
Sako kad japonų dyzeliniai varikliai prasti, o prancūzų tipo gerausi. Ar samonė? Norim pirkti kokį karavaną D ar TD. Ką siūlot?

Gali ir prancuziska suda isigyt, cia nuo to kur pagamintas dar nieko nesako...siaip jau pries perkant reiktu specialistui parodyt...
QUOTE(Robiukas @ 2005 12 30, 20:21)
O kokia mazdaug suma planuojate investuoti.....? Pagal tai mazdaug galima kazka pasiulyti......?
apie 10.000 lt
Uz tokia suma labai sunku kazka pasoraus isgyti ir pasirinkimas masinu ne koks.
Ziurint pagal dyzelinius varikliu menama patikimuma is tiesu pirmauja prancuzu gamintojai, po to vokieciai.
Manau, kad realiai pretenduoja citroen, ypac 2.1td variklis, savo laiku gaves net apdovanojima uz konstruktiskai vykusi sprendima, liaudyje vadinamas milijoniniu (atseiti tiek kilometru pravaziuoja). Taciau sis automobilis turi kitu trukumu kaip hidro vaziuokle. Jos aptarnavimas pakankamai problematiskas ir ne kievienas servisas sugebes susidoroti. Dazniausiai tik specilizuotas......
Realus pretendentai is sio gamintojo : Citroen XM2.1td ir Citroen Xantia arba 1.9td arba 2.1td. HDI tipo varikliai priskiriami naujos kartos gaminiams, taciau su jais sukomplektuotos masinos pakankamai "sviezios" ir i sia suma neisipaiso.
Sekantys pretendentai butu VW gamintojai su 1.9d arba 1.9td, tdi varikliais. Arba VW Passat arba VW Golf. Oz tokius pinigus i Audi automobilius neziurekite nes gausis gan seni modeliai ir su nevykusiais varikliais.
Mercedes ir BMW manau turetu atkristi, nes uz tokius pinigus nelabai koks variantas gausis. Tuo labiau siu gamintoju varikliai kaip taisykle didesnes kubaturos ir netokie ekonomiski.
O kodel butent dyzelinio ieskote?
Nes mano nuomone dyzeli apsimoka kai pakankamai daug vaziuojame - nuo 40 000km per metus, kitu atveju reikia skaiciuoti ar apsimoka........? Aptarnavimas brangesnis ir t.t. Pats rinkciausi naujesnes kartos, ekonomiskus ir galingus variklius VW/Audi TDI, Citroen/Peugeot - HDI, Mercedes CDI ir t.t. Taciau uz sia suma nusipirkti nerealu.
Ziurint pagal dyzelinius varikliu menama patikimuma is tiesu pirmauja prancuzu gamintojai, po to vokieciai.
Manau, kad realiai pretenduoja citroen, ypac 2.1td variklis, savo laiku gaves net apdovanojima uz konstruktiskai vykusi sprendima, liaudyje vadinamas milijoniniu (atseiti tiek kilometru pravaziuoja). Taciau sis automobilis turi kitu trukumu kaip hidro vaziuokle. Jos aptarnavimas pakankamai problematiskas ir ne kievienas servisas sugebes susidoroti. Dazniausiai tik specilizuotas......
Realus pretendentai is sio gamintojo : Citroen XM2.1td ir Citroen Xantia arba 1.9td arba 2.1td. HDI tipo varikliai priskiriami naujos kartos gaminiams, taciau su jais sukomplektuotos masinos pakankamai "sviezios" ir i sia suma neisipaiso.
Sekantys pretendentai butu VW gamintojai su 1.9d arba 1.9td, tdi varikliais. Arba VW Passat arba VW Golf. Oz tokius pinigus i Audi automobilius neziurekite nes gausis gan seni modeliai ir su nevykusiais varikliais.
Mercedes ir BMW manau turetu atkristi, nes uz tokius pinigus nelabai koks variantas gausis. Tuo labiau siu gamintoju varikliai kaip taisykle didesnes kubaturos ir netokie ekonomiski.
O kodel butent dyzelinio ieskote?
Nes mano nuomone dyzeli apsimoka kai pakankamai daug vaziuojame - nuo 40 000km per metus, kitu atveju reikia skaiciuoti ar apsimoka........? Aptarnavimas brangesnis ir t.t. Pats rinkciausi naujesnes kartos, ekonomiskus ir galingus variklius VW/Audi TDI, Citroen/Peugeot - HDI, Mercedes CDI ir t.t. Taciau uz sia suma nusipirkti nerealu.
QUOTE(Robiukas @ 2005 12 31, 16:06)
Uz tokia suma labai sunku kazka pasoraus isgyti ir pasirinkimas masinu ne koks.
Ziurint pagal dyzelinius varikliu menama patikimuma is tiesu pirmauja prancuzu gamintojai, po to vokieciai.
Manau, kad realiai pretenduoja citroen, ypac 2.1td variklis, savo laiku gaves net apdovanojima uz konstruktiskai vykusi sprendima, liaudyje vadinamas milijoniniu (atseiti tiek kilometru pravaziuoja). Taciau sis automobilis turi kitu trukumu kaip hidro vaziuokle. Jos aptarnavimas pakankamai problematiskas ir ne kievienas servisas sugebes susidoroti. Dazniausiai tik specilizuotas......
Realus pretendentai is sio gamintojo : Citroen XM2.1td ir Citroen Xantia arba 1.9td arba 2.1td. HDI tipo varikliai priskiriami naujos kartos gaminiams, taciau su jais sukomplektuotos masinos pakankamai "sviezios" ir i sia suma neisipaiso.
Sekantys pretendentai butu VW gamintojai su 1.9d arba 1.9td, tdi varikliais. Arba VW Passat arba VW Golf. Oz tokius pinigus i Audi automobilius neziurekite nes gausis gan seni modeliai ir su nevykusiais varikliais.
Mercedes ir BMW manau turetu atkristi, nes uz tokius pinigus nelabai koks variantas gausis. Tuo labiau siu gamintoju varikliai kaip taisykle didesnes kubaturos ir netokie ekonomiski.
O kodel butent dyzelinio ieskote?
Nes mano nuomone dyzeli apsimoka kai pakankamai daug vaziuojame - nuo 40 000km per metus, kitu atveju reikia skaiciuoti ar apsimoka........? Aptarnavimas brangesnis ir t.t. Pats rinkciausi naujesnes kartos, ekonomiskus ir galingus variklius VW/Audi TDI, Citroen/Peugeot - HDI, Mercedes CDI ir t.t. Taciau uz sia suma nusipirkti nerealu.
Ziurint pagal dyzelinius varikliu menama patikimuma is tiesu pirmauja prancuzu gamintojai, po to vokieciai.
Manau, kad realiai pretenduoja citroen, ypac 2.1td variklis, savo laiku gaves net apdovanojima uz konstruktiskai vykusi sprendima, liaudyje vadinamas milijoniniu (atseiti tiek kilometru pravaziuoja). Taciau sis automobilis turi kitu trukumu kaip hidro vaziuokle. Jos aptarnavimas pakankamai problematiskas ir ne kievienas servisas sugebes susidoroti. Dazniausiai tik specilizuotas......
Realus pretendentai is sio gamintojo : Citroen XM2.1td ir Citroen Xantia arba 1.9td arba 2.1td. HDI tipo varikliai priskiriami naujos kartos gaminiams, taciau su jais sukomplektuotos masinos pakankamai "sviezios" ir i sia suma neisipaiso.
Sekantys pretendentai butu VW gamintojai su 1.9d arba 1.9td, tdi varikliais. Arba VW Passat arba VW Golf. Oz tokius pinigus i Audi automobilius neziurekite nes gausis gan seni modeliai ir su nevykusiais varikliais.
Mercedes ir BMW manau turetu atkristi, nes uz tokius pinigus nelabai koks variantas gausis. Tuo labiau siu gamintoju varikliai kaip taisykle didesnes kubaturos ir netokie ekonomiski.
O kodel butent dyzelinio ieskote?
Nes mano nuomone dyzeli apsimoka kai pakankamai daug vaziuojame - nuo 40 000km per metus, kitu atveju reikia skaiciuoti ar apsimoka........? Aptarnavimas brangesnis ir t.t. Pats rinkciausi naujesnes kartos, ekonomiskus ir galingus variklius VW/Audi TDI, Citroen/Peugeot - HDI, Mercedes CDI ir t.t. Taciau uz sia suma nusipirkti nerealu.
Su Naujaisiais, Robiuk! Ačiū už patarimus. Šiaip tai mes tokios daugiau darbinės mašinos ieškom. Labai į tokias Mercedes ar BMW niežiūrim. Svarbu patvari būtų.

Kas liecia Lagunos - neblogas variantas. Pakaba - pakankamai nebloga. Aptarnaujant nereikalauja ypatingu ziniu, elemetarios pakabos detales santykinai nebrangios. Varikliai irgi gan patikimi. Aisku viskas priklausys nuo to, kas ir kaip eksploatavo pries tai. Pakankamai dazni gedimai elektros grandineje (Ivairus davikliukai, nuo drusku oksiduojasi kontaktai ir t.t.) Paga savo kaina gan vykes variantas...
Oz tokius pinigus i Audi automobilius neziurekite nes gausis gan seni modeliai ir su nevykusiais varikliais.
su tuo nesutinku
mano uošvis nusipirko šimtinę leistarankę TDI gerų metų. ir kuro sąnaudos minimalios
kaip tokiai didelei. rado už 9500
su tuo nesutinku


Mano vyras dabar kaip darbinę varinėja Opel Astra 92 m.
Nu kur jau neužmušama mašina
Pusantrų metų po statybas, laukus, miškus, prisikrovęs pilną bagažinę, geriau už mersą krovininį eina
Vis laukia kol damuš pagaliau, kad galėtų kitą mašiną pirkt, o damušt negali niekaip, jau keiktis greit pradės - išmest gaila
, o naujos pirkt kol ši važiuoja - sažinė neleidžia. Investicijų į ją minimaliai deda, tik tepalai ir filtrai.
Nu kur jau neužmušama mašina


Vis laukia kol damuš pagaliau, kad galėtų kitą mašiną pirkt, o damušt negali niekaip, jau keiktis greit pradės - išmest gaila


QUOTE(Auges @ 2006 01 03, 13:06)
Mano vyras dabar kaip darbinę varinėja Opel Astra 92 m.
Nu kur jau neužmušama mašina
Pusantrų metų po statybas, laukus, miškus, prisikrovęs pilną bagažinę, geriau už mersą krovininį eina
Vis laukia kol damuš pagaliau, kad galėtų kitą mašiną pirkt, o damušt negali niekaip, jau keiktis greit pradės - išmest gaila
, o naujos pirkt kol ši važiuoja - sažinė neleidžia. Investicijų į ją minimaliai deda, tik tepalai ir filtrai. 
Nu kur jau neužmušama mašina


Vis laukia kol damuš pagaliau, kad galėtų kitą mašiną pirkt, o damušt negali niekaip, jau keiktis greit pradės - išmest gaila



Aciu uz papildyma
Kas cia rekomendavo Laguna? Gi suvargs zmones... genda jos kaip gyvates ir brangiai suremontuot paskui kainuoja. O geros uz 10000 lt turbut net ieskot neverta. Taip pat, kodel dyzelis neekonomiska? Labai ekonomiska, atsizvelgiant i CDI ar HDi variklius turinciu auto kainas, dyzelinis variklis bent jau iperkamas, antra tai, kad dujos kainuoja virs 2 lt jau (ir ne kiekvienoj degalinej yra), tai dyzeliukas - puikus variantas. Tik reikia priziuret - "nedrozt" kaip uz gera, laiku pakeist filtrus, tepalus, paziuret visas zarneles ir gumeles a kur neleidzia... ir svarbiausia - neleist pasibaigt kurui..vistik kuro siurblio remontas 2000 lt. Ir, jei jau zmones iesko rimto darbinio karavano, gal nereiketu siulyt Golf'o?
Vyras mano ne per seniausiai ieskojo karavano TD. issirinko Mondeo, nes pvz Passat'ai visi nudrozti

