Fe kokia nebegraži jūsų diskusija...bet ne apie tai norėčiau...
Mums su tuo sauskelnių ir puodukų reikalu iškilo tokia problemėlė: namie mažoji(1,6m) niekad nėra padariusi ant puoduko, o lopšely ją auklėtoja verčia (piktai) ir ten daro...bent jau auklėtoja teigia, kad jau porą savaičių kaip ant puoduko daro... Nu gal nemeluoja, nes spintelėj nemažai sauskelnių susikaupė
Aš net nežinojau, kad lopšely ji ant puoduko daro, bet buvau girdėjusi, kad ši auklėtoja yra labai gera ir išmoko vaikus sėstis ant puoduko. Tipo turi savo sistemą...Aišku šaunu, kad vaikas išmokomas tuštintis į puoduką, bet man nepatinka pati "sistema". Mergina ant puoduko yra pasodinama smurtiškai, o jei keliasi yra apšaukiama. Kaip toliau klostosi veiksmas ir kiek ilgai taip yra " mokinamas" vaikas aš nežinau, bet rezultate ji į puoduką daro. Dėja toks mokinimas kertasi su mano ir vyro auklėjimu- mes prieš vaiką netaikome jokios fizinės prievartos, taip pat niekados nekeliame balso. Kad kažkas netaip su tuo sauskelnių reikalu pirmas pastebėjo vyras. Mergina tapdavo labai nerami kai norėdavome pakeisti sauskelnes, imdavo verkti, blaškytis. Vyras nusprendė, kad su ja matyt grubiai elgiasi kai keičia sauskelnes, taigi ėjau aiškintis, kaip ir kas...tuomet ir sužinojau, kad jau dvi savaites į puoduką daro. Bet kai auklėtoja papasakojo kaip vyksta tas mokymas tai nežinau ar džiaugtis toms ar pykti...Aišku nenoriu, kad mano merga iki 3 metų į sauskelnes varytų, bet ir nenoriu, kad būtų traumuojama. Taigi niekaip nenusprendžiu ar eiti kalbėt su auklėtoja, kad liautųsi "mokiusi ". Iš kitos pusės, gražiuoju su puoduku bandau supažindint jau nuo 9 mėnesių ir rezultate šnipštas...tai gal taip viską ir palikti? O kaip pasielgtumėte jūs?