Gerai, kai pas mus yra vienintelė Eurokos, į kurią užsuku 2-3 k. per metus. Apie konsultantes nieko negaliu pasakyt.
Gerai, kai pas mus yra vienintelė Eurokos, į kurią užsuku 2-3 k. per metus. Apie konsultantes nieko negaliu pasakyt.
Na Parfumexpresso pardavėjos turi teisę nueiti pavalgyt ir į tualetą. Aišku, derėtų tokiu atveju uždėti ženkliuką su laiku, kada planuoja grįžti. Tuomet klientai galės planuoti savo laiką ir nuspręsti ar palauks ar atvyks kitą kartą.
QUOTE(Kalpana @ 2011 03 25, 23:09)
Na Parfumexpresso pardavėjos turi teisę nueiti pavalgyt ir į tualetą. Aišku, derėtų tokiu atveju uždėti ženkliuką su laiku, kada planuoja grįžti. Tuomet klientai galės planuoti savo laiką ir nuspręsti ar palauks ar atvyks kitą kartą.
Tik zenkliuko ir norejau, jokiu teisiu neneigiu. O tie kartoniniai zenkliukai juk daug nekainuoja, koks Lietuvos draudimas labai grazius laikrodukus turi. Pasiziuri ir aisku ar gali tiek laukt ar ne
QUOTE(Renatina @ 2011 03 25, 18:20)
bet čia bėda, matyt daugeliu atveju nei mūsyje, nei josyse.
Kiek kas klausinėjo - pardavėjos-konsultantės taip apmokomos dirbti.. Jei taip apmokytai merginai/vaikinui pritrūksta dar t.t. žmogiškųjų savybių - va ir prasideda visi "linksmumai"...
Kiek kas klausinėjo - pardavėjos-konsultantės taip apmokomos dirbti.. Jei taip apmokytai merginai/vaikinui pritrūksta dar t.t. žmogiškųjų savybių - va ir prasideda visi "linksmumai"...
Bet absurdiška taip apmokyti...kaip man reikia jaustis, kai seka iš paskos, įeini į parduotuvę ir žiūri lyg ant kaktos būtų parašyta kad aš vagis esu... Tai į jas einu labai retai, tik tuo atvėju, jei noriu apsiuostyti...ir neperku iš tų parduotuvių iš principo, kad nervina jų persekiojimas, jau geriau prašau, kad kas parvežtų iš užsienio ar perku internetu. Nors čia manau ir savininkų kaltė yra...
QUOTE(Muscade @ 2011 03 26, 13:03)
Bet absurdiška taip apmokyti...kaip man reikia jaustis, kai seka iš paskos, įeini į parduotuvę ir žiūri lyg ant kaktos būtų parašyta kad aš vagis esu... Tai į jas einu labai retai, tik tuo atvėju, jei noriu apsiuostyti...ir neperku iš tų parduotuvių iš principo, kad nervina jų persekiojimas, jau geriau prašau, kad kas parvežtų iš užsienio ar perku internetu. Nors čia manau ir savininkų kaltė yra...
bakalėjininkes irgi kažkas išmokina prekių galiojimo lipdukus perklijuot - ne mes gi
Jos sekioja ne tam,kad žmonės daugiau pirktų (perka ir taip??), o turbūt kad mažiau vogtų (vagia??) ar mažiau nupurkštų
QUOTE(Noriu_padovanoti @ 2011 03 22, 09:40)
Laba diena, gal galėsite padėti vienu klausimu? Prieš 4-5 metus Vln Kristianoje (arčiau Seimo) dirbo toks vyrukas, gal apie 30 m. Kai atėjau, visi ten buvo mandagūs, ir jis priėjo man padėti rinktis. Tiesą sakant, galvojau, kad jis apsauginis, tik nuobodžiaudamas siūlosi padėti
Todėl nepatikliai priėmiau jo patarimus. Pvz., "šis kvapas ne jums, čia labiau vyresnėms", "pabandykit šitą, jums tiktų", į kitus išvis taip subtiliai numodavo ranka, maždaug, oi, baik, ir pan. Paskui priėjo konsultantė, na su ja ir užbaigėm pirkimą, nusipirkau būtent tuos kvepalus, kurių jis man nerekomendavo. Aišku, jau paskui lb pasigailėjau, nes tikrai įsitikinau, kad jie skirti vyresnei moteriai, jie man nebepatiko. O dar kitą kartą kažkur kitur būdama pabandžiau tuos, kuriuos jis man rekomendavo, ir jie buvo superiniai. Tai štai. Vis prisimenu jo aptarnavimą ir kaip aš jo tada neįvertinau. Kartais pagalvoju, kad dabar jau leisčiausi jo aptarnaujama ir jau labiau įsiklausyčiau
Gal žinote, apie ką kalbu ir kur tas vyrukas dabar dirba, jei išvis šioj srity dirba? Nes kiek užeinu, dirba vien moterys. Apskritai man gyvenime vyrai išrenka geresnius kvepalus nei moterys ar aš pati.
labai geras specialistas dirba Douglas Gedimino 9. Nezinau, gal ten ir kitas, bet galit paziuret
Papildyta:
QUOTE(Sciarola @ 2011 03 22, 22:48)
Aš tai kai žiauriai nemėgstu, kai prieina prie manęs paklausti ar kuom padėt, o kai maloniai ir su šypsena atsisakau, tai toliau nueina, bet ir vis tiek akylai stebi mane ką darau..
as tai viena karta tokiai ikyriai varnai pasakiau - galit ka nors padovanot
aisku, negrazu is mano puses, nes ju toks darbas, bet viena karta neatsilaikiau
Papildyta:
QUOTE(Fuwari @ 2011 03 18, 18:26)
OK, bandau atsakyt į visų komentrarus.
Siunčiau pretenziją jų svetainėje pateiktu adresu: info@kristiana.lt. Kažkaip supratau, kad jų kitas adresas, t.y. svetaine@kristiana.lt, skirtas pastebėjimams apie pačią svetainę.
Apie snukiaknygę nepagalvojau, bet čia labai geras pasiūlymas - ją turbūt tikrina dažniau. Taip pat nepagalvojau ir apie tikro laiško siuntimą fiziniu adresu. Nors, kita vertus, leisti pinigus ženkliukui ir laiško registravimui (kad ir tuos kelis Litus) man gaila, juo labiau jei manau, jog tai jų pačių kaltė.
Sakot administracija?
Tai čia ta prasme pačios parduotuvės administracija?
Skundai.lt dar svarstau. Man ten toks turgelis... Nukentėjusysis didžiąja dalimi atvejų būna apkaltinamas pats ir niekad neteko girdėti, kad kasnors konors pasiektų ten kreipdamasis. Bet dar apgalvosiu.
Ačiū už pasiūlymus.
O dėl tos ironijos... Na, nebuvo ten kažkokio juodo sarkazmo ir juolabiau problemos sumenkinimo. Mano nuomone, parašiau tik su lengva ironijos gaidele.
Siunčiau pretenziją jų svetainėje pateiktu adresu: info@kristiana.lt. Kažkaip supratau, kad jų kitas adresas, t.y. svetaine@kristiana.lt, skirtas pastebėjimams apie pačią svetainę.
Sakot administracija?
Skundai.lt dar svarstau. Man ten toks turgelis... Nukentėjusysis didžiąja dalimi atvejų būna apkaltinamas pats ir niekad neteko girdėti, kad kasnors konors pasiektų ten kreipdamasis. Bet dar apgalvosiu.
Ačiū už pasiūlymus.
O dėl tos ironijos... Na, nebuvo ten kažkokio juodo sarkazmo ir juolabiau problemos sumenkinimo. Mano nuomone, parašiau tik su lengva ironijos gaidele.
gal reikia i pati UABa parasyt? I Fragrances International, kuris valdo ir Kristianos pardziu tinkla.
rekvizitai
arba rasyt pastu.
nu neitiketina, kad nera jokios reakcijos
Grižtu su savo istorija. Šią savaitę buvo didelis egzaminas, tai nelabai galvoj kvepalai ir aptarnavimai buvo, bet dabar galiu prisėst ir papasakot, kaip viskas baigėsi.
Kadangi nesulaukiau atsakymo iš pačios KristiAnos, kreipiausi į nevartok.lt, kaip patarė Renatina. Šiaip nemėgstu kelt skandalų, bet palikt taip tikrai nesiruošiau. Daug nesitikėjau, bet nevartok.lt patalpino mano istoriją (tiesa, nemažai patirštino spalvas savo gražiais epitetais, bet čia jau kita istorija
). Beje, dar galite pasiskaityti, jei norite, - mačiau istorija dar "kabo". Žodžiu, jie susisiekė su KristiAnos atstovais, bet nieko konkretaus tuo pasiekta nebuvo. Na, aš jau ruošiaus viską kaip ir pamiršti, bet šią savaitę (pagaliau) sulaukiau oficialaus atsakymo iš pačios KristiAnos, teisingiau, personalo atstovės. Galiu pacituot laišką:
"noriu patikinti Jus, kad atsakome visiems, kurie kreipiasi i mus del vienu ar kitu priezasciu. Jusu atveju, darbuotojas, kurio adresu gaunama info, buvo isvykes, todel laiku nesureagavome, bet tai, aisku, nepateisina blogo ar nemandagaus aptarnavimo. Ir as nuosirdziai gailiuosi, kad visa tai Jums reikejo patirti. Kalbejausi su parduotuves vedeja ir konsultante XXX (vardas redakcijai žinomas
), aptarnavusia Jus. Jos atsipraso ir noretu tai padaryti zodziu, jeigu galetumete nuvykti i parduotuve. Parasykite man."
Pasirašinėjau truputį, dar kartą paaiškinau situaciją. Ji labai primygtinai prašo/ė, kad nuvykčiau į parduotuvę, kad XXX ir pard. administratorė atsiprašytų manęs asmeniškai. Tik nežinau, ar man to reikia. Nesu kažkokia didelė ponia. Man svarbu, kad administracija sužinojo apie gerb. konsultantės elgesį ir padarė atitinkamas išvadas.
Kadangi nesulaukiau atsakymo iš pačios KristiAnos, kreipiausi į nevartok.lt, kaip patarė Renatina. Šiaip nemėgstu kelt skandalų, bet palikt taip tikrai nesiruošiau. Daug nesitikėjau, bet nevartok.lt patalpino mano istoriją (tiesa, nemažai patirštino spalvas savo gražiais epitetais, bet čia jau kita istorija
"noriu patikinti Jus, kad atsakome visiems, kurie kreipiasi i mus del vienu ar kitu priezasciu. Jusu atveju, darbuotojas, kurio adresu gaunama info, buvo isvykes, todel laiku nesureagavome, bet tai, aisku, nepateisina blogo ar nemandagaus aptarnavimo. Ir as nuosirdziai gailiuosi, kad visa tai Jums reikejo patirti. Kalbejausi su parduotuves vedeja ir konsultante XXX (vardas redakcijai žinomas
Pasirašinėjau truputį, dar kartą paaiškinau situaciją. Ji labai primygtinai prašo/ė, kad nuvykčiau į parduotuvę, kad XXX ir pard. administratorė atsiprašytų manęs asmeniškai. Tik nežinau, ar man to reikia. Nesu kažkokia didelė ponia. Man svarbu, kad administracija sužinojo apie gerb. konsultantės elgesį ir padarė atitinkamas išvadas.
QUOTE(Fuwari @ 2011 04 02, 13:52)
Grižtu su savo istorija. Šią savaitę buvo didelis egzaminas, tai nelabai galvoj kvepalai ir aptarnavimai buvo, bet dabar galiu prisėst ir papasakot, kaip viskas baigėsi.
Pasirašinėjau truputį, dar kartą paaiškinau situaciją. Ji labai primygtinai prašo/ė, kad nuvykčiau į parduotuvę, kad XXX ir pard. administratorė atsiprašytų manęs asmeniškai. Tik nežinau, ar man to reikia. Nesu kažkokia didelė ponia. Man svarbu, kad administracija sužinojo apie gerb. konsultantės elgesį ir padarė atitinkamas išvadas.
Pasirašinėjau truputį, dar kartą paaiškinau situaciją. Ji labai primygtinai prašo/ė, kad nuvykčiau į parduotuvę, kad XXX ir pard. administratorė atsiprašytų manęs asmeniškai. Tik nežinau, ar man to reikia. Nesu kažkokia didelė ponia. Man svarbu, kad administracija sužinojo apie gerb. konsultantės elgesį ir padarė atitinkamas išvadas.
Mano akimis tas nuvykimas būtų lyg koks "susitaikymas",maždaug viena sukandus dantis atsiprašo,kita lygiai taip pat "atleidžia".Gal dar gautumėt kokią pakišą ,bet būtų vienodai nesmagu tiek gavus, tiek nieko negavus.Aš tikrai nevykčiau.Iš pradžių suerzina,o po to dar vejoja
QUOTE(Gafsa @ 2011 04 02, 17:46)
Mano akimis tas nuvykimas būtų lyg koks "susitaikymas",maždaug viena sukandus dantis atsiprašo,kita lygiai taip pat "atleidžia".Gal dar gautumėt kokią pakišą ,bet būtų vienodai nesmagu tiek gavus, tiek nieko negavus.Aš tikrai nevykčiau.Iš pradžių suerzina,o po to dar vejoja
.Konsultantė asmeniškai ir laišku atsiprašyt gali,nebent beraštė
.
Man irgi tokia atsiprašymo scena nepatiktų
QUOTE(_Night_ @ 2011 04 02, 19:25)
Aš manau, kad prie atsiprašymo kai ką įteiktų. Bet aš taip pat nevykčiau...
Tikriausiai taip, bet man irgi nebutu malonu ten eit. Isivaizduoju kaip atrodytu, kad ateini, sakai atejau pas tokia ir anokia, jos ateina, tu prisistatai, isklausai atsiprasymo, sakai viskas gerai ir iseini
Isvis tas pasiulymas manau tik del kazkokios kompensacijos, kuria gautu jau nuejus, nes kitaip, tai butu nelabai taktiska - zmogui ir taip situacija sunki, nemaloni, o dar eit sitaip...
QUOTE(shopingas @ 2011 04 02, 20:32)
Tikriausiai taip, bet man irgi nebutu malonu ten eit. Isivaizduoju kaip atrodytu, kad ateini, sakai atejau pas tokia ir anokia, jos ateina, tu prisistatai, isklausai atsiprasymo, sakai viskas gerai ir iseini
Turbut niekad daugiau negaleciau i ta parduotuve kojos ikelt kaip nemalonu butu.... 
Va būtent tokį scenarijų aš irgi įsivaizduoju:
"Laba diena, aš tokia ir tokia. Su personalo vadove tariausi, kad šiandien manęs atsiprašysit."
Kažkokia nesąmonė išeina.
Jei kada ir eisiu į tą KristiAną, tai tik apsiuostyt, o ne reikalaut, kad manęs atsiprašytų (nors manau, kad artimiausiu metu išvis ją aplenksiu).





