
turiu labai šviežios patirties.
Šiemet pirkom automata. Pabandžiau tikrai patiko. Vienas privalumų buvo tas kad budama
tikrai jaučiausi labai konfortiškai.
juokingiausia buvo kai po menesiuko vėl prisėdau i savo mechanini žvėriuka, ir pamiršus apie sankaba bandžiau važiuoti, o ji geso
, kol supratau priežasti
Manyčiau ginčas - kuri geriau - neturi prasmės. Siūlau geriau pasidalinti kokiomis nors vairavimo subtilybėmis ir triukais su pavarų dėže (automatine ar mechanine). Pvz. šiuolaikinę pusiau automatinę pavarų dėže į aukštesne pavarą perjungti automatiniame režime galima nuspaudus akseleratorių iki reikiamo lygio aukštesnei pavarai ir staiga jį trumpam atleidus. Dėžė persijungia į aukštesnę pavarą. Bandžiau, smagus dalykas, kai reikia greičiau pavaras susirankioti...
geras, reiks pabandyt.
Teisybė, man irgi kyla noras su savo "Celikute" pasidraskyt, o jau su vyro mašiniuku esu ramumo įsikūnijimas
Šiemet pirkom automata. Pabandžiau tikrai patiko. Vienas privalumų buvo tas kad budama

juokingiausia buvo kai po menesiuko vėl prisėdau i savo mechanini žvėriuka, ir pamiršus apie sankaba bandžiau važiuoti, o ji geso


QUOTE(Vilialia @ 2006 08 02, 17:12)
Manyčiau ginčas - kuri geriau - neturi prasmės. Siūlau geriau pasidalinti kokiomis nors vairavimo subtilybėmis ir triukais su pavarų dėže (automatine ar mechanine). Pvz. šiuolaikinę pusiau automatinę pavarų dėže į aukštesne pavarą perjungti automatiniame režime galima nuspaudus akseleratorių iki reikiamo lygio aukštesnei pavarai ir staiga jį trumpam atleidus. Dėžė persijungia į aukštesnę pavarą. Bandžiau, smagus dalykas, kai reikia greičiau pavaras susirankioti...
geras, reiks pabandyt.
QUOTE(Vilialia @ 2006 08 03, 14:22)
Na kad su amžium kažin ar praeina
. Man tai priklauso nuo to, su kokia mašina važiuoju: jei važiuoju su mažiuku Hyundai Getz su mechanine, tai ir varau, kaip "pacankė", "krūtai", o va jei prie Ford Taurus su automatine vairo - tai išdidžiai, kaip karališkos šeimos atstovė
, lyg ir mašina su šleifu būtų 



Teisybė, man irgi kyla noras su savo "Celikute" pasidraskyt, o jau su vyro mašiniuku esu ramumo įsikūnijimas

tik MECHANINĖ
tada valdai padėtį

tada valdai padėtį

Kol neisigijom automato, galvodavau kad mechanikos i nieka nekeisciau
ir apskritai pries automata buvau
bet kai isigijom automatine nepakeiciamas dalykas



As uz mechanine
tokia ir vazineju, tiesa nesu vairavusi automato 
gal visai ir nieko butu


gal visai ir nieko butu

QUOTE(Zajoncek @ 2006 08 09, 21:05)
nesupratau, cia dabar pavaru junginejimas vadinasi "valdai padeti"?

Nu jo... aš, višta, visada galvojau, kad padėtį valdau, kai rankose laikau vairą, o ant pedalo - koją... tai kaip dabar išeina, mano mašina nevaldoma, jei man pavarų perjunginėti nereikia, o jos persijungia pačios?

nea, tiesiog su mechanine pavarų dėže yra lengviau "laviruoti" judriose vietose, automatinė pati mėto bėgius kaip jai atrodo geriau, o va su mechanine ... na tarkim prireikia staiga lenkti ar padidinti greiti - įmeti žemesnę pavarą ir gerai. o su automatu - smarkiau spaudi akseleratorių, bet automatas ilgiau mąsto. greičiau išeina pačiai sumėtyt begius taip kaip reikia. nu anyway, nežinau ar ką nors supratot, bet su mechanine geriau valdyt padėtį...

mechanine gerai kai nori sportuoti ir dar kai ziema reik stabdyti ant begio. O siaip automatas yra komforto reikalas. Dar manau kad automatas super vistoms kurios nemoka vaziuoti ir prie sviesaforu gesta. Tai va nereik cia gincytis, o pasirinkti visiems pagal poreiki. O del greitumo lenkiant tai ir su automatu gali puikiai aplenkti, aisku jei ta auto, kurioje stovi automatas nera sudrozta.
QUOTE(Zajoncek @ 2006 08 10, 15:19)
nea, tiesiog su mechanine pavarų dėže yra lengviau "laviruoti" judriose vietose, automatinė pati mėto bėgius kaip jai atrodo geriau, o va su mechanine ... na tarkim prireikia staiga lenkti ar padidinti greiti - įmeti žemesnę pavarą ir gerai. o su automatu - smarkiau spaudi akseleratorių, bet automatas ilgiau mąsto. greičiau išeina pačiai sumėtyt begius taip kaip reikia. nu anyway, nežinau ar ką nors supratot, bet su mechanine geriau valdyt padėtį... 

Nu su automatu irgi gali jei reikia greit aplenkti ir laviruoti.Tam yra sport mygtukas,beje yra ir trys pavaros.Taigi be vargo galima ir jomis pasinaudoti.
Nu o su tavim girtalyte nesutinku.Nors ir turiu automatą,bet tikrai nesu višta kuri gesta su mechanine prie šviesoforų.Nes vyras turi mechaninę ir reikalui esant su ja ne prasčiau važinėju,nei su automatu.Nu bet jei čia tavo tokia nuomonė,tai nėra ką ginčytis ne su višta

Su automatu taip pat galima labai greit aplenkti, tik su koja spust du kartus per akseleratoriu ir skrieji jau
ypac jei dar variklio kubatura nemaza


QUOTE(Zajoncek @ 2006 08 10, 15:19)
nea, tiesiog su mechanine pavarų dėže yra lengviau "laviruoti" judriose vietose, automatinė pati mėto bėgius kaip jai atrodo geriau, o va su mechanine ... na tarkim prireikia staiga lenkti ar padidinti greiti - įmeti žemesnę pavarą ir gerai. o su automatu - smarkiau spaudi akseleratorių, bet automatas ilgiau mąsto. greičiau išeina pačiai sumėtyt begius taip kaip reikia. nu anyway, nežinau ar ką nors supratot, bet su mechanine geriau valdyt padėtį... 

Nu, sorry, galiu ir aš esant reikalui įsimesti žemesnę pavarą (tam specialus mygtukas ant pavarų svirties yra, HOLD vadinasi) ir gerai rauti iš vietos. Todėl, jei navažiavai su automatu, tai ir nesakyk, kad su juo negali valdyti padėties

QUOTE(girtalyte @ 2006 08 10, 16:50)
mechanine gerai kai nori sportuoti ir dar kai ziema reik stabdyti ant begio. O siaip automatas yra komforto reikalas. Dar manau kad automatas super vistoms kurios nemoka vaziuoti ir prie sviesaforu gesta. Tai va nereik cia gincytis, o pasirinkti visiems pagal poreiki. O del greitumo lenkiant tai ir su automatu gali puikiai aplenkti, aisku jei ta auto, kurioje stovi automatas nera sudrozta.
Ir, tiesą pasakius, nelaikau aš savęs višta, kuri prie šviesoforų gęsta, aš tiesiog nemėgstu nereikalingais darbais apsikrauti, ir jei yra, kas už mane sumėto reikiamus bėgius, kam man tai daryti?
