Iš mano apgaulių istorijų:
Apsipirkinėju RIMI parduotuvėje, žiūriu akcija "Visiems konstruktoriams, išskyrus LEGO, 40% nuolaida. Nuolaida negalioja stalo žaidimams". Kaip tik, kitą savaitę giminaičių berniuko gimtadienis, galvoju, nupirksiu. Nusiperku, susimoku, dar nenuėjus nuo kasos žvilgt į čekį - jokia akcija nepritaikyta. Klausiu pardavėjos - labai maloniai paaiškina, kad ji už nuolaidas neatsakinga ir nieko padaryti nebegali, nes čekis jau užbaigtas, pasiūlo kreiptis į informaciją viską išsiaiškinti. Nueinu į informaciją, ilgokai laukiu, kol ten sėdinti moteris atkreipia į mane dėmesį, tada paaiškinu kokia čia bėda. O ji man burbteli:
- reikėjo skaityti, kas parašyta ties žvaigždute.
Galvoju, gal tikrai ko nepastebėjau - nulekiu į salę, nu viską perskaičiau. Grįžtu atgal ir sakau, kad pagal ten kabantį užrašą nuolaida priklausytų.
JI: nu kaip neparašyta, gi stalo žaidimams akcija netaikoma.
AŠ: bet čia konstruktorius.
JI: stalo žaidimas.
Apverčiu dėžutę, ant etiketės parašyta "konstruktorius", rodau darbuotojai.
JI: mums kainos įvedamos centralizuotai, matyt, šiam žaislui nuolaida netaikoma.
AŠ: tuomet noriu atgauti pinigus.
JI: kokybiškų prekių grąžinti negalima.
AŠ: bet aš kątik nusipirkau, net neišpakavau ir iš karto pastebėjau klaidą.
JI: kokybiškų prekių grąžinti negalima.
Ir nusisuka kažką dirbti. Pasiutau, tikriausiai išraudau

(iki tol buvau susinervinusi, bet šnekėjau ramiai). Šiek tiek piktesniu tonu klausiu:
tai ką man daryti, kaip išsiaiškinti, noriu atgauti savo pinigus.
JI: nieko negaliu padaryti, kokybiškų daiktų priimti negalim.
AŠ: o kaži kreipiantis į vartotojų teises aš tą patį išgirsčiau?
Darbuotoja sujudo ir burbtelėjusi, kad dar luktelėčiau kažkur nulėkė. Parėjo dviese, antroji moteris apžiūrėjo dėžutę, čekį ir liepė grąžinti pinigus.
Tada jau maloniai darbuotoja padavė man anketą, parodė kur ką pildyti, grąžino pinigus ir palinkėjo geros dienos. Padėkojau ir nuėjau. Likau susinervinusi ir sugaišau daugybę laiko...
Kitą sykį mama toje pačioje parduotuvėje pirmo pusę kepaliuko duonos, grįžusi namo pastebėjo, kad mokėjo kaip už visą kepalą. Grįžo atgal, o ten pardavėja bandė išaiškinti, kad jiems yra daug problemų grąžinti pinigus, ir kad geriau jie duos dar pusę kepalo duonos. Įkyriai buvo įtikinėjama, jog duona neprapuls, vistiek suvalgysit ir tik griežtai atsisakius buvo grąžinti pinigai.
Norfoje keletą kartų sveriamos prekės buvo įmuštos visai ne tos, kurias pirkau, vieną sykį mano nenaudai, kitą - mano naudai, bet visa tai pastebėjau tik namie todėl aiškintis nėjau (nors nieko ir nebūčiau pešusi), bet čia gal ne apgavystė, o tiesiog pardavėjos klaida. Aš nekalta, kad darbinė atmosfera bloga ar pan. - ateinu į parduotuvę ir noriu būti teisingai aptarnauta. Gerai kai čia pardavėja ir ne ta kaina/kodas, o jei tai būtų daktaras, svarbi operacija ir kas nors ne taip - tuoj pat grėstų didžiulės baudos, nušalinimas ar net teismas, o jis galėjo suklysti irgi dėl įtampos...
QUOTE(Myliukas` @ 2011 04 26, 23:34)
Juokinga skaityti,kokias nesąmones čia rašot nežinodami,kaip viskas realiai vyksta.
Parduotuvėje niekas specialiai nenori jūsų nei apgaudinėti,nei apvaginėti.
o ar nesiskaito apgavyste, kai susvarstytą ir supakuotą sūrį perpakuoja, kad ilgiau galiotų? - pati to nemačiau, bet girdėjau, kaip viena pardavėja kažkokiai draugei pasakojo, kad jai liepė tokį darbą atlikti (čia maximoje)
arba tai, kad akcijinė kaina mirga ne visada prie akcijinės prekės lentynoje, o tiesiog įdėta tolėliau, kad koks pirkėjas kodų nesutikrinęs apsipirktų? (net laida per "Pinigų karta" berods buvo apie marketingines gudrybes, kad pirkėjas apsigautų - ir kaltintų tik save, nes neapsižiūrėjo)
ir turbūt, visur taip yra ir bus, tiesiog akcijomis reikia netikėti, žiūrėti kas įmušama apsipirkinėjant ir dar čekius pakartotinai tikrinti, nes akcijos tik gale čekio išsiminusuoja...