Įkraunama...
Įkraunama...

Mokinamės Norvegų kalbą savarankiškai

Hei,
hvor er alle? Er det ferie? smile.gif
Naar skal vi forsatter (er ikke sykkert at dette ord jeg har skrevet riktig - har ikke ordbok naa ...) ?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dista: 22 liepos 2010 - 14:34
Dista, vaje kaip pavydziu, kad taip gerai moki rasyti ir kalbeti thumbup.gif 4u.gif
Kumute Metute, jau maciau senas temeles, pirmaja pamoka padariau, stengsiuosi kasdien iveikti po viena, gaila, kad niekas netikrina uzduociu verysad.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Porcelianinė @ 2010 07 22, 12:39)
Sveikos, kaip gaila, kad cia ne tema pradedanciosioms  biggrin.gif


Sveika. Taip, pacios pirmos pamokos pirmosiose temose mirksiukas.gif Bet ir cia, pradinukem, padedam kuom galim 4u.gif

O del pamoku tikrinimo, as seniau padedavau, norincioms. Iki 6-7 pamokos tikrai padeciau mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo artemide23: 22 liepos 2010 - 16:04
QUOTE(dista @ 2010 07 22, 14:33)
Hei,
hvor er alle? Er det ferie? smile.gif
Naar skal vi forsatter (er ikke sykkert at dette ord jeg har skrevet riktig - har ikke ordbok naa ...) ?


Nå er sommer, feriedager biggrin.gif Jeg tenker vi skal fortsette i høsten

Fortsette (fortsatte, fortsatt) - testi (tesia, tese) [cia naujokems smile.gif ]
Atsakyti
QUOTE(artemide23 @ 2010 07 22, 16:22)
Nå er sommer, feriedager  biggrin.gif Jeg tenker vi skal fortsette i høsten

Fortsette (fortsatte, fortsatt) - testi (tesia, tese) [cia naujokems smile.gif ]



Papasakok kaip tau sekasi, o gal sekesi mokytis? Kiek pamoku praejai, ar dar mokaisi? Koks tavo kalbejimo lygis? Mokeisi tik savarankiskai?
Atsakyti
Naujokems po balioneli ir sekmes:4u: Jei ko nesuprantat, klauskit, kurios zinosim, padesim.

Det er veldig varmt i dag vacation4.gif Jeg har ferie og svømmer mye. Også prøver jeg å lese noe norsk hver dag ( fortsetter å lære selvstendig ).

Atsakyti
QUOTE(Porcelianinė @ 2010 07 22, 17:02)
gaila, kad niekas netikrina uzduociu  verysad.gif   4u.gif

o tu bandei čia pasipraktikuoti?
http://pavei.cappelen.no

QUOTE(artemide23 @ 2010 07 22, 17:22)
Fortsette (fortsatte, fortsatt) - testi (tesia, tese) [cia naujokems smile.gif ]

4u.gif

QUOTE(dovaira @ 2010 07 22, 19:34)
Det er veldig varmt i dag vacation4.gif Jeg har ferie og svømmer mye. Også prøver jegr dag ( fortsetter å lære selvstendig ).

Hva leser du?
Er det mulig å lese norsk bøker i internet? Kanskje vet du det?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dista: 23 liepos 2010 - 15:12
QUOTE(Porcelianinė @ 2010 07 22, 18:09)
Papasakok kaip tau sekasi, o gal sekesi mokytis? Kiek pamoku praejai, ar dar mokaisi? Koks tavo kalbejimo lygis? Mokeisi tik savarankiskai?


Dabar kolkas mokslai sustojo, turbut vasara paveike ax.gif Praejau savarankiskai pirma lygi, bet papildomai dar is gyvenimo teko ismokti biggrin.gif Va del kalbejimo negaliu daug pasakyti, nes neturiu su kuom kalbeti doh.gif o tam reikalinga praktika, tad dazniausiai man tenka susirasineti su norvegais smile.gif Tikiuosi greitai praeis tingulis, nes noriu uzbaigti vadoveli smile.gif
Papildyta:
QUOTE(dista @ 2010 07 23, 15:07)
Er det mulig å lese norsk bøker i internet? Kanskje vet du det?


Cia => http://www.klartale.no/ naujienas galima pasiskaityti ir kartu pasiklausyti, geras dalykas smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo artemide23: 23 liepos 2010 - 20:47
Hei, jeg leser norske aviser og lærebøker som "Stein på stein" og "Her på berget". Jeg vet ikke om bøker på internett, men jeg leste tidligere at det er noen vebsider hvor du kan lese norske bøker. Kanskje noen har hørt om det? g.gif
Atsakyti
QUOTE(artemide23 @ 2010 07 23, 21:44)
Cia => http://www.klartale.no/ naujienas galima pasiskaityti ir kartu pasiklausyti, geras dalykas  smile.gif

takk 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(dovaira @ 2010 07 25, 19:37)
Hei, jeg leser norske aviser og lærebøker som "Stein på stein" og "Her på berget". Jeg vet ikke om bøker på internett, men jeg leste tidligere at det er noen vebsider hvor du kan lese norske bøker. Kanskje noen har hørt om det? g.gif


Vær så god => http://www.nb.no/bokhylla 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(artemide23 @ 2010 07 26, 17:13)

Butent si psl. ir maciau kazkur, bet nelabai suprantu, kas negerai. Jei uzeinu ant knygos e-nuorodos, raso, kad gratis for norske IP adresser. O kaip gauti, jei IP LT? Ar as ne per ten ieskau? g.gif (Einu i Bok med ett klikk, tada ant knygos nuorodos, ir paraso, ka jau sakiau). Jei einu per Velkommen til Bokhylla, duoda pasirinkt knyga ir skaityt, tik kad jos labai senu metu, ir parasytos turbut senovine norgu kalba, tikrai ne bokmåliu. Zodziu, dar reiks bandyt
Atsakyti