QUOTE(klopedija @ 2010 11 17, 21:11)
Ne specialisto profilis svarbu, o tai, kaip mokytojas organizuoja mokinių darbą: kaip susodina vaikus į suolus, kad nesibaksnotų alkūnėmis, kaip moko laikyti pieštuką/parkerį, kad riešu neužmozotų tai, ką parašęs ir t.t. Deja, dažnai šitie dalykai praslysta pro akis.
Dauguma kairiarankių rašo taip:
[img]
o reikėtų nuo mažens mokyti laikyti pieštuką/rašiklį taip:
[img]
***
Man čia labai nepatiko sąvoka "Детская болезнь левизны". Tai - ne liga, tai - tik kitoks mąstymo, veikimo būdas.
Bet iš esmės tinklapis įdomus. 
Dauguma kairiarankių rašo taip:
[img]
o reikėtų nuo mažens mokyti laikyti pieštuką/rašiklį taip:
[img]
***
Man čia labai nepatiko sąvoka "Детская болезнь левизны". Tai - ne liga, tai - tik kitoks mąstymo, veikimo būdas.


Ačiū už vaizdinę medžiagą, kaip reikėtų laikyti rašymo priemonę (maniškis jau dabar laiko pieštuką kaip pirmajam variante, bandysiu neįkyriai kitaip pasiūlyti).
Man pasirodė, tas rašinys persmelktas ironija ir žodis "liga" pavartotas ironizuojant

QUOTE(Ice @ 2010 11 18, 11:09)
Kaip išmokyti vaiką suprasti žodį NEGALIMA? Jeigu iš viso įmanoma tai padaryti
Mes su MB baigiam nuprotėti nuo jo lipimų ant stalų, palangių ir sekcijų. Na, šiaip žinoma, galbūt čia problema ir ne žodžio supratime 


Kai mano vyresnėlis buvo mažas, mes vengėm vartoti šį žodį. Leidom kristi, užsigauti, nuversti gėlę su vazonu, liesti karštą puodelį ir pan. Prieš tai, aišku, įspėdavome, kuo gali baigtis ir leisdavom jam pasirinkti. Ir patys būdavom pasirengę reaguoti, jei prireiktų (na, mums turbūt pasisekė, nes mūsų vaikas turėjo savisaugos instinktą ir Dievulio dovaną sėkmingai kristi). Vaikai juk dažniausia supranta šį žodį, jie tik nenori paklusti; tai kam eilinį kartą menkinti savo autoritetą, žinant, kad vaikas paliepimo neklausys - kažkaip taip mąstėme
