėl briedą prirašys
Pirma as jau buciau ilgai nelaikiusi pas tokius "ale specialistus" ir ziurejus kaip jie tyciojasi, antra jus ne forume klauskite, o ateikit pas aukletojas ir sakykit kad jus manote kad jam geriau 1 metus pabuti cia grupeje, o jau nuo dar kitu metu eiti i priesmokykline grupe.
Buvo toks atvejis kad tevai parase prasyma kad vaikas liktu grupeje, kad neperkeltu i priesmokykline ir neperkele nes jie motyvavo. Manau nemazai tokiu atveju yra ir nevisi vaikai nuo 7 metu eina i mokykla. Jei ka yra atveju kaip ir nuo 6 metu eina i pirma klase (vaikas labai gabus, islaiko gerai tos mokyklos parengtus testus nustatyti jo sugebejimus ...).