Įkraunama...
Įkraunama...

Šilumos siurbliai

QUOTE(Panevėžys @ 2013 03 18, 10:19)
visada galima įsirengti akumuliacinę talpą, pirkti siurblį su inverteriu - taip prailginant veikimo ir poilsio laikus

Galiu tik pacituoti "Geoterminis namo sildymas ir silumos siurbliai..."
http://www.banga.lt/...26-=(4248742110

As dariau bandymus ir talpa - talpoje nebestatau, nebent dideles, sudetingas ir kombinuotas, o jas vistiek stato salia siurblio. O sil. siurbliai su talpomis daromi tam, kad uzimtu maziau vietos...Be to, 2 m2 nieko nesako - reikia zinoti kokio galingumo silumos siurblys. Galit jingti 3 kombinuotus ir apskritai ka norit galit daryti, nes Lietuvos zemelej auksarankiu yra pilna...As megstu atsakineti i konkrecius ir reikalingus klausimus, o su eksperimentais neturiu laiko nei rasineti nei dirbti...Be to galit pabandyti patys paeksperimentuoti - pamatysit kiek kainuos ir pinigu, ir nervu ir sveikatos...Mano reikalas - padeti zmonems apsispresti ir irodyti, kad GERAS geoterminis SILDYMAS yra tikrai LIUKS DALYKAS, ir kaip gamintojas as tai galiu GARANTUOTI.

Kas del talpos - tai pritariu, pas mane siurbliuose jos nera...As siulau papildomai talpas su labai dideliu silumokaicio plotu ir be jokiu tenu pasildau vandeni iki 55 laipsniu, o silumos siurblys dirba labai trumpai...Kas del suzenimo su akumuliacine talpa, kuri dar sildytu karsta vandeni (talpa - talpa) - tai nera gerai, bet kodel-tai daug aiskinti ir reikia jau lysti i santechnines schemas - talpa talpoje isvis nera efektyvu geoterminiame...Tiesa, elektrini tena dedu i boileri, nes reikia antilegionelei panaikinti, bet jis ten dirba neilgai ir tik viena karta savaiteje... (sildai maksimaliai su siurbliu ir tik po to jungi tena)...

Didziausia problema su tuo papildomu karsto vandens pasildymu - tai, kad jei noresi tureti koki 45 laipsnius, tai akumuliacineje ir turesi laikyti apie tiek ir net daugiau, o tada COP - 3 ir dar maziau. Akumuliacine i grindini - labai abejotinas dalykas, nebent sildomos grindys yra su aliuminio plokstemis (be betono)...I akumuliacine turi visada paduoti aukstesne, tada statai reguliavimo voztuva ir t.t. Na sakau, cia ne vieta tokiems dalykams aptarineti, daug reiktu rasyti...

Atsakyti
QUOTE(FIEDZIA @ 2013 03 18, 13:17)
Galiu tik pacituoti "Geoterminis namo sildymas ir silumos siurbliai..."
http://www.banga.lt/...26-=(4248742110

As dariau bandymus ir talpa - talpoje nebestatau, nebent dideles, sudetingas ir kombinuotas, o jas vistiek stato salia siurblio. O sil. siurbliai su talpomis daromi tam, kad uzimtu maziau vietos...Be to, 2 m2 nieko nesako - reikia zinoti kokio galingumo silumos siurblys. Galit jingti 3 kombinuotus ir apskritai ka norit galit daryti, nes Lietuvos zemelej auksarankiu yra pilna...As megstu atsakineti i konkrecius ir reikalingus klausimus, o su eksperimentais neturiu laiko nei rasineti nei dirbti...Be to galit pabandyti patys paeksperimentuoti - pamatysit kiek kainuos ir pinigu, ir nervu ir sveikatos...Mano reikalas - padeti zmonems apsispresti ir irodyti, kad GERAS geoterminis SILDYMAS yra tikrai LIUKS DALYKAS, ir kaip gamintojas as tai galiu GARANTUOTI.

Kas del talpos - tai pritariu, pas mane siurbliuose jos nera...As siulau papildomai talpas su labai dideliu silumokaicio plotu ir be jokiu tenu pasildau vandeni iki 55 laipsniu, o silumos siurblys dirba labai trumpai...Kas del suzenimo su akumuliacine talpa, kuri dar sildytu karsta vandeni (talpa - talpa) - tai nera gerai, bet kodel-tai daug aiskinti ir reikia jau lysti i santechnines schemas - talpa talpoje isvis nera efektyvu geoterminiame...Tiesa, elektrini tena dedu i boileri, nes reikia antilegionelei panaikinti, bet jis ten dirba neilgai ir tik viena karta savaiteje... (sildai maksimaliai su siurbliu ir tik po to jungi tena)...

Didziausia problema su tuo papildomu karsto vandens pasildymu - tai, kad jei noresi tureti koki 45 laipsnius, tai akumuliacineje ir turesi laikyti apie tiek ir net daugiau, o tada COP - 3 ir dar maziau. Akumuliacine i grindini - labai abejotinas dalykas, nebent sildomos grindys yra su aliuminio plokstemis (be betono)...I akumuliacine turi visada paduoti aukstesne, tada statai reguliavimo voztuva ir t.t. Na sakau, cia ne vieta tokiems dalykams aptarineti, daug reiktu rasyti...


nelabai supratau posto 4u.gif Natūralu, jog su siurbliu dažnai talpa nesiūloma. ją statai atskirai, jei reikia. Patogu ten ir saulę pajungti ar židinio vandens kontūrą, žodžiu turint kelis šaltinius. o kokią temperatūrą joje laikyti - priklauso nuo namo nuostolių. kitam į grindis paduodamo ir +28C užteks, kitam ir +45C per mažai, pastaruoju atveju tikrai iškyla klausimas dėl geoterminio šildymo, kaip optimalaus iš principo.
Atsakyti
QUOTE(FIEDZIA @ 2013 03 18, 13:17)
...Mano reikalas - padeti zmonems apsispresti ir irodyti, kad GERAS geoterminis SILDYMAS yra tikrai LIUKS DALYKAS, ir kaip gamintojas as tai galiu GARANTUOTI....

Aš, kaip vartotojas, galiu tik pridurti, kad nereiktų pamiršti ir oras-vanduo šilumos siurblio, kurio įrengimas yra ženkliai pigesnis už geoterminį, na o įvertinus visus kaštus 10 metų į priekį - kaštai bus turbūt apylygūs.. Tik va klausimas, kas galėtų sugesti per tuos 10 m. vienam ar kitam šs ir kiek galėtų kainuoti remontas..
Atsakyti
QUOTE(laikrastis @ 2013 03 18, 14:13)
Aš, kaip vartotojas, galiu tik pridurti, kad nereiktų pamiršti ir oras-vanduo šilumos siurblio, kurio įrengimas yra ženkliai pigesnis už geoterminį, na o įvertinus visus kaštus 10 metų į priekį - kaštai bus turbūt apylygūs.. Tik va klausimas, kas galėtų sugesti per tuos 10 m. vienam ar kitam šs ir kiek galėtų kainuoti remontas..

Vat ir neteisybe sakai. Man Mitsubishi oras-vanduo pasiule uz 34,000. Lygiai tiek su greziniai Nibe. Kaina ta pati, o "gerumo" skirtumas dvigubai.

Nuoga Daikina 8kW pasiule uz 17,000. Tiek kainuoja 2x70m greziniai ir energysave vanduo-vanduo. Velgi kaina vienoda, o "gerumo" skirtumas ziemos metu ir vel dvigubas.

Oras-vanduo priimtinas kai sildomas plotas iki 100m2 ir pilno irengimo kaina iki 10,000 litu. Dar priimtinas karsto vandens gamybai vasaros metu monoblokas uz kokius 3,500 litu.
Atsakyti
QUOTE(FIEDZIA @ 2013 03 18, 15:45)
Vat ir neteisybe sakai. Man Mitsubishi oras-vanduo pasiule uz 34,000. Lygiai tiek su greziniai Nibe. Kaina ta pati, o "gerumo" skirtumas dvigubai.

Nuoga Daikina 8kW pasiule uz 17,000. Tiek kainuoja 2x70m greziniai ir energysave vanduo-vanduo. Velgi kaina vienoda, o "gerumo" skirtumas ziemos metu ir vel dvigubas.

Oras-vanduo priimtinas kai sildomas plotas iki 100m2 ir pilno irengimo kaina iki 10,000 litu. Dar priimtinas karsto vandens gamybai vasaros metu monoblokas uz kokius 3,500 litu.


kažkaip keistai čia anklodę patampėt. Kai oras vanduo - tai 34 ir mitsubishi, o galios tikriausiai kokį 20kW, nes ~12kW kainuoja iki 17t
o jau kaip geo, tai energy save ir 6kw (kito berods ant LT dar neturi). tai ir oras vanduo imkite energy save, ten priklausomai nuo galios, tilpsite su vidaus bloku ir išorės bloku į kokius 13t, o jei dar nepatingėsite tą patį energysave tiesiai iš kinijos nusipirkt, o ne per kinija-norvegija-svedija- lietuvą, tuomet ir į 8t drąsiai tilpsite su A2W, nors ir W2W tada kainuos kokie 4t
Atsakyti
QUOTE(laikrastis @ 2013 03 15, 13:28)
Be jokios ironijos, prašau padėkite, sakykite ką daryti, kaip nustatyti kažką blogo.. Gal apmulkino mane su tuom pasakėlėm iš tikro..

"Putinių" marketingo arkliukas yra konstrukcijos sandarumas. Iš tiesų, seni tiesiogine šio žodžio prasme kiauri pastatai labai daug šilumos praranda dėl infiltracijų. Be konvekcijos, yra dar du šilumos perdavimo būdai, tai tiesioginis ir spindulinis. Net jei jūsų stogas 100% hermetiškas, ir infiltracijos ~0, jūs vis tiek prarandate šilumą dėl šilumos perdavimo per medžiagą, t.y. kadangi putos tik 10cm, tai šiluminė varža yra visai ne "fontanai", putos storį dalinate iš putos laidumo lambda.
Trumpai - su 10cm gal būt susitvarkėte tik su vienu nuostolių būdu, likę išspręsti prastokai.
Papildyta:
QUOTE(Panevėžys @ 2013 03 18, 16:33)
kažkaip keistai čia anklodę patampėt. Kai oras vanduo - tai 34 ir  mitsubishi, o galios tikriausiai kokį 20kW, nes ~12kW kainuoja iki 17t
o jau kaip geo, tai energy save ir 6kw (kito berods ant LT dar neturi). tai ir oras vanduo imkite energy save, ten priklausomai nuo galios, tilpsite su vidaus bloku ir išorės bloku į kokius 13t, o jei dar nepatingėsite tą patį energysave tiesiai iš kinijos nusipirkt, o ne per kinija-norvegija-svedija- lietuvą, tuomet ir į 8t drąsiai tilpsite su A2W, nors ir W2W tada kainuos kokie 4t

Iš tikrųjų tai net nereikia nesąmoningai brangaus ŠS kai namas tik 5kW nuostolių ir dar atgrochinta krosnis su dideliu azartu ją kurenti. Visiškai pritariu dėl A2W, taip ir pats ruošiuosi pasielgti net neturėdamas krosnies ir visiškai priešiškai nusistatęs bet kokiam kūrenimui dėl šildymo 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(FIEDZIA @ 2013 03 18, 15:45)
Vat ir neteisybe sakai. Man Mitsubishi oras-vanduo pasiule uz 34,000. Lygiai tiek su greziniai Nibe. Kaina ta pati, o "gerumo" skirtumas dvigubai.

Nuoga Daikina 8kW pasiule uz 17,000. Tiek kainuoja 2x70m greziniai ir energysave vanduo-vanduo. Velgi kaina vienoda, o "gerumo" skirtumas ziemos metu ir vel dvigubas.

Oras-vanduo priimtinas kai sildomas plotas iki 100m2 ir pilno irengimo kaina iki 10,000 litu. Dar priimtinas karsto vandens gamybai vasaros metu monoblokas uz kokius 3,500 litu.


Ponai ir ponios, apie ka mes kalbam. Imam pavyzdi viena pacia brangiausia modifikacija ir tai laikome kaip norma. Ne gana to, lyginame su kitos sistemos pacia skurdziausia modifikacija ir tai pateikiame kaip norma.
Klaidindamas zmones darote daugiau zalos nei naudos.
Atsakyti
QUOTE(tomas13 @ 2013 03 18, 18:58)
Ponai ir ponios, apie ka mes kalbam. Imam pavyzdi viena pacia brangiausia modifikacija ir tai laikome kaip norma. Ne gana to, lyginame su kitos sistemos pacia skurdziausia modifikacija ir tai pateikiame kaip norma.
Klaidindamas zmones darote daugiau zalos nei naudos.

Argi? As uzklausiau Mitsubishi, pernai dalyvavusiu statybu parodoje, ir man pasiule toki pilna katilines SPRENDIMA.
Uz tokia pacia suma man pasiule pilna katilines sprendima su Nibe zeme-vanduo.

Taip, palyginau 2 brangiausius variantus. Yra ir dar brangesniu, bet blogesni.

Tuomet palyginau 2 dalinius variantus, kurie yra 2 kartus pigesni. Ar mane tenkina pastarieji? Vat ir nezinau. Todel ir trolinu. Ir sulaukiu emocijas, o ne argumentus.

Kad nebutu tuscia pridesiu patrolinima is biteplius.lt

Silumos siurblio automatika

Yra toks uz 6,500 litu http://www.energysav...y-vandvand.html
vanduo-vanduo silumos siurblys "lengvai pritaikomas dirbti su skirtingo tipo kolektoriais: gruntiniais, geoterminiai ar įmerkiamais" !!! Tuomet kaip ir nevisai vanduo-vanduo. Kas su tokiu SS ivyktu, jeigu is kolektoriaus griztu neigiamos temperaturos skystis?

Skaitom toliau. "inverterinis kompresoriaus valdymas, kuris ledžia efektyviai valdyti komperoriaus dabą keičiantis apkrovos sąlygoms bei iš kolektoriaus grįžtančio vandens temperatūrai". Galime isivaizduoti, kad tai svelnaus paleidimo funkcionalumas. Tokie silumos siurbliai kainuoja apie 30,000 litu.

Bet jame 2x90w imontuoti cirkuliaciniai siurbliai. Jeigu iskaiciuoti i COP'a tai ju naudojama 180w elektros atitiktu kompresoriaus 700w silumos. Cirkuliaciniai siurbliai jame jau neprisitaiko prie poreikio kaip kompresorius. Salciu metu tai sudaro tik keliolika procentu nuo bendro kiekio. Bet didziausia laiko dali ju sanaudos gali siekti 50% elektros poreikio. O vasara, sildant duso grindis, gali ir virsyti pacio kompresoriaus elektros sanaudas.

Negaliu ikirsti kodel SS inverterinis, o cirkuliaciniai siurbliai ima maksimuma istisai?
Skaiciau apie A klases cirkuliacinius grindiniam sildymui, naudojancius 5-25w, priklausomai nuo apkrovos ir prisitaikacius prie apkrovos. Uzsidare grindinio kilpos - cirkuliacinis savo elektros sanaudas pasimazino pats.

O kaip su zemes cirkuliaciniu? Cia jau nieko nepadarysi? Kompresorius dirba prie minimaliu resursu, o cirkuliaciniai siurbliai naudoja ta pati maksimuma. COP'as nuo to nedideja nors, prie didesnio debeto, grazinama i kolektoriu aukstesnes temperaturos neuzsalantis skystis?
Prie sio silumos siurblio galima isigyti dar ekraneli uz 2,500-3,500 litu. Kaip suprantu tai jokios itakos grunto cirkuliacinio siurblio darbui jis netures.

O kodel reikia cirkuliacinio valdymo grindinio puseje. Juk silumos siurblys dirba pagal griztancio vandens temperatura. padidejo silumos poreikis (atsidare kolektorius) - grizta labiau atveses termofikatas. Lauke atsalo - grindys nereaguoja, nes inertiskos. Kokia problema, jeigu name is viso isjungus siluma temperatura per para krenta vienu laipsniu. Tegu sau silumos siurblys duoda daugiau silumos po paros, o ne is karto. Argi tai problema?

6,500, plius A klases cirkuliaciniai, plius valdymo ekranelis, plius trieigis karstam vandeniui su boileriu, plius daug darbo... ir kaina uz silumos siurbli isauga daugiau kaip 2 kartus. Aisku, visiems norisi mersedeso, bet man vazineti i darba visiskai tinka ir opeliukas. O cia negaliu zinoti ar nepadarysiu klaidos isigydamas primityvu silumos siurbli uz 6,500, plius 100-160 litru boileris su gyvatumu uz 1,000 litu karsto vandens pradiniam pasildymui iki kokiu 30 laipsniu, kad nenaudoti trieigio.
Taigi tureciau "opeline" katiline, iskaitant darba, uz 10,000 litu, o ne uz 25,000. Kaip apsispresti?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo FIEDZIA: 18 kovo 2013 - 20:52
QUOTE(FIEDZIA @ 2013 03 18, 21:50)
Argi? As uzklausiau Mitsubishi, pernai dalyvavusiu statybu parodoje, ir man pasiule toki pilna katilines SPRENDIMA.
Uz tokia pacia suma man pasiule pilna katilines sprendima su Nibe zeme-vanduo.

Taip, palyginau 2 brangiausius variantus. Yra ir dar brangesniu, bet blogesni.

Tuomet palyginau 2 dalinius variantus, kurie yra 2 kartus pigesni. Ar mane tenkina pastarieji? Vat ir nezinau. Todel ir trolinu. Ir sulaukiu emocijas, o ne argumentus.

Kad nebutu tuscia pridesiu patrolinima is biteplius.lt

Silumos siurblio automatika

Yra toks uz 6,500 litu http://www.energysav...y-vandvand.html
vanduo-vanduo silumos siurblys "lengvai pritaikomas dirbti su skirtingo tipo kolektoriais: gruntiniais, geoterminiai ar įmerkiamais" !!! Tuomet kaip ir nevisai vanduo-vanduo. Kas su tokiu SS ivyktu, jeigu is kolektoriaus griztu neigiamos temperaturos skystis?

Skaitom toliau. "inverterinis kompresoriaus valdymas, kuris ledžia efektyviai valdyti komperoriaus dabą keičiantis apkrovos sąlygoms bei iš kolektoriaus grįžtančio vandens temperatūrai". Galime isivaizduoti, kad tai svelnaus paleidimo funkcionalumas. Tokie silumos siurbliai kainuoja apie 30,000 litu.

Bet jame 2x90w imontuoti cirkuliaciniai siurbliai. Jeigu iskaiciuoti i COP'a tai ju naudojama 180w elektros atitiktu kompresoriaus 700w silumos. Cirkuliaciniai siurbliai jame jau neprisitaiko prie poreikio kaip kompresorius. Salciu metu tai sudaro tik keliolika procentu nuo bendro kiekio. Bet didziausia laiko dali ju sanaudos gali siekti 50% elektros poreikio. O vasara, sildant duso grindis, gali ir virsyti pacio kompresoriaus elektros sanaudas.

Negaliu ikirsti kodel SS inverterinis, o cirkuliaciniai siurbliai ima maksimuma istisai?
Skaiciau apie A klases cirkuliacinius grindiniam sildymui, naudojancius 5-25w, priklausomai nuo apkrovos ir prisitaikacius prie apkrovos. Uzsidare grindinio kilpos - cirkuliacinis savo elektros sanaudas pasimazino pats.

O kaip su zemes cirkuliaciniu? Cia jau nieko nepadarysi? Kompresorius dirba prie minimaliu resursu, o cirkuliaciniai siurbliai naudoja ta pati maksimuma. COP'as nuo to nedideja nors, prie didesnio debeto, grazinama i kolektoriu aukstesnes temperaturos neuzsalantis skystis?
Prie sio silumos siurblio galima isigyti dar ekraneli uz 2,500-3,500 litu. Kaip suprantu tai jokios itakos grunto cirkuliacinio siurblio darbui jis netures.

O kodel reikia cirkuliacinio valdymo grindinio puseje. Juk silumos siurblys dirba pagal griztancio vandens temperatura. padidejo silumos poreikis (atsidare kolektorius) - grizta labiau atveses termofikatas. Lauke atsalo - grindys nereaguoja, nes inertiskos. Kokia problema, jeigu name is viso isjungus siluma temperatura per para krenta vienu laipsniu. Tegu sau silumos siurblys duoda daugiau silumos po paros, o ne is karto. Argi tai problema?

6,500, plius A klases cirkuliaciniai, plius valdymo ekranelis, plius trieigis karstam vandeniui su boileriu, plius daug darbo... ir kaina uz silumos siurbli isauga daugiau kaip 2 kartus. Aisku, visiems norisi mersedeso, bet man vazineti i darba visiskai tinka ir opeliukas. O cia negaliu zinoti ar nepadarysiu klaidos isigydamas primityvu silumos siurbli uz 6,500, plius 100-160 litru boileris su gyvatumu uz 1,000 litu karsto vandens pradiniam pasildymui iki kokiu 30 laipsniu, kad nenaudoti trieigio.
Taigi tureciau "opeline" katiline, iskaitant darba, uz 10,000 litu, o ne uz 25,000. Kaip apsispresti?


labai keistą būdą pasirinkote užduoti klausimams. Tai ratus su batais pradedate lyginti, tai fragementus iš diskusijų, tai į kažkieno pusę visom keturiom įsikabinat, o pasirodo nežinot kokią sistemą pasirinkt. tai gal nuo to ir reikia pradėti: turiu namą, tokį ir anokį, situacija tokia ir kitokia na ir tada galima klausti ko norisi. dabar krūva postų apie nieką.
Atsakyti
Pritariu. Plius dar rasymo stilius - niekaip nesuprantu kur lenkiama, kazkokie filosofiniai isvedziojimai, konkretumo akivaizdus trukumas.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 03 18, 18:58)
"Putinių" marketingo arkliukas yra konstrukcijos sandarumas. Iš tiesų, seni tiesiogine šio žodžio prasme kiauri pastatai labai daug šilumos praranda dėl infiltracijų. Be konvekcijos, yra dar du šilumos perdavimo būdai, tai tiesioginis ir spindulinis. Net jei jūsų stogas 100% hermetiškas, ir infiltracijos ~0, jūs vis tiek prarandate šilumą dėl šilumos perdavimo per medžiagą, t.y. kadangi putos tik 10cm, tai šiluminė varža yra visai ne "fontanai", putos storį dalinate iš putos laidumo lambda.
Trumpai - su 10cm gal būt susitvarkėte tik su vienu nuostolių būdu, likę išspręsti prastokai.
Papildyta:

Iš tikrųjų tai net nereikia nesąmoningai brangaus ŠS kai namas tik 5kW nuostolių ir dar atgrochinta krosnis su dideliu azartu ją kurenti. Visiškai pritariu dėl A2W, taip ir pats ruošiuosi pasielgti net neturėdamas krosnies ir visiškai priešiškai nusistatęs bet kokiam kūrenimui dėl šildymo 4u.gif

its ok, visą šitą suprantu ir pilnai pritariu, bet kai šlaitinis stogas, gegnės 15 cm, tai nemanau kad būtų buvę geriau 15 cm vata, plėvelė.. tik vis dar svarstau ar dėti aliuminio plėvelę prieš gipsą.. Ką manot?
Ir pritariu pasirinkimui A2W, kaip ir minėjau dėl mažesnių kaštų. O kaimynai negali atsistebėti, kad neturiu malkinės smile.gif
Atsakyti
QUOTE(laikrastis @ 2013 03 18, 22:36)
its ok, visą šitą suprantu ir pilnai pritariu, bet kai šlaitinis stogas, gegnės 15 cm, tai nemanau kad būtų buvę geriau 15 cm vata, plėvelė.. tik vis dar svarstau ar dėti aliuminio plėvelę prieš gipsą.. Ką manot?
Ir pritariu pasirinkimui A2W, kaip ir minėjau dėl mažesnių kaštų. O kaimynai negali atsistebėti, kad neturiu malkinės smile.gif

Gegniu aukstis reikalo negadina, galima siltinti ir ant gegniu, ir po gegnem. Aisku su vata butu visai tragedija doh.gif
Nezinau, kas per putos, koks ju laidumas bei igeriamumas, sakoma koses sviestu nepagadinsi 4u.gif
Atsakyti