Įkraunama...
Įkraunama...

Žalias lapas - padeda ar trukdo vairuoti?

QUOTE(Braskiautoja @ 2010 03 23, 18:34)
cia tai geras:)
bet esu girdejus, kad tokiu protinguoliu yra, kurie uzsideda invalido zenkla ir stato masina i ju vieta


Mačiau ne kartą tokius pseudo invalidus, kažkaip labai gyvai atrodė. Bet kai atvyksta blokuoti ratus stovintiems neleistinoje vietoje, tokiems ratų neblokuoja. Gedimino pr. prie konkrečios kavinės tikriausiai savininkai ar netoliese dirbantys verslininkai "pasirūpinę" invalidų lipdukais, kasdien stato neleistinoje ir vargo nemato, jų nejudina. Taip kad yra racijos.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2010 03 23, 13:37)
Turėkite omeny, kad garso signalas ne šiaip sau įrengtas, o kaip įspėjamoji priemonė. Jei kitas vairuotojas signalizuoja, vadinasi kažkas ne taip, gal nori įspėti. Pvz. žioplį, kuris kažko nemato, nepastebi ir kelia realią grėsmę ne tik sau, bet ir kitiems.  cool.gif

Neabejoju, kad signalo reikšmė puikiai žinoma ne tik vairuotojams. mirksiukas.gif O kalba ir eina apie tai, kad tas signalas būtų naudojamas tam, dėl ko jis ir įrengtas. doh.gif
Atsakyti
O kodėl manai, kad dažniausiai signalizuojama be reikalo? g.gif Ar iš neturėjimo ką veikti? Kasdien važinėju ir būna įvairiausių situacijų, net gi tokių, kur signalo labai reikėtų, bet jis nenaudojamas. Pvz. kažkodėl labai daug vairuotojų nežino žalios rodyklės funkcijos ant šviesoforo ir be reikalo stabdo eismą, nors patys ruošiasi sukti į dešinę. Yra kas nekreipia dėmesio į tokius žioplius ir nesignalizuoja, o yra kas paragina. Tam, kuris stovi ir faktiškai nežino kelio ženklų, atrodo, kaip pati norėtum atrodyti, labai teisiu ir nekaltai "apipypintu". Ir čia tik viena iš signalizavimo priežasčių.
Atsakyti
neskaičiau temos iki galo todėl nepykit jeigu pasikartosiu 4u.gif
klevas yra reikalingas vairuotojams, neturintiems stažo, o jeigu važinėja žmogus su stažu, tai mūsų mielieji policininkai gali dėl to prisikabinti (teko pačiai girdėti tokį atvejį). Nors aišku, čia ir nuo pareigūnų priklauso, aš pati ant mamos mašinos esu užsiklijavusi klevą ir mamai dar niekad nebuvo tokio incidento smile.gif
o kitų vairuotojų požiūris - per pusantrų metų važinėjimo praktiškai nepastebėjau kad kas atkreiptų dėmesį į tą klevą, visi važiuoja kaip važiavę, na gal pora kartų pasitaikė supratingų vairuotojų kurie matydami kad sunku pavyzdžiui persirikiuot tai sustoja ir įleidžia, bet čia irgi ne būtinai dėl to kad klevas iš toli šviečia ax.gif o jeigu durneliai norės pagąsdint tai jie dažniausiai gąsdins ne dėl to kad klevas, o dėl to kad mergina už vairo 4u.gif
Atsakyti
XI. ĮSPĖJAMIEJI SIGNALAI:
....
94. Gyvenvietėse neleidžiama naudoti garso signalų, išskyrus tuos atvejus, kai jie būtini, kad būtų išvengta eismo įvykio.
95. Norint atkreipti lenkiamo vairuotojo dėmesį, galima perjunginėti šviesas, o ne gyvenvietėse – naudoti garso signalą.

O mūsų trizniams labai norisi jį naudoti, kaip Indijoj - kad pasikolioti ir apšaukti žioplį (jų supratimu).
Galima paanalizuoti, kada žmogui šiaip gyvenime labai norisis apšaukti žioplį. Labai dažnai tada, kai pačiam norisi pasijausti galva aukštesniu už jį, užsidėti sau žinovo pliusiuką, tokiu būdu pasikelti savivertę biggrin.gif Kas neturi tokio poreikio žioplių gailisi arba tiesiog juos apeina smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Atogrąža: 26 kovo 2010 - 14:39
Prie ko čia savivertė, nereikia suplakti Indijos ar Italijos, ten dar prisideda temperamentas ir chaotiškas vairavimas. Visi vairuotojai privalo žinoti ne tik KET, bet ir neužsimiršti, kad anie ne vieni kelyje. Todėl privalo orientuotis situacijoje, o ne vėpsoti. Jei nesiorientuoja, nėr ko trukdyti kitiems ir kelti pavojų. Tam yra visuomeninis transportas, taksi. Įlipai ir žiūrėk sau ramiai pro langą, į vitrinas, į paukštelius.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Subjektyvi: 26 kovo 2010 - 15:10
QUOTE(Subjektyvi @ 2010 03 26, 14:29)
O kodėl manai, kad dažniausiai signalizuojama be reikalo? g.gif Ar iš neturėjimo ką veikti? Kasdien važinėju ir būna įvairiausių situacijų, net gi tokių, kur signalo labai reikėtų, bet jis nenaudojamas. Pvz. kažkodėl labai daug vairuotojų nežino žalios rodyklės funkcijos ant šviesoforo ir be reikalo stabdo eismą, nors patys ruošiasi sukti į dešinę. Yra kas nekreipia dėmesio į tokius žioplius ir nesignalizuoja, o yra kas paragina. Tam, kuris stovi ir faktiškai nežino kelio ženklų, atrodo, kaip pati norėtum atrodyti, labai teisiu ir nekaltai "apipypintu". Ir čia tik viena iš signalizavimo priežasčių.

Nesakiau ir nemanau, kad signalizuojama be reikalo ar neturėjimo ką veikti. Bet labai dažnai signalizuojama dėl nekantrumo, nepakantumo, nesupratimo ir nepagarbos kitam. O kodėl pati manai, kad sustojęs prie raudono šviesoforo su žalia rodykle vairuotojas tos rodyklės nemato arba nežino jos funkcijos? Gal nepatyrusiam vairuotojui geriau pristabdyti ir ramiai apsidairyti, o ne lėkti kaip akis isdegus ir kelti realią grėsmę sau ir kitiems? Man kažkaip atrodo, kad visa bėda tame, jog dauguma tiesiog nesuvokia žalio lapo ženklo reikšmės. g.gif
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2010 03 26, 15:09)
Prie ko čia savivertė,

Visi vairuotojai privalo žinoti ne tik KET, bet ir neužsimiršti, kad anie ne vieni kelyje. Todėl privalo orientuotis situacijoje, o ne vėpsoti.

Jei nesiorientuoja, nėr ko trukdyti kitiems ...

...ir kelti pavojų.

Tam yra visuomeninis transportas, taksi. Įlipai ir žiūrėk sau ramiai pro langą, į vitrinas, į paukštelius.

Net labai prie ko biggrin.gif

Taip, visi vairuotojai privalo ne tik žinot KET, bet ir laikytis KET biggrin.gif

Na, aš nesu dorai nesiorientuojanti kely, bet neužmiršau, kad negimiau puikiai besorientuojanti. Kur siūlytumėt mokytis pradedantiems orientuotis? Naktį tuščiose gatvėse gal? biggrin.gif

Kelt pavojų? Apie pavojingas avarines situacijas ir signalo naudojimą čia ir nediskutuojama, berods, šitai neprieštaruja ir KET. O koks jums keliamas pavojus jūsų pačių minėtoje situacijoje su žalia rodykle? Gal apsispręskit, ar ką mirksiukas.gif smile.gif

Lygiai taip pat skambėtų bendradarbio žodžiai naujai priimtam pradedančiam kolegai ,, jei nemoki, dirbk valytoja, nereikės pildyt ataskaitų, galėsi šluota rudeniškus voratinklius kolekcionuot" . Sutinku, kartais taip pasakyt gal ir norėtųsi kokiam žiopliui, bet dažniausiai nesakome, nes tai nemandagu, o ir nekolegiška. Bet kai mes automobilyje, labai greit tampame daug galinčiais ir drąsiais apibaubt kiekvieną nesigaudantį. Kodėl, ne, juk į akis žiūrėt nereikia, toliau šalia būti - irgi, galima visame gražume pademonstruot savo požiūrį, pastatyt į vietą ir dingti. Ir čia ne apie būdą pasikelt savivertę kalbame? lotuliukas.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
Elementarus dalykas: kaip dažnas pavyzdys kelyje - pateikiamas "žalia rodyklė" atvejis konkrečiai dėl priminimo - signalo, kai tuo tarpu kalba eina apie kitus dalykus, kurie kelia grėsmę saugumui, tokių yra n ir įvairių. Čia pati suplaki į vieną du skirtingus dalykus. Kodėl? Jei tai du skirtingi dalykai. Aiškiau nei aišku.

Jei "žaliam lapui" trukdo, jis kompleksuoja dėl kažkokio signalo, vadinasi su jo paties saviverte yra nekas. Paprasta. Nes jei jo savivertė būtų savo vietoje, ans suprastų, kad reikia būt dėkingam už signalą, už perspėjimą laiku ir vietoje, kad ans yra dar žioplas. Nes ateis tokia diena, kai jo niekas neperspės ar nespės perspėti, ir ta diena bus jam paskutinė. AtA. Ar aišku? Nes automobilis yra galingas ginklas (kvailio rankose), nuo kurio gali mirti arba kuriuo gali nužudyti. Maža kasdieninių atvejų? Kai sekundės reikalas ir žūna sutuoktinių pora, palikusi našlaitėmis dvi dukras. Ir n atvejų kasdien.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2010 03 26, 20:44)
Jei "žaliam lapui" trukdo, jis kompleksuoja dėl kažkokio signalo, vadinasi su jo paties saviverte yra nekas. Paprasta.

Nes jei jo savivertė būtų savo vietoje, ans suprastų, kad reikia būt dėkingam už signalą, už perspėjimą laiku ir vietoje

Visiškai sutinku drinks_cheers.gif

Ir čia sutikčiau, jei taip ir būtų, bet tikrai pastebėjau (ir ne aš viena, juk kitaip nebūtų šios temos), kad realybėje tie perspėjimai dažniau būna ne laiku ir ne vietoje. Dažniausiai užgulamas signalas tada, kai kažkokią nesąmonę žalialapis jau padarė (pasuko ne iš tos juostos, išvažiavo iš šalutinio ir pametė greitį, užgeso prie šviesoforo...). Kuo šita ,,pagalba" jam vertinga? Nuoširdžiai manote, kad jis nežino, kaip iš tiesų reikia? Aš abejoju ar taip greit galėjo pamiršti teoriją, greičiausiai pasimetė (gal net kažkieno užpypintas) ar iš nepatyrimo, išgąsčio, tiesiog nesugalvojo, kaip geriau iš susidariusios situacijos (jam dar keblios) išsisukt doh.gif Baisios ir pavojingos tokios situacijos, kai kada, aišku, bet pypindami mes jas tik padarome tik dar pavojingesnėmės.
Atsakyti
yra posakis : durnas nesupras, o protingas nieko nesakys smile.gif galima ir cia tai pritaikyt smile.gif
dazniausiai aisku truksta pakantumo kelyje, bet kur jo zmonems siais laikais netruksta...maximoj eilese, turguj... ir t.t.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2010 03 26, 13:29)
O kodėl manai, kad dažniausiai signalizuojama be reikalo? g.gif Ar iš neturėjimo ką veikti? Kasdien važinėju ir būna įvairiausių situacijų, net gi tokių, kur signalo labai reikėtų, bet jis nenaudojamas. Pvz. kažkodėl labai daug vairuotojų nežino žalios rodyklės funkcijos ant šviesoforo ir be reikalo stabdo eismą, nors patys ruošiasi sukti į dešinę. Yra kas nekreipia dėmesio į tokius žioplius ir nesignalizuoja, o yra kas paragina. Tam, kuris stovi ir faktiškai nežino kelio ženklų, atrodo, kaip pati norėtum atrodyti, labai teisiu ir nekaltai "apipypintu". Ir čia tik viena iš signalizavimo priežasčių.


Tavo nupasakotu atveju signalizuojama be reikalo,ir pazeidziant taisykles.Zalia nupiesta rodykle nesuteikia absoliuciai jokios pirmenybes,ji tik suteikia teise pasukti i desine esant draudziamam sviesoforo signalui jei yra tuscias kelias ir yra saugu,praleidus visus.O gal tam stovinciam prie sviesoforo neatrodo saugu sukti ir uzkisineti tiems kas siuo atveju turi pirmenybe.Siuo atveju niekada nepypinu.Jei gale stovinciam dega-tai cia jau jo problemos,stovintis pries ji neturetu del to pazeidineti taisykliu,jis neprivalo vaziuoti,jam tik suteikiama tokia galimybe.
Atsakyti