Antras skaičiukas po brūkšnelio, temos "Mokytojų kambarys" pasisakymų rezultatai... Kur po kelis atsakymu, tai jau ir neberašiau
Jugeta 60- 43
Raiduke 32
Ernoja 30 - 51
Ezra 27 -38
Lili* 22 - 27
Jurginė 22 - 36
Dykuma5 18 - 32
Dinariuke 18 - 18
Pulina 15 - 9
Vaidoska 14
Nessyte 10
Mandra Sandra 10 - 12
Alicija.ali 10
Tarškutė 10
Simoneta 10
Vilmike 9
Renatastr 8
Viltuse 7
Jo-vita7 7
Nengute 7 - 10
Amour 4 - 3
Steja 4
Jo2007 4
Nersim 3
Kaja888 2 - 3
Boruze157 2
Dovesa 1 - 9
Retisa 1
Vitaskin 1 - 6
Kristukas78 1 - 10
Somebody else -31
Snickers -18
Retisa - 8
Betukas - 7
Stazyte - 7
Rozete2 -7
Papildyta:
QUOTE(alicija.ali @ 2011 06 27, 12:09)
Aš sakaiu, kad jau atostogauju, bet papasakosiu savo būsimų 10 iškylą. Viskas įvyko prieš savaitę, atostogų metu.
Manęs nebuvo, niekur nedalyvavau, parašė viena auklėtinė ir papasakojo.
Susiorganizavo mano chebrytė pikniką pas klasioką sodyboje su tėvų priežiūra.Pasistatė palapinės... linksminosi ir padaugino. Ta mama išgirdo , kad keistai vaikai dainuoja, nuėjo pažiūrėti, o jie girtutėliai. ji juos į mašiną ir parvežė mamoms.
Tai dabar nežinau kaip man elgtis...
viskas vyko atostogų metu, už juos atsakingi jų tėvai, mokykla turbūt nežino, bent man nepranešė.
Rugsėjo mėn. vėl kalbėsiuos. Prieš atostogas pasirašė už saugią vasarą insrtuktaže, tai jie mano žodžius dar komentavo, kad negertume, nerūkytume... po savaitės prisidirbo. o vaidina kokiais šventais, net neragavę...
Atsakingi tėvai... Juk jie sutiko, kad jų sodyboje viskas vyktų... O tu gali su jais pakalbėti per klasės valandėlę... Nepatariu bartis... Liksi neteisi.... Taip jau yra su tais paaugliais... Tėvai savo pavyzdžiu turi juos auklėti, o ne klasės auklėtojas moralizuoti....
Papildyta:
QUOTE(Raiduke @ 2011 06 27, 12:40)
o as kazkaip apie mokytoju kambari net nezinojau., nesilankau ten...
viska turetu priklausyt nuo bendravimo..o ne atejau paziurejau ir dingau....o kazi ar nevertetu tada abi temas sujungt i viena?
Na ir aš taip dabar ėmiau mąstyti.... Paskubėjau aną temą sukurti, be jokio bendraujančiųjų sąrašo.... Ką daryti?