Įkraunama...
Įkraunama...

Žaislo grąžinimas į parduotuvę

Maniškė irgi gavo Anabelle, tai ji visai neverkia su ašarom tik kai gerai pakratai ištrykšta doh.gif, bet kadangi pirkta DB, tai apie grąžinimą nėra minties, per brangu grąžint gautųsi hihihi.gif
Atsakyti
Mes "Žaislų planetoj" pirkom dovanų tokią didelę magnetinę lentą, ant kurios su specialiu rašikliu galima piešti, yra ir įvairių formų antspaudėliai. (Na, toks geležies dulkelių ir magneto principas). Panašią turėjo mano sūnus, dalykas geras, sienos švarios lieka.
Paaiškėjo, kad lenta brokuota: nespėji pabraukt - o viskas jau išnykę, tiesiog nieko neįmanoma nupiešti. Na, matyt dulkelėse mažai geležies ir netraukia jų magnetas, ar kaip. Žinojau, kad žaislų nekeičia, bet turėjome čekį, nunešėme tą pačią pirkimo dieną. Leido tik keisti į kitą tokią pačią. Ir visa partija buvo brokuota!!! Išsirinkom šiaip ne taip iš krūvos normaliausią, sekundę dar tas piešinys laikydavosi, bet reikėdavo greitai piešt biggrin.gif Š... žodžiu.
Atsakyti
QUOTE(Rigedora @ 2006 09 25, 13:38)
na dabar mane turbūt suėsit wink.gif bet aš esu žaislų pardavėja  smile.gif taigi pasisakysiu iš savo pusės-yra ūkio ministro įstatymas, kuris teigia, kad žaislai yra vienintelė prekė kuri YRA NEKEIČIAMA IR NEGRĄŽINAMA. Tuo įstatymu ir vadovaujamės. Todėl visada prekes stengiamės patikrinti ar veikia-dedam elementus, tikrinam prie jūsų akių. prekę mes galim pakeisti kol NEIŠMUŠTAS ČEKIS. galim atidaryti kai kurias dėžutes ir parodyti-tačiau ne visas-nes ar jūs pačios labai jau noriai perkat prekę, kai matosi, kad pakuotė pažeista ir jau buvusi atidaryta? nenorit tokios pirkti. o dažnai reikalaujat išimti, parodyti, atidaryti, nors neketinat pirkti. Dabar galiu paaiškinti kaip veikia prekybos mechanizmas-nuskenuoji, gauni pinigus, išmuši čekį-prekės kodas ir pinigai papuola į apskaitą kompe-jokio išminusavimo nėra galimybės. Jūs atnešat prekę ir reikalaujat ją priimti atgal, grąžinti pinigus-kaip??? mokėti jums iš savo kišenės? nes jei priimam prekę atgal-išminusuoti iš kasos pinigų galimybės neturim-tie pinigai yra apskaitoj ir jei mes atiduosim-vakare bus trūkumas. Visi esam žmonės ir turėtume suprasti vieni kitus-pardavėjos yra tik paprastos darbuotojos ir nenustato tvarkos, tik vykdo valdžios nurodymus-jei mes nusižengiam darydami gera jums-kenčiam mes... o kartais pasijunti taip bejėgiškai-nes papuoli tarp pikto pirkėjo ir piktos valdžios girnų...  patikėkit, mes mielai jums kartais pakeistume ar priimtume atgal, jei tik turėtume tokias galimybes. va ateina žmogus ir sako-mano vaikas gavo dvi vienodas dovanas-vieną svečiai pirko pas jus-va čekis-pakeiskit man arba grąžinkit pinigus....  doh.gif bet ar mes šiuo atveju kaltos, kad taip nutiko? arba šeimyna renkasi su dviem vaikais parduotuvėje gerą valandą-nusiperka lego dėžutę, susimoka, išeina, po pusvalandžio grįžta-priimkit atgal-mano vaikas apsigalvojo, šito nebenori, nori brangesnio, bet mes tiek pinigų neturim... doh.gif tai kuo pardavėjos kaltos, kad per tiek laiko išsirenka prekę kurios nebenori?  gal tiesiog reikia laiku apsispręsti?


Pritariu šiam pasisakymui visu 100 procentų.
Atsakyti
QUOTE(Rigedora @ 2006 09 26, 11:26)
kiekviena parduotuvė dirba su skirtinga apskaitos programa-pvz mūsų padauotuvėj ji anksčiau kitokia buvo (tada aš dar nedirbau)-dabar nauja.  Dėl tų grąžinimų-juos daro tik vedėja ir tik su centrinės valdžios leidimu-taip, kad mes eilinės pardavėjos-esam tik maži sraigteliai dirbantys pagal nurodymus. Kartais tie nurodymai, deja, nelabai priimtini ir mums.  mirksiukas.gif nes visa "malonioji' dalIs tenka aiškintis su pirkėjais mums, o ne sėdintiems aukščiau. dėl prekių keitimo-vėl gi-įmanoma, tačiau mes tai darydamos tarkim-rizikuojam-nes jei tarkim patikrinimas koks -mes gausim pylos-neatitiks kodai, parduotos prekės ir pan. dalykai... Matai, lengva visada kalbėti, kai nedirbi ir nesusiduri su tuo.  doh.gif aš irgi apie daugybę prekybinių dalykų galvodavau kitaip kol pati nesusidūriau. O ir dirbti pradėjusi dar ilgai stebėjaus kodėl šito daryti negalima, kodėl taip, o ne anaip.  doh.gif

surfinija, o kuo skiriasi žaislo priėmimas atgal nuo grąžinimo?  smile.gif jei jau priėmei atgal-tai turi daryt grąžinimą arba pinigus atiduot iš savo kišenės ir paskui nemušant per kasą tą prekę bandyt parduot, kad atgaut savo pinigus.


Tai grazinimas bet kokiu atveju yra galmas programiskai, nes kaip jus grazinat, jei preke tikrai brokuota - siulot ispakuoti ir patikrinti vietoje g.gif , nevisada tai iseina - pvz yra neispakuojamu zaislu, kuriu ispakavus atgal nesukisi - idomu tada kaip dovanoti toki "patikrinta" lotuliukas.gif. Pinigu grazinimas is kisenes yra grieztai draudziamas bet kur mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kriste2: 01 gegužės 2008 - 15:30
Jei žaislas neveikia, privalo priimti atgal, kalbos nėra.
Pagal įstatymus neturi priimti atgal gero, be jokių defektų, žaisliuko kūdikiui, kuris išpakuotas (jei išimtas iš maišelio, čiupinėtas), nes tokio nebegalėsi pasiūlyti kitam dėl higieninių sumetimų.
Atsakyti
Prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Ūkio ministro patvirtintos Daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklės. Apie daiktų keitimą ir gražinimą galima dugiau sužinoti tinklalapyje http://www_vartotoja...13/pbl227.html;
Labai reikia atkreipti dėmesį į žaislų saugumą. Apie nesaugius rinkoje rastus žaislus daugiau sužinosite: http://www.inspekcij...3249117#zaislai.
Atsakyti
ispakuotu kudikiu prekiu del to kad nepatiko priimti negalima jokiais budais del higienos reikalavimu.
baby bornu, anabeliu - galima priimti jei preke nebuvo ispakuota ir prigirdyta. jei pardaveja priimtu lele pilna vandens, tai toji bestovedama lentynoj uzkalketu - tada kazin ar atsirastu norinciu ja nupirkti???
stalo zaidimai - jei nebuvo ispakuoti priimti galima.
visus brokuotus zaislus - priimti be isimties ir mandagiai atsiprasyti kliento uz nepatogumus.

priimti galima beveik viska, neklausiant kliento kodel jis sugalvojo grazint, bet svarbiausia ar ta priimta preke bus galima deti atgal i lentyna ir parduoti kaip nenaudota.


pardaveja
Atsakyti
na bet gerai...dauguma parduotuvese zaislu net negalima paziuret, nera egzemplioriu...perki zaisla is piesinelio ant pakuotes...na bet taip irgi nelogiska...kaina sumoki nemaza, o poto ateini namo ir ziuri kad nu ne tas ko tau reikejo....o jei paklausi ar galit parodyt, atsako negalima ispakuot...na juk viena egzemplioriu galima padaryt kaip parodomaji g.gif
vat pavyzdys...pirkau vaikui karusele ant lovytes..mokejom 275lt, ant dezutes atrode ryskus zaislai, paklausiau pardavejos: pasake oi taip ryskus!! namie ispakuojam, na blankios spalvos, realiai nlb atitinka tikrove...Ir dbr as vos ne apgauta, nbeturiu teises eit ir pakeist to zaislo???? nors jis veikia ir yra tvarkingas??? nu griniausias apsurdas doh.gif cia juk ne 20lt kad gali padet i sali ir eitkita nusipirkt
Atsakyti
Sveikos kaip jau rase ,viska galima pakeist,ar grazint,tik viskas priklauso nuo parduotuves ir pardaveju.mes nupirkom vakar Fiser Prais supimosi kedute,bet mano maziukuj ji netiko,joje sedima padietis o mums tik 3men.ir jis ten varksas susiriete kaip kamuolikas.paskambinau sendien is rito,pakviete vedeja paaiskinau situacija,ir DIDELIS aciU CIPOLLINO PARDUOTUVES VEDEJAJ AKPOPOLIJA ,VILNIUS!!!!!! 4u.gif 4u.gif 4u.gif pasake kad vakare atvaziotumem ir isimties tvarka mums grazins pinigelius,tai nusprendem kad ten pat nupirksim masinos kedute,tik busim atidesni si kart ir viska patikrinsim vietoj. thumbup.gif
Atsakyti
mes pirkom is maximos, truko konstruktoriuj pagrindines vienos detales - primeme be problemu, grazino pinigelius

esam pirke ir kitur- tai ir grazindavo pinigelius jei daiktas brokuotas, tarkim masinyte didele buvo be vieno rato - netikrinom vietoj nes buvo graziai supakuota jau biggrin.gif
Atsakyti
na as issireikalauju , kad grazintu , tam yra atitinkamos tarnybos jei ka , bet kokiu atveju , grazinti preke galima per 10 dienu smile.gif
Atsakyti
Bet juokingas įstatymas - žaislų negalima grąžinti g.gif - o kitus daiktus galima?Viską pasaulyje galima grąžinti! Mūsų pardavėjai (turiu galvoje ne parduotuvėje stovinčias moteriškes, o apskritai žaislų importuotojus-pardavėjus) išlepę - išpakuoti negalima, grąžinti negalima - geriausias jiems pirkėjas - kuris aklai dėžutėje perka - dievuliau, jug drabužius pirkdamas žmogus kiek išsimatuoja, o čia žaislas - negaliu jo apžiūrėti, pačiupinėti, pažiūrėti veikimo principų?! Juk nereiškia, kad iškart duosiu seilėtam vaikui ir tas jau apseilės tiek, kad higienos neatitiks doh.gif ar ko ten jiems. Užtat Lt ir nesinori nieko pirkti verysad.gif Aš tai tingiu čia rietis su parduotuvėm - nes vistiek pardavėjos, kaip abeliai žiūri į mane ir kaip prisuktos lėlės tą patį kartoja, jokio lankstumo pas mus verysad.gif
Va ir dabar - gavo sūnus dovanų Thomio traukinuko rinkinį - dėžėje trūksta dviejų bėgių, ta prasme ne trūksta, bet yra keturios vienodos detalės, o pagal instrukciją turi būtį dvi kairio posūkio, dvi dešinio - taigi bėgiai nesusideda. Ką mano vietoje darytų normalus europietis - grįžtų į parduotuvę ir jam šypsodamosi pardavėjos pakeistų prekė, o Lt... pirmiausia aš pusvalandį aiškinčiau kas man ten negerai su tais bėgiais, galiausiai matyt pardavėjų ir vedėjos akivaizdoje norėdama įrodyti, kad čia ne man o bėgiams kažko trūksta išdėliočiau tuos bėgius parodyti kas ir kaip ir galiausiai jos pareikštų - nu čia iš gamyklos - bet as kaip pirkėja nekalta kad iš gamyklos - jūs parduodate, vadinasi, jūs atsovaujate ir keiskite! Norėdama išvengti šito "malonumo" aš tiesiog susiradau internete tuos bėgius ir parsisiųsiu juos iš užsienio, pas mus ieškoti teisybės dar labai sunku mirksiukas.gif
Atsakyti