manau vertos demesio tai audi B4 1.9tdi,bet ne td.tdi tikrai naujo tipo patvarus variklis(jei nusipirksi nesudrozta tai turetu but normaliai. astros dyzelines irgi geros,draugas su kadetu 1.7d jau kokius 8 metus vazineja tai irgi patenkintas.nissanu varikliai tikrai nera blogi,tik va rudija jos gal net labiau nei opeliai,o rudija tokios nepastebimos dazniausiai vietos,tiesiog supuna
vairuoju 86m. dyzelinį Mercedesą, tai galėčiau pasigirti, kad žiemą prie didžiausių šalčių užsikuria iš pirmo karto

Mersedesų - amžini varikliai

Dėl japoniškų varilklių... Baikit baikas, kad užsiknisi taisyt
mano 89 m, kai trūko 3L tepalų važiavo ir nedasibaigė, su verdančia kartą 30 km namo parvariau ir viskas
turbina kol kas 
keičiami elemetariausi dalykai - kaladėlės, diskai, filtrai ir pan. atsižvelgiant į mašinos senumą normalus dalykas, kad kažką keist reik.... Ko bl norėt iš 10-15m senumo? norit tokią nusipirkę nieko nepakeist ir dar 10m ją drožt?

mano 89 m, kai trūko 3L tepalų važiavo ir nedasibaigė, su verdančia kartą 30 km namo parvariau ir viskas


keičiami elemetariausi dalykai - kaladėlės, diskai, filtrai ir pan. atsižvelgiant į mašinos senumą normalus dalykas, kad kažką keist reik.... Ko bl norėt iš 10-15m senumo? norit tokią nusipirkę nieko nepakeist ir dar 10m ją drožt?

Sklando gandai, kad prancūzų dyzeliai geri, bet pačios mašinikės
Vokiški gal kaip kurie, merso 3l dyzelį kažin ar kada užmuši, opel 1,7l irgi kantrūs (nors kartą mačiau, kaip mirė, bet ir prevartavo jį "pa plnoj programie"). BMW dyzeliai problematiški.
Japoniški irgi kaip kurie yra geresnių yra prastesnių, yra amžinų praktiškai.
Iš esmės senieji paprastiejį dyzeliai labai kantrūs, jei prieš tai nebuvo labai "drožiami", nes konstrukcija paprasta kaip dvi kapeikos.
Perkant praktiškai būtina varyt į servisą tikrint variklio ir būtinai kuro siurblio (turbinos- jei turbo dyzelis), nes nelabai ten suprasi ar variklis prie pabaigos. Jei burzgia tai burzgia, jei neburzgia tai mirė... su dyzeliais sunku suprast kada artėja paskutinioji, jei nesi jų daug ekspoatavęs.

Vokiški gal kaip kurie, merso 3l dyzelį kažin ar kada užmuši, opel 1,7l irgi kantrūs (nors kartą mačiau, kaip mirė, bet ir prevartavo jį "pa plnoj programie"). BMW dyzeliai problematiški.
Japoniški irgi kaip kurie yra geresnių yra prastesnių, yra amžinų praktiškai.
Iš esmės senieji paprastiejį dyzeliai labai kantrūs, jei prieš tai nebuvo labai "drožiami", nes konstrukcija paprasta kaip dvi kapeikos.
Perkant praktiškai būtina varyt į servisą tikrint variklio ir būtinai kuro siurblio (turbinos- jei turbo dyzelis), nes nelabai ten suprasi ar variklis prie pabaigos. Jei burzgia tai burzgia, jei neburzgia tai mirė... su dyzeliais sunku suprast kada artėja paskutinioji, jei nesi jų daug ekspoatavęs.
Aš tai manau, kad apskritai negalima vertinti ten prancūzų geri ar ten japonų blogi, nes tikrai taip nėra, kad vienų visos geros, o kitų blogos
Bet va kad Audi geri dyzeliukai tai faktas

Bet va kad Audi geri dyzeliukai tai faktas

QUOTE(Lenaa @ 2007 07 05, 14:39)
Aš tai manau, kad apskritai negalima vertinti ten prancūzų geri ar ten japonų blogi, nes tikrai taip nėra, kad vienų visos geros, o kitų blogos
Bet va kad Audi geri dyzeliukai tai faktas

Bet va kad Audi geri dyzeliukai tai faktas

Galima vertinti. Japonai/prancūzai tikrai nemoka dyzelinių variklių gamint. Vienintelis dyzelinis variklis buvo vertas dėmesio. Jį pagamino Toyota. Variklio modelis: D4D.
QUOTE(Sevika @ 2007 03 18, 19:52)
vairuoju 86m. dyzelinį Mercedesą, tai galėčiau pasigirti, kad žiemą prie didžiausių šalčių užsikuria iš pirmo karto 





Papildyta:
QUOTE(muminukas @ 2007 03 20, 17:07)



QUOTE(Kykas @ 2007 07 05, 11:28)
Sklando gandai, kad prancūzų dyzeliai geri, bet pačios mašinikės
Vokiški gal kaip kurie, merso 3l dyzelį kažin ar kada užmuši, opel 1,7l irgi kantrūs (nors kartą mačiau, kaip mirė, bet ir prevartavo jį "pa plnoj programie"). BMW dyzeliai problematiški.
Japoniški irgi kaip kurie yra geresnių yra prastesnių, yra amžinų praktiškai.
Iš esmės senieji paprastiejį dyzeliai labai kantrūs, jei prieš tai nebuvo labai "drožiami", nes konstrukcija paprasta kaip dvi kapeikos.
Perkant praktiškai būtina varyt į servisą tikrint variklio ir būtinai kuro siurblio (turbinos- jei turbo dyzelis), nes nelabai ten suprasi ar variklis prie pabaigos. Jei burzgia tai burzgia, jei neburzgia tai mirė... su dyzeliais sunku suprast kada artėja paskutinioji, jei nesi jų daug ekspoatavęs.

Vokiški gal kaip kurie, merso 3l dyzelį kažin ar kada užmuši, opel 1,7l irgi kantrūs (nors kartą mačiau, kaip mirė, bet ir prevartavo jį "pa plnoj programie"). BMW dyzeliai problematiški.
Japoniški irgi kaip kurie yra geresnių yra prastesnių, yra amžinų praktiškai.
Iš esmės senieji paprastiejį dyzeliai labai kantrūs, jei prieš tai nebuvo labai "drožiami", nes konstrukcija paprasta kaip dvi kapeikos.
Perkant praktiškai būtina varyt į servisą tikrint variklio ir būtinai kuro siurblio (turbinos- jei turbo dyzelis), nes nelabai ten suprasi ar variklis prie pabaigos. Jei burzgia tai burzgia, jei neburzgia tai mirė... su dyzeliais sunku suprast kada artėja paskutinioji, jei nesi jų daug ekspoatavęs.
Kad dyzeliai prancuzai geri,tai faktas,o del skonio nesigincinama


Japonų - tai reiktų mazdos COMPREX dyzelio privengt...Sako, patys japonai nelabai supranta, kaip ir kodėl ta COMPREX sistema veikia...
4D4 - liuks aparats...
Nissan - LD20 - pats turiu kaime pusę milijono pravažiavusį be problemų...
Mitsubishi - turi problemėlių del vožtuvų keliklių, ir balansinių velenų diržo...
Prancūzams dyzeliniai varikliai kažkaip netyčia nusisekė...Ko nepasakysi aplamai apie jų mašinas...

4D4 - liuks aparats...
Nissan - LD20 - pats turiu kaime pusę milijono pravažiavusį be problemų...
Mitsubishi - turi problemėlių del vožtuvų keliklių, ir balansinių velenų diržo...
Prancūzams dyzeliniai varikliai kažkaip netyčia nusisekė...Ko nepasakysi aplamai apie jų mašinas...