QUOTE(pavasario.gaiva @ 2010 08 17, 18:53)
Atsiprašau, kad įsikišiu, bet dėl stabdymo regitra juk reikalauja, kad jei važiuoji 4 pavara, sankabos nelieti, stabdai, jungi 3 pavarą, užfiksuoji nuėmusi koją nuo sankabos, stabdai, perjungi į 2 pavarą, užfiksuoji, stabdai, ir tada jau išmini sankabą, stabdai ir kada pilnai sustoji išjungi bėgį. Bent jau taip reikalauja regitra. Mano instruktorius liepė bent kartą taip sustoti, kad egzaminuotojas matytų, kad moki.
Aišku, dabar kai važinėju, tai gyvenimiškai, įjungiu sankabą ir stabdau
Aišku, dabar kai važinėju, tai gyvenimiškai, įjungiu sankabą ir stabdau
Sutinku kad toks stabdymas yra teisingas,bet manes pavyzdziui taip nemokino,stabdydavau su sankaba ir stabdziu ir nesvarbu koks begis,regitros egzamine jokiu priekaistu del to negavau,tiesiog nereikai ilgai taip stabdyti,pradzioj stabdi mini kol dariedi o paskui su sankaba stabdai.... O pati dabar pratinuos isvis ant laisvo begio stabdyt,zymiai patogiau ir niekas juk neziuri kaip tu stabdai,svarbu kaip patogu ir saugu stabdyti tau






