Įkraunama...
Įkraunama...

Kokių gamintojų dyzeliniai varikl.patvariausi

manau vertos demesio tai audi B4 1.9tdi,bet ne td.tdi tikrai naujo tipo patvarus variklis(jei nusipirksi nesudrozta tai turetu but normaliai. astros dyzelines irgi geros,draugas su kadetu 1.7d jau kokius 8 metus vazineja tai irgi patenkintas.nissanu varikliai tikrai nera blogi,tik va rudija jos gal net labiau nei opeliai,o rudija tokios nepastebimos dazniausiai vietos,tiesiog supuna
Atsakyti
vairuoju 86m. dyzelinį Mercedesą, tai galėčiau pasigirti, kad žiemą prie didžiausių šalčių užsikuria iš pirmo karto thumbup.gif
Atsakyti
Iš ne vieno meistro esu girdėjęs, kad prancūziški dyzeliniai varikliai geri. Pats turiu Volvo S 40, į kuriuos dėjo Renault variklius, tai kūrėsi man per didžiausius šalčius, nors mašina nuėjus jau virš 200000 km.
Atsakyti
Mersedesų - amžini varikliai thumbup.gif
Atsakyti
Dėl japoniškų varilklių... Baikit baikas, kad užsiknisi taisyt doh.gif
mano 89 m, kai trūko 3L tepalų važiavo ir nedasibaigė, su verdančia kartą 30 km namo parvariau ir viskas thumbup.gif turbina kol kas thumbup.gif
keičiami elemetariausi dalykai - kaladėlės, diskai, filtrai ir pan. atsižvelgiant į mašinos senumą normalus dalykas, kad kažką keist reik.... Ko bl norėt iš 10-15m senumo? norit tokią nusipirkę nieko nepakeist ir dar 10m ją drožt? lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Amry: 05 liepos 2007 - 09:59
Sklando gandai, kad prancūzų dyzeliai geri, bet pačios mašinikės blink.gif
Vokiški gal kaip kurie, merso 3l dyzelį kažin ar kada užmuši, opel 1,7l irgi kantrūs (nors kartą mačiau, kaip mirė, bet ir prevartavo jį "pa plnoj programie"). BMW dyzeliai problematiški.
Japoniški irgi kaip kurie yra geresnių yra prastesnių, yra amžinų praktiškai.
Iš esmės senieji paprastiejį dyzeliai labai kantrūs, jei prieš tai nebuvo labai "drožiami", nes konstrukcija paprasta kaip dvi kapeikos.
Perkant praktiškai būtina varyt į servisą tikrint variklio ir būtinai kuro siurblio (turbinos- jei turbo dyzelis), nes nelabai ten suprasi ar variklis prie pabaigos. Jei burzgia tai burzgia, jei neburzgia tai mirė... su dyzeliais sunku suprast kada artėja paskutinioji, jei nesi jų daug ekspoatavęs.
Atsakyti
Aš tai manau, kad apskritai negalima vertinti ten prancūzų geri ar ten japonų blogi, nes tikrai taip nėra, kad vienų visos geros, o kitų blogos g.gif
Bet va kad Audi geri dyzeliukai tai faktas biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Lenaa: 05 liepos 2007 - 13:40
Bet kokią mašiną galima sudirbt, idealių auto nėr...
O dėl audi... kas netingi važiuoklę kas metus perrinkinėt, tai prašom cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Lenaa @ 2007 07 05, 14:39)
Aš tai manau, kad apskritai negalima vertinti ten prancūzų geri ar ten japonų blogi, nes tikrai taip nėra, kad vienų visos geros, o kitų blogos  g.gif
Bet va kad Audi geri dyzeliukai tai faktas  biggrin.gif

Galima vertinti. Japonai/prancūzai tikrai nemoka dyzelinių variklių gamint. Vienintelis dyzelinis variklis buvo vertas dėmesio. Jį pagamino Toyota. Variklio modelis: D4D.
Atsakyti
QUOTE(Sevika @ 2007 03 18, 19:52)
vairuoju 86m. dyzelinį Mercedesą, tai galėčiau pasigirti, kad žiemą prie didžiausių šalčių užsikuria iš pirmo karto thumbup.gif



drinks_cheers.gif Kiek esu girdejus is vyro tai butent siu mersu 124(berods jie buvo gaminami iki 95 metu) tikrai labai geri varikliai smile.gif Pati turejau toki ir 86 metu dyzeli,jokiu problemu neturejau nei uzsikuriant ziema nei kitokiu smile.gif Gaila sudauze mano mersiuka,bet va visai neseniai vel nupirkom man masina ir butent toki pati mersiuka dyzelini tik naujesniu metu 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(muminukas @ 2007 03 20, 17:07)
Mersedesų - amžini varikliai thumbup.gif



drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Kykas @ 2007 07 05, 11:28)
Sklando gandai, kad prancūzų dyzeliai geri, bet pačios mašinikės  blink.gif
Vokiški gal kaip kurie, merso  3l dyzelį kažin ar kada užmuši, opel 1,7l irgi kantrūs (nors kartą mačiau, kaip mirė, bet ir prevartavo jį "pa plnoj programie"). BMW dyzeliai problematiški.
Japoniški irgi kaip kurie yra geresnių yra prastesnių, yra amžinų praktiškai.
Iš esmės senieji paprastiejį dyzeliai labai kantrūs, jei prieš tai nebuvo labai "drožiami", nes konstrukcija paprasta kaip dvi kapeikos.
Perkant praktiškai būtina varyt į servisą tikrint variklio ir būtinai kuro siurblio (turbinos- jei turbo dyzelis), nes nelabai ten suprasi ar variklis prie pabaigos. Jei burzgia tai burzgia, jei neburzgia tai mirė... su dyzeliais sunku suprast kada artėja paskutinioji, jei nesi jų daug ekspoatavęs.

Kad dyzeliai prancuzai geri,tai faktas,o del skonio nesigincinama tongue.gif ,as vairuoju peugeot 607 hdi,tikras limuzinas,komfortas nerealus,stovi ant kelio lux,i bagazine arkli ikisi,nu zodziu thumbup.gif
Atsakyti
Japonų - tai reiktų mazdos COMPREX dyzelio privengt...Sako, patys japonai nelabai supranta, kaip ir kodėl ta COMPREX sistema veikia...biggrin.gif
4D4 - liuks aparats...
Nissan - LD20 - pats turiu kaime pusę milijono pravažiavusį be problemų...
Mitsubishi - turi problemėlių del vožtuvų keliklių, ir balansinių velenų diržo...
Prancūzams dyzeliniai varikliai kažkaip netyčia nusisekė...Ko nepasakysi aplamai apie jų mašinas...
Atsakyti