Sveikos
Zhydelka, gal nereikėtų taip skubėti, nes tas skubėjimas tik nervina.

Patarčiau taip: pavažiuoti šia savaitę du kartus (jau jausis ar dar daug trūksta), o trečią pasilikti kitai savaitei prieš egzaminą kokią dienelę arba net tą pačią egzamino dieną. Kitą savaitę ir gatvių būklė turėtų pagerėti jei atšils, ir su vyru pasivažinėti ne pro šalį (aš išvis neturėjau galimybės su kažkuo važinėtis iš šeimos tai nelabai galiu patart). Aikštelėj gali užtekti ir vieno važiavimo. kai viską supranti, suklysti ten nelabai įmanoma. Kai suprasi aikštelę, paprašyk kelis ratus joje pravažiuot be instruktoriaus pagalbos - pamatysi ar sekasi. Man buvo likę du važiavimai, o dar norėjau ir į aikštelę, ir į miestą.. tai vieną nuvažiavom į aikštelę (ir viskas paaiškėjo) o kitą į miestą.

Ir man kaip tik tas sunkumas buvo suprast kada su sankaba jau stabdyt o kada ne. Būdavo paspaudžiu ir sakau "o va dbr nereikėjo sankabos"

Bet esmė ta, kad reikia žiūrėt, kad variklio apsukos visada būtų maždaug tarp 10-20. Kai mažesnės - jungiam žemesnę pavarą, kai aukštesnės - aukštesnę. O kai ruošiamės visai sustot, spaudžiam sankabą ir stabdį.
Jei jau būčiau sugalvojus pasilikt važiavimų, visų neišnaudot (net minties nebuvo) tai ir po išlaikyto egzamino dar eičiau pavažinėt, juk vistiek sumokėta. gal ir fainai, pasipasakočiau apie egzaminą.
Kaip suprast liko 17 važiavimų jei iš viso 15 priklauso? Daugiau pirkta? Ar trumpiau važinėjat? Ir kas per instruktorius, kad leido per raudoną važiuot?