QUOTE(Fuwari @ 2011 03 11, 15:08)
Na va! Laiškas išsiųstas!

Išėjo ilgas, kiek ironiškas (jei pati galiu taip sakyti

) ir tikrai nepamiršau paklaust, ką
Heilė rekomendavo. Lauksim reakcijos.
Oi, ir aš lauksiu reakocijos, labai.
Būtinai informuokit, kai/jei gausit atsakymą.
Gaila, aš ne kaunietė, nueičiau pati pasižiūrėt, kas ten do boba dirba.
Nes Vilniuj, tai esu tik pastebėjus tą šliaužiojimą iš paskos iki koktumo, bet niekas nieko man dar nėr sakęs ar nužvelginėjęs.....
Mane labiau pykina konsultančių naujienų brukimas. Nežiūrint nei į vartotojo išvaizdą, tipažą, skonį, pomėgius, nu, į nieką absoliuč. Yr naujiena, vansi, VISOS privalo ją pirkt. Nežinau, gal čia joms taip liepia....Ir, jei dar moterys gali nepirkt tai, kas joms brukama, tai vyrai tokiose situacijose yra bejėgiai. N kartų matyta, girdėta, patirta situacija - ateina vyras žmonai, draugei kvepalų pirkt. Nu, ir pasisako savo bėdą konsultantei. Kuri jam siūlo tik naujienas, o tos naujienos, na, švelniai tariant....nu, kompotai arba labai jau paaugliškos.
Juk, jei ateitų vyras į batų pardę žmonai basučių pirkt, gi nebruktų jam naujausiai gautų, o vistik pasidomėtų iš pradžių kokia ta žmona ir ko jinai nori. Tai kodėl kvepaluose kažkpks kitoks marketingas galioja?
Papildyta:
QUOTE(Minerva @ 2011 03 11, 17:48)
Beje, kovas, kiek pamenu, yra gero aptarnavimo mėnuo. Estijoje daugelyje prekybos vietų yra aptarnavimo vertinimo mygtukai: geras-vidutiniškas-blogas, kurį spaudi atsiskaitydamas. Gal ir Lietuvoje tai visai tiktų?
Maximose yra jau taip
¡Hola España