Įkraunama...
Įkraunama...

Konsultantės Kristutėse, Sarmose, Douglasuose ir t.t.

QUOTE(Monmorensi @ 2011 03 16, 21:27)
o kodėl turėtumėm  biggrin.gif


Taigi, bandot intensyviai, nia? ax.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
manęs tarkim Danijos pardavėjos taip nepersekioja kaip Kristutės ar Sarmos lotuliukas.gif matyt ant kaktos man užrašyta, kad apie kvepalus labiau istorijų noriu klausytis nei apie batus lotuliukas.gif vis jaučia poreikį man ką nors papasakot. arba atrodau gal visiška neišmanėlė blush2.gif biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Fuwari @ 2011 03 11, 16:08)
Na va! Laiškas išsiųstas!  smile.gif Išėjo ilgas, kiek ironiškas (jei pati galiu taip sakyti  lotuliukas.gif ) ir tikrai nepamiršau paklaust, ką Heilė rekomendavo. Lauksim reakcijos.

Tai va, rezultatas - šnipštas. Jau savaitė, o atsakymo jokio. Padariau, kaip patarė Renatina, ir paskundžiau Nevartok.lt. Gal dar kas kokių pasiūlymų turi, kur pastukačint? Visur praeisiu. lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Fuwari @ 2011 03 17, 20:52)
Tai va, rezultatas - šnipštas. Jau savaitė, o atsakymo jokio. Padariau, kaip patarė Renatina, ir paskundžiau Nevartok.lt. Gal dar kas kokių pasiūlymų turi, kur pastukačint? Visur praeisiu.  lotuliukas.gif


skundai.lt Jie kartais atsako i zmoniu skundus kai nori apgint savo reputacija.
Atsakyti
QUOTE(Fuwari @ 2011 03 17, 21:52)
Tai va, rezultatas - šnipštas. Jau savaitė, o atsakymo jokio. Padariau, kaip patarė Renatina, ir paskundžiau Nevartok.lt. Gal dar kas kokių pasiūlymų turi, kur pastukačint? Visur praeisiu.  lotuliukas.gif

Rašėt jiems čia?
http://www.kristiana...tsiliepimai/143
ar info@kristiana.lt ?
dar galima paskambint
Kaune:
Karaliaus Mindaugo pr. 49 („Akropolis“)
Tel. +370 610 11164
Tel. / faks. (8 37) 208 197
I–VII 10.00–21.00
Dar galima ,turbūt,jų feisbuko profilyje parašyt g.gif
Atsakyti
kaip keista, kad i skunda nereaguoja. As kazkada rasiau, man atskambino ir atsiprase. ax.gif
Atsakyti
Prieš metų 5, kuomet dar KristiAnos tinklapyje buvo rašomos kainos, užklausiau, kodėl kainos tinklapyje ir parduotuvėje skirtingos. Atsakymo po šiai dienai nėr g.gif
Atsakyti
QUOTE(Fuwari @ 2011 03 17, 21:52)
Tai va, rezultatas - šnipštas. Jau savaitė, o atsakymo jokio.


Man atrodo, kad jei laiskas labai jau ironiskas gavosi (t.y. su visokiais pasvarstymais kiek lapeliu papurskt galima, kiek prabut parduotvuej ir pan, o ne vien apie konkretu atveji), tai gal nerimtai ir paziurejo i ji. Nors siaip ar taip nepasakudetu bent atsiprasyt is ju puses....
Atsakyti
Fuwari, ar issiuntete registruotu laisku? Nes i toki privalo atsakyti. O dar geriau - atnesti laiska i ofisa tiesiog ir paprasyt, kad ji uzregstruotu - berods tokia oficiali tvarka. Tada Jusu laiskas niekur "nepasimes" ir i ji bus privaloma atsakyti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Voxi: 18 kovo 2011 - 10:35
į el.laišką gali ir neatsakyti, ypač jei surašyta ne kaip pretenzija. Geriausia nešti administracijai arba siųsti registruota ax.gif
Atsakyti
OK, bandau atsakyt į visų komentrarus. smile.gif

Siunčiau pretenziją jų svetainėje pateiktu adresu: info@kristiana.lt. Kažkaip supratau, kad jų kitas adresas, t.y. svetaine@kristiana.lt, skirtas pastebėjimams apie pačią svetainę. g.gif Apie snukiaknygę nepagalvojau, bet čia labai geras pasiūlymas - ją turbūt tikrina dažniau. Taip pat nepagalvojau ir apie tikro laiško siuntimą fiziniu adresu. Nors, kita vertus, leisti pinigus ženkliukui ir laiško registravimui (kad ir tuos kelis Litus) man gaila, juo labiau jei manau, jog tai jų pačių kaltė.

Sakot administracija? g.gif Tai čia ta prasme pačios parduotuvės administracija?

Skundai.lt dar svarstau. Man ten toks turgelis... Nukentėjusysis didžiąja dalimi atvejų būna apkaltinamas pats ir niekad neteko girdėti, kad kasnors konors pasiektų ten kreipdamasis. Bet dar apgalvosiu. smile.gif
Ačiū už pasiūlymus.

O dėl tos ironijos... Na, nebuvo ten kažkokio juodo sarkazmo ir juolabiau problemos sumenkinimo. Mano nuomone, parašiau tik su lengva ironijos gaidele. lotuliukas.gif
Atsakyti
Laba diena, gal galėsite padėti vienu klausimu? Prieš 4-5 metus Vln Kristianoje (arčiau Seimo) dirbo toks vyrukas, gal apie 30 m. Kai atėjau, visi ten buvo mandagūs, ir jis priėjo man padėti rinktis. Tiesą sakant, galvojau, kad jis apsauginis, tik nuobodžiaudamas siūlosi padėti smile.gif Todėl nepatikliai priėmiau jo patarimus. Pvz., "šis kvapas ne jums, čia labiau vyresnėms", "pabandykit šitą, jums tiktų", į kitus išvis taip subtiliai numodavo ranka, maždaug, oi, baik, ir pan. Paskui priėjo konsultantė, na su ja ir užbaigėm pirkimą, nusipirkau būtent tuos kvepalus, kurių jis man nerekomendavo. Aišku, jau paskui lb pasigailėjau, nes tikrai įsitikinau, kad jie skirti vyresnei moteriai, jie man nebepatiko. O dar kitą kartą kažkur kitur būdama pabandžiau tuos, kuriuos jis man rekomendavo, ir jie buvo superiniai. Tai štai. Vis prisimenu jo aptarnavimą ir kaip aš jo tada neįvertinau. Kartais pagalvoju, kad dabar jau leisčiausi jo aptarnaujama ir jau labiau įsiklausyčiau smile.gif Gal žinote, apie ką kalbu ir kur tas vyrukas dabar dirba, jei išvis šioj srity dirba? Nes kiek užeinu, dirba vien moterys. Apskritai man gyvenime vyrai išrenka geresnius kvepalus nei moterys ar aš pati.
Atsakyti