Įkraunama...
Įkraunama...

Islandijos ugnikalnis ir kelionės

Pas starus sutartyje irgi yra punktas:

"2.2.2. Jeigu kelionės organizatorius atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias turistas neatsako, jis privalo pasiūlyti turistui naują tokios pat ar geresnės kokybės kelionę (alternatyvią kelionę). Jeigu dėl pagrįstų priežasčių nėra galimybės pasiūlyti alternatyvią kelionę arba turistas pasiūlytos naujos kelionės atsisako, jis turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už neįvykusią kelionę sumokėti pinigai.

2.3. Kelionės organizatorius, atsisakęs sutarties, privalo organizuoti kelionę iš naujo arba grąžinti turistui pinigus už kelionę. Jokia žala turistui neatlyginama tais atvejais, kai sutarties atsisakoma dėl 1.1.2 punkto aplinkybių arba nenugalimos jėgos.
"
Atsakyti
QUOTE(Tylene @ 2010 04 18, 17:50)
tai be abejo, kad neturintis precedento. Bet jei kiti organizatoriai geranoriškai pasisako ir sutinka su šiuo reglamentu- akivaizdu, kad jie suvokia savo ir vartotojo teises. Kiti gali tik naudotis žmonių nežinojimu. Todėl nereikia nusileisti.  smile.gif


Tuomet ir lieka isaukstinti zmogiskumo faktoriu ir laukti agenturos malones. mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Udrius @ 2010 04 18, 16:53)
Pas starus sutartyje irgi yra punktas:

"2.2.2. Jeigu kelionės organizatorius atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias turistas neatsako, jis privalo pasiūlyti turistui naują tokios pat ar geresnės kokybės kelionę (alternatyvią kelionę). Jeigu dėl pagrįstų priežasčių nėra galimybės pasiūlyti alternatyvią kelionę arba turistas pasiūlytos naujos kelionės atsisako, jis turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už neįvykusią kelionę sumokėti pinigai.

2.3. Kelionės organizatorius, atsisakęs sutarties, privalo organizuoti kelionę iš naujo arba grąžinti turistui pinigus už kelionę. Jokia žala turistui neatlyginama tais atvejais, kai sutarties atsisakoma dėl 1.1.2 punkto aplinkybių arba nenugalimos jėgos.
"


tai pažiūrėjau Novaturo sutartį (turiu nuo seniau), tai lygiai tokia pat kaip ir Starų smile.gif
Atsakyti
Pas mane yra šie punktai :

2.3 ir 2.7
gal kitose sutartyse kitaip
ir išvis tai jau nekartą užsisakinėjom viešbučius savarankiškai, nuskaito už 1 naktį jei neatvyksi ir viskas, tai kaip gali organizatorius negražint pinigų, taip pat ir su lėktuvu, lėktuvai nekyla ....
Atsakyti
QUOTE(fuksė @ 2010 04 18, 15:49)
As pati teisininke.  biggrin.gif Uztat ir siuntu...ir reglamenta maciau bei skaiciau, taciau teismu praktikos siuo klausimu neradau. Ivykis neturintis precedento ir tiek....
- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių. - sitas punktas toks gerulis  doh.gif siaubas

bet pagal si punkta galima traktuoti,kad jei kelione nukeliama,bet ji vistek ivyktu,nors ir sutrumpejes keliones laikas iseina,kad jei atsisakai tokios alternatyvos tai pinigu nebeatgausi,nes alternatyva buvo pasiulyta g.gif ar ne?
Atsakyti


Mes ketvirtadieni turejom i Malta skristi per Lonodna verysad.gif

Manau jau tikrai niekas neskris, o vis dar tikejausi unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(fuksė @ 2010 04 18, 17:22)
Prasau neklaidinti zmoniu ir neinterpretuoti si punkta pleciant jo esme.
,,už kurias atsako kelionės organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionės organizatorius naudojasi," - leiskite suzinoti, kur Jus matote nenugalimos jegos savoka? Ar keliones organizatorius galejo ir privalejo numatyti, kad vulkanas ims ir bujos?
,,arba dėl su turistu nesusijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti,"  - stai cia turima omeny liga ir pan. Taciau ir cia reikia tureti omeny, kad organizatorius gali atsisakyti grazinti pinigus, jei asmens veiksmai butu tycia.
Tad sutartele svari, prisikabinti ner prie ko..... ir aisku ne musu naudai

NETIESA, apie ligas yra kitas sutarties punktas. o tai ką aš parašiau aš nurašiau VISĄ VIENĄ PUNKTĄ iš sutarties, nieko neišplėčiau ir nieko nesutrumpinau. būtent sutartėlė švari, įsigilinkite, turistas turi teisę susigrąžinti pinigus.

ŽALA dėl kelionės yra ne pati kelionės kaina, kurią sumokėjo turistas, o pvz MORALINĖ žala, kurią aš galiu sumąstyti pvz 100000 lt už tai, kad organizatorius mane apgavo, įžeidė ir sakykim taip mane moraliai sužeidė biggrin.gif štai į tokius dalykus teisės turistas neturi. bet susigrąžinti sumokėtus pinigus - tikrai taip.
o tas punktas kad "kelionių organizatorius viešbučių rezervacijos neatšaukia" tai įdomu KODĖL jis negali jų atšaukti g.gif jei visur civilizuotame pasaulyje viešbučių rezervacijos yra atšaukiamos, likus parai iki kelionės. neįgalūs gal mūsų kelionių organizatoriai kažkokie, kad negali rezervacijų atšaukti? bigsmile.gif esu garantuota, kad reikia ir aštaukia. ir jei taip pvz atšauks rezervaciją, ir dar neįvykdys skrydžio, o pinigų sumokėtų negrąžins, tai realiai jiems nerealus navaras gausis iš to ugnikalnio. liks krūva turistų sumokėję krūvas pinigų, organizatorius viešbučių rezervus atšauks, skrydžių neįvykdys, o pinigėliai liks jam bigsmile.gif na jau ne, nebus taip...
Atsakyti
QUOTE(Rucelie @ 2010 04 18, 17:20)
NETIESA, apie ligas yra kitas sutarties punktas. o tai ką aš parašiau aš nurašiau VISĄ VIENĄ PUNKTĄ iš sutarties, nieko neišplėčiau ir nieko nesutrumpinau. būtent sutartėlė švari, įsigilinkite, turistas turi teisę susigrąžinti pinigus.

ŽALA dėl kelionės yra ne pati kelionės kaina, kurią sumokėjo turistas, o pvz MORALINĖ žala, kurią aš galiu sumąstyti pvz 100000 lt už tai, kad organizatorius mane apgavo, įžeidė ir sakykim taip mane moraliai sužeidė  biggrin.gif štai į tokius dalykus teisės turistas neturi. bet susigrąžinti sumokėtus pinigus - tikrai taip.
o tas punktas kad "kelionių organizatorius viešbučių rezervacijos neatšaukia" tai įdomu KODĖL jis negali jų atšaukti  g.gif jei visur civilizuotame pasaulyje viešbučių rezervacijos yra atšaukiamos, likus parai iki kelionės. neįgalūs gal mūsų kelionių organizatoriai kažkokie, kad negali rezervacijų atšaukti?  bigsmile.gif esu garantuota, kad reikia ir aštaukia. ir jei taip pvz atšauks rezervaciją, ir dar neįvykdys skrydžio, o pinigų sumokėtų negrąžins, tai realiai jiems nerealus navaras gausis iš to ugnikalnio. liks krūva turistų sumokėję krūvas pinigų, organizatorius viešbučių rezervus atšauks, skrydžių neįvykdys, o pinigėliai liks jam  bigsmile.gif na jau ne, nebus taip...


tai gal ten turima omenyje kokia viena? nes jei skrydis suplanuotas šiandien, ir galvojo, kad jis bus šiandien- tai negalėjo atšaukti šios dienos. Tai tos dienos ir nekompensuoja, tačiau kitas diena jau gali atšaukti. Gal taip? g.gif
Atsakyti
Oro erdvė skrydžiams virš Lietuvos neuždaryta. Sprendimą skristi ir atsakomybę prisiima orlaivių pilotai. Į Vilnių šiandien dar laukiama atskrendant orlaivio iš Kijevo.

Cia mamytes rado, o as ir cia ikeliu..... niu nenugalima jega kaip ir baigiasi
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo fuksė: 18 balandžio 2010 - 17:26
"grąžinami pinigai už kelionę" ir "atlygintina žala" yra skirtingi dalykai. Udriau dar starų punktą 2.1.3. pacituok, iš ten aišku kad pinigus vistik privalo grąžinti, VISUS smile.gif
Papildyta:
dar vienas dalykas iš star1 holidays aš pirkau ne tik skrydį, o atostogas su nakvyne viešbutyje. jei neskris lėktuvai, tegu kaip nors kitaip mane ten nukrausto bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rucelie @ 2010 04 18, 16:20)
NETIESA, apie ligas yra kitas sutarties punktas. o tai ką aš parašiau aš nurašiau VISĄ VIENĄ PUNKTĄ iš sutarties, nieko neišplėčiau ir nieko nesutrumpinau. būtent sutartėlė švari, įsigilinkite, turistas turi teisę susigrąžinti pinigus.

ŽALA dėl kelionės yra ne pati kelionės kaina, kurią sumokėjo turistas, o pvz MORALINĖ žala, kurią aš galiu sumąstyti pvz 100000 lt už tai, kad organizatorius mane apgavo, įžeidė ir sakykim taip mane moraliai sužeidė  biggrin.gif štai į tokius dalykus teisės turistas neturi. bet susigrąžinti sumokėtus pinigus - tikrai taip.
o tas punktas kad "kelionių organizatorius viešbučių rezervacijos neatšaukia" tai įdomu KODĖL jis negali jų atšaukti  g.gif jei visur civilizuotame pasaulyje viešbučių rezervacijos yra atšaukiamos, likus parai iki kelionės. neįgalūs gal mūsų kelionių organizatoriai kažkokie, kad negali rezervacijų atšaukti?  bigsmile.gif esu garantuota, kad reikia ir aštaukia. ir jei taip pvz atšauks rezervaciją, ir dar neįvykdys skrydžio, o pinigų sumokėtų negrąžins, tai realiai jiems nerealus navaras gausis iš to ugnikalnio. liks krūva turistų sumokėję krūvas pinigų, organizatorius viešbučių rezervus atšauks, skrydžių neįvykdys, o pinigėliai liks jam  bigsmile.gif na jau ne, nebus taip...

o jie rezervacijas viesbuciuose atsaukia ar agenturos irgi atgauna pinigus is viesbuciu g.gif juk piniginis inasas uz rezervacija ir yra,kaip garantas,o jei garanto nebera tada inasas lieka viesbuciui ar yra kitaip?
Atsakyti
QUOTE(fuksė @ 2010 04 18, 18:25)
Oro erdvė skrydžiams virš Lietuvos neuždaryta. Sprendimą skristi ir atsakomybę prisiima orlaivių pilotai. Į Vilnių šiandien dar laukiama atskrendant orlaivio iš Kijevo.

Cia mamytes rado, o as ir cia ikeliu..... niu nenugalima jega kaip ir baigiasi

Va to ir bijojau labaiusiai, kad sakys skriskit. Oficialiai leidziam rolleyes.gif rolleyes.gif Bet ivykus nelaimei pasakytu: ,,pilotai patys turi atsakomybe prisiimti".
As tikrai bijau su dukryte 29 d. skristi, nes gali visko buti, kad sakys nepavojinga,
o bus atvirksciai, nes skrydziu bendroves patiria didelius nuostolius.
Teks tikriausiai per teismus eiti, kad pinigus atgauti... verysad.gif
Atsakyti