Šiaip tai vokiečių dyzelių varikliai patys prasčiausi,reikia pirkti japonų arba prancūzų.Kaip darbinei tai nissanai neblogi yra,varikliai tikrai geri,na,ir renuškės dar.Šitą tai tikrai žinau ir galiu gana atsakingai patarti,nes pati neperseniausiai su tuo susidūriau.Tik vokiško dyzelio nepirkit,nors benzinuvkės jų neblogos.
QUOTE(denaxa @ 2006 10 21, 21:52)
Šiaip tai vokiečių dyzelių varikliai patys prasčiausi,reikia pirkti japonų arba prancūzų.Kaip darbinei tai nissanai neblogi yra,varikliai tikrai geri,na,ir renuškės dar.Šitą tai tikrai žinau ir galiu gana atsakingai patarti,nes pati neperseniausiai su tuo susidūriau.Tik vokiško dyzelio nepirkit,nors benzinuvkės jų neblogos.
Nu čia tai jau prieštarausiu, mes su vyru tik vokiškais dyzeliais važinėjam, svarbu tinkamai prižiūrėti.Turėjom audiC4,A4 dyzelius, tikra pasaka buvo ir dabar dar žinom kas tebevažinėja ir nagų nekiša.Dabar važinėjam su passatuB5 ir golfu4 dyzeliais irgi tikrai nesiskundžiam, o vyras 100 000km per metus pravažiuoja, svarbu mašinas prižiūrėti
Žinoma,kai perki naują mašiną-tai viskas priklauso nuo priežiūros,bet kai perki 10metų senumo
-tai viskas priklauso nuo to,kiek ją drožė buvęs šeimininkas vokiškuose autobanuose.O dyzeliai stipriausi yra japonų,čia ne aš sugalvojau,jei ką.Tiesa,naujesnių audinių ir bmw irgi geri.Aplamai perkant naują ir viską ten keičiant kaip priklauso,tai viskas gerai turėtų būti.

QUOTE(denaxa @ 2006 11 14, 22:37)
Žinoma,kai perki naują mašiną-tai viskas priklauso nuo priežiūros,bet kai perki 10metų senumo
-tai viskas priklauso nuo to,kiek ją drožė buvęs šeimininkas vokiškuose autobanuose.O dyzeliai stipriausi yra japonų,čia ne aš sugalvojau,jei ką.Tiesa,naujesnių audinių ir bmw irgi geri.Aplamai perkant naują ir viską ten keičiant kaip priklauso,tai viskas gerai turėtų būti.

japonų




Bent jau kiek aš girdėjau, tai dyzeliukus labiausiai giria prancūzų, bet visa kita prancūziškose auto tai nu i n...
QUOTE(Auges @ 2006 01 03, 13:06)
Mano vyras dabar kaip darbinę varinėja Opel Astra 92 m.
Nu kur jau neužmušama mašina
Pusantrų metų po statybas, laukus, miškus, prisikrovęs pilną bagažinę, geriau už mersą krovininį eina
Vis laukia kol damuš pagaliau, kad galėtų kitą mašiną pirkt, o damušt negali niekaip, jau keiktis greit pradės - išmest gaila
, o naujos pirkt kol ši važiuoja - sažinė neleidžia. Investicijų į ją minimaliai deda, tik tepalai ir filtrai. 
Nu kur jau neužmušama mašina


Vis laukia kol damuš pagaliau, kad galėtų kitą mašiną pirkt, o damušt negali niekaip, jau keiktis greit pradės - išmest gaila


pas mus tokia pati situacija su Vectra buvo


Papildyta:
QUOTE(katiliukas @ 2006 11 15, 00:00)
pritariu 100 procentų. Nusipirkus pirmiausia tvarkiau būtent variklį, po mėnesio po pirkimo nuduso. Toliau - viską iš eilės

QUOTE(denaxa @ 2006 11 14, 23:37)
Žinoma,kai perki naują mašiną-tai viskas priklauso nuo priežiūros,bet kai perki 10metų senumo
-tai viskas priklauso nuo to,kiek ją drožė buvęs šeimininkas vokiškuose autobanuose.O dyzeliai stipriausi yra japonų,čia ne aš sugalvojau,jei ką.Tiesa,naujesnių audinių ir bmw irgi geri.Aplamai perkant naują ir viską ten keičiant kaip priklauso,tai viskas gerai turėtų būti.

nieks ir nesako, kad naujas pirkt, aišku reikia neapsirikti perkant, bet juk perki ne tik variklį, ožiūri ir kiek kainuoja mašinos dalys ir išvaizda kokia, jei jau būtų vokiškų varikliai prasčiausi tai kas antra mašina Lietuvoj tikrai nebūtų vokiška.
Ir dar jei suges variklis japoniškos ir vokiškos pamatysi kurio remontas daugiau kainuoja.
Papildyta:
QUOTE(saintlina @ 2006 11 15, 11:19)
pas mus tokia pati situacija su Vectra buvo
ir kaip gali sakyt, kad Opelis - bloga mašina 
Papildyta:
pritariu 100 procentų. Nusipirkus pirmiausia tvarkiau būtent variklį, po mėnesio po pirkimo nuduso. Toliau - viską iš eilės
gyvenime nebūčiau pagalvojus, vargas - ne mašina. Ir kas iš pažįstamų tokias turi, visur problemos tos pačios.


Papildyta:
pritariu 100 procentų. Nusipirkus pirmiausia tvarkiau būtent variklį, po mėnesio po pirkimo nuduso. Toliau - viską iš eilės

Aš kiek žinau, tai tikrai Opelių variklius giria, čia tas posakis, kad bloga mašina, tai tik dėl kėbulo rūdijimo.

Turiu Opel Astrą,kėbulas idealus,o variklis kliuvo...
Dariau kapitalinį,sukišau begalę pinigo
Tai vat iš dyzelistų ir sužinojau,kad japonų neblogi varikliai.Ir šiaip iš giminių daug kas su japonais važinėja,tai servisuose tikrai nesėdi.O aš iš jų neišlendu-greit pati mechaniku pasidarysiu
O ar žinot,kad naujausios vokiškos mašinos surinkinėjamos rytuose,ir kai kurios dalys ten gaminamos?Tik BMW išliko grynai vokiškas.




QUOTE(denaxa @ 2006 11 15, 22:10)
Turiu Opel Astrą,kėbulas idealus,o variklis kliuvo...
Dariau kapitalinį,sukišau begalę pinigo
Tai vat iš dyzelistų ir sužinojau,kad japonų neblogi varikliai.Ir šiaip iš giminių daug kas su japonais važinėja,tai servisuose tikrai nesėdi.O aš iš jų neišlendu-greit pati mechaniku pasidarysiu
O ar žinot,kad naujausios vokiškos mašinos surinkinėjamos rytuose,ir kai kurios dalys ten gaminamos?Tik BMW išliko grynai vokiškas. 




nereikia norėt, kad visos mašinos vienodo stovio būtų, juk skirtingi žmonės jomis važinėja
O dėl to mašinų surinkimo, tai visose šalyse daug ką surinkinėja, svarbu iš kur dalis atveža.Ir Lietuvoj kažkada gal surinkinės automobilius, tai nereiškia, kad jie lietuviškais taps ir bus blogi
O dar iš nei vieno dyzelisto negirdėjau, kad japonai geriausius dyzelius gamina
QUOTE(Gilvydomama @ 2006 11 16, 12:49)
O dėl to mašinų surinkimo, tai visose šalyse daug ką surinkinėja, svarbu iš kur dalis atveža.Ir Lietuvoj kažkada gal surinkinės automobilius, tai nereiškia, kad jie lietuviškais taps ir bus blogi
na Lietuvoj tai tikrai nesurinkines

