Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomės vairuoti kartu

QUOTE(denaxa @ 2011 02 18, 21:07)
Tie mokami tai gerai,ypac ketbilietai,bet autopliuse,merginos,nespreskit-labai daug klaidu.Ruosiausi cia meistriskumo varzyboms,galvoju,papresiu,gavosi 7 klaidos,nu galvoju negali buti tiek,tikrinu-tai trys klaidos buvo mano,o keturios ju blink.gif Tokiu testu prisisprendus ne kas per egza gali buti...Beje,klaidos yra ne tik kas liecia taisykles,bet ir techninej daly taip pat doh.gif

Rimtai????? *****, o aš iš jų paskutiniu metu mokiausi, nes atradau, kad yra nemokami blink.gif .
Viskas aišku, tuomet reikia daugiau jų nespręsti ir toliau išsipirkti ketbilietai.lt
Man alsket.lt yra sunkesni. O kaip kitoms?

QUOTE(denaxa @ 2011 02 18, 22:48)
Jeigu paleisi sankaba esant ijungtam begiui ir laikydama stabdi-uzgesi.Jei stovedama nori paleisti sankaba reikia jungti neutralia.

*****, man čia visur aukštasis pilotažas. Jūs tiek daug mokat, kad esat šaunuolės 4u.gif .
Atsakyti
QUOTE(Singė @ 2011 02 18, 21:02)
Rimtai????? *****, o aš iš jų paskutiniu metu mokiausi, nes atradau, kad yra nemokami  blink.gif .
Viskas aišku, tuomet reikia daugiau jų nespręsti ir toliau išsipirkti ketbilietai.lt
Man alsket.lt yra sunkesni. O kaip kitoms?
*****, man čia visur aukštasis pilotažas. Jūs tiek daug mokat, kad esat šaunuolės  4u.gif .


As tu alkest. lt is vis nesprendziau, o sprendziau ketbilietai.lt ir autopliuse, bet kai jau pramokus ketblietus, pamaciau, kad autopliusas labai grybauja. Tai nebelindau.
O ir taip, labai panasus i ketbilietai. lt yra regitroje, netgi kiti tokie pat. Trakim tie kur drauziama apsisukt, vat sitie tai buvo man tip top tokie patys, su tokiais pat paveiksliukais.

Is tiesu labai daug padeda ir bendravimas forume. Labai naudingu patarimu, o tiksliau paaiskinimu isgirsti, kuriu galk nedristi paklaust instruktoriaus, kad nepasirodytu tokia buka, ar tiesiog pamirsti paklaust, o cia prisimini ir paklausi bet kada thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Labri_ @ 2011 02 18, 22:00)
thumbup.gif  Puikiai supratau. Aciu : 4u.gif
Jeigu begis ijungtas sankabaos paleist negaliu. Trumpas ir tikslus atsakymas, kuris mane paprotino. thumbup.gif
Instruktoriu tik leido sankaba panaudot dar tada, kai noriu apsisukt, tai cia irgi galima, taip? Tik ant posukio negalima? Bet issilaikius teises bus galima, ane? mirksiukas.gif

Taip, o niekad nepaleidai? bigsmile.gif buvau paleidus kokius kelis kartus kol susivokiau. pabandai ir supranti. biggrin.gif Jeigu stovi ir neketini tuoj pat pradėt važiuot tai jungi neutralią pavarą ir paleidi sankabą, tada kai reik pradėt važiuot vėl mini sankabą, jungi pirmą ir atleidinedama sankabą važiuoji. o jei bet kurią sekundę jau važiuosi tai sankryžoj ir stovi su sankaba ir pavara, nes juk nežadi ten šiaip pastovėt minutę kitą, o tik pristabdai praleisti. biggrin.gif jei klystu tai pataisykit.smile.gif Priklauso nuo to kokiu greičiu važiuoji, jei ne greičiau už "sankabos greitį" tai ir važiuoji prispaudus ją, na pvz., kamštyje. Kojos laikymas ant sankabos nesiskaičiuoja jei lėtai važiuoji. nežinau ar kažką paaiškinau.. 4u.gif Kai įsisąmoninsi ir įprasi viskas išeis net negalvojant, kojos dirbs pačios, tikrai. wink.gif
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2011 02 18, 21:43)
Taip, o niekad nepaleidai? bigsmile.gif buvau paleidus kokius kelis kartus kol susivokiau. pabandai ir supranti. biggrin.gif  Jeigu stovi ir neketini tuoj pat pradėt važiuot tai jungi neutralią pavarą ir paleidi sankabą, tada kai reik pradėt važiuot vėl mini sankabą, jungi pirmą ir atleidinedama sankabą važiuoji. o jei bet kurią sekundę jau važiuosi tai sankryžoj ir stovi su sankaba ir pavara, nes juk nežadi ten šiaip pastovėt minutę kitą, o tik pristabdai praleisti. biggrin.gif jei klystu tai pataisykit.smile.gif Priklauso nuo to kokiu greičiu važiuoji, jei ne greičiau už "sankabos greitį" tai ir važiuoji prispaudus ją, na pvz., kamštyje. Kojos laikymas ant sankabos nesiskaičiuoja jei lėtai važiuoji. nežinau ar kažką paaiškinau..  4u.gif Kai įsisąmoninsi ir įprasi viskas išeis net negalvojant, kojos dirbs pačios, tikrai. wink.gif


Nesupratau kada ji nesiskaiciuoja g.gif Tai kritine klaida kada laikoma sankabos priminimas? 1. Kai begi jungiau ir per ilgai laikiau neatleidus, 2.kai ant posukio sukausi su sankaba. 3......kada?
Aciu, mergaites, labai padedat thumbup.gif
Visos kartu iveiksim reigitra drinks_cheers.gif

Ai...o klausei ar niekada nepaleidau...zinok nepamenu, zinau, kad makaliavausi siandien tokioje situacijoje unsure.gif Siandien pirma karta isvaziavau i Klaipeda po gatves ir ziedus, tai net 3 val vazinejau. Nes instruktorius turejo laiko, tai paemiau dar papildoma pamoka. Tai va, ta vieta ir neaiski man buvo.
Atsakyti
QUOTE(Labri_ @ 2011 02 18, 23:18)
As tu alkest. lt is vis nesprendziau, o sprendziau ketbilietai.lt ir autopliuse, bet kai jau pramokus ketblietus, pamaciau, kad autopliusas labai grybauja. Tai nebelindau.
O ir taip, labai panasus i ketbilietai. lt yra regitroje, netgi kiti tokie pat. Trakim tie kur drauziama apsisukt, vat sitie tai buvo man tip top tokie patys, su tokiais pat paveiksliukais.

Is tiesu labai daug padeda ir bendravimas forume. Labai naudingu patarimu, o tiksliau paaiskinimu isgirsti, kuriu galk nedristi paklaust instruktoriaus, kad nepasirodytu tokia buka, ar tiesiog pamirsti paklaust, o cia prisimini ir paklausi bet kada thumbup.gif

drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Labri_ @ 2011 02 19, 00:14)
Nesupratau kada ji nesiskaiciuoja g.gif  Tai kritine klaida kada laikoma sankabos priminimas? 1. Kai begi jungiau ir per ilgai laikiau neatleidus, 2.kai ant posukio  sukausi su sankaba. 3......kada?
Aciu, mergaites, labai padedat thumbup.gif
Visos kartu iveiksim reigitra drinks_cheers.gif

Įvarys tave į kokį gerą kamštį ir suprasi kaip ten su sankaba važiuojasi. biggrin.gif ir aikštelėj tik ant sankabos važiuojam, nes be jos automobilis per greitai važiuotų, todėl čia tikrai ne klaida.
Taip, kai per ilgai laikai bėgį perjungdama - klaida (penkios s). O jei į posūkį įvažiuoji lėtai tai normalu kad nemesi sankabos, nes užgesi. Tiesiog kai pradedi važiuot juk kažkurią dalį visada su koja ant sankabos važiuoji kol ją atleidi. Klaida bus jei pamirši paleist sankabą, pvz., perjungus pavarą. Paprasčiausiai mokykis važiuot, negalvok kas klaida, kas ne. wink.gif kažkaip sunkoka darosi man aiškint, atrodo žinau bet nesugebu pasakyt. unsure.gif nėra už ką. mirksiukas.gif
beje šiandien mikru pravažiavau dalį savo egzo maršruto tai pasirodo vienoj vietoj visai ne iš tos pusės važiavau iš kurios galvojau. doh.gif jaučiu kad iš streso vietom juostelė sutrukinėjus. biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kliamka: 19 vasario 2011 - 00:22
Sveikos gyvos merginos,

užsukau pasižiūrėti, kaip Jums sekasi 4u.gif Pastebėjau, kad kyla daug klausimų dėl sankabos valdymo. Na,tai normalu. Būtų nenormalu, jeigu tie klausimai nekiltų, nepergyvenkit smile.gif Kliamka šaunuolė tikra, viską puikiai paaiškina, palaiko jus drinks_cheers.gif
Norėčiau ir aš kelis patarimus duoti sankabos tema smile.gif Manau, pirmiausia, reikia apskritai suvokti, kas ta sankaba ir kokią funkciją ji atlieka. Nereikia mums gilintis į technikos dalykus per daug, nevartosiu čia visokių sąvokų, tokių kaip "greičių dėžė" ir panašiai. Tiesiog įsivaizduokite, kad nuspaudus greičio (akceleratoriaus) pedalą, variklio apsukos padidėja, t. y. jūs priverčiate variklį (na, tiksliau jo velenus, bet mums to žinoti nebūtina) smarkiai suktis ir kuo daugiau spausite greičio pedalą, tuo bus didesnis variklio apsukų skaičius. Variklis juk dirba ne šiaip sau dėl grožio smile.gif Jis sunkiai dirba tam, kad savo energiją perduotų į mašinytės varančiuosius ratus. Va čia ir reikalinga sankaba. Būtent ji sujungia variklio galią su ratais ir taip mašina pradeda važiuoti. Tačiau sankaba variklio galią perduos tik tuomet, kai ji bus įjungta, t. y. įjungus reikiamą pavarą ir atleidus sankabos pedalą. Būtent sankabos pedalo atleidimo momentas ir yra svarbiausias. Iš lėto atleidžiame sankabą ir tokiu būdu sklandžiai sujungiame ratukus su variklio galia. Daugeliui nieko nauji tikriausiai nepasakiau, bet gal kam padės 4u.gif Taigi supratus sankabos veikimo principą, nesunku suvokti, kad išmynus sankabos pedalą iki galo mes atjungiame automobilio ratus nuo variklio ir automobilis ima riedėti iš inercijos, tai yra sava eiga. Šiuo momentu ratai rieda savaime, jiems variklio galia nebeperduodama. Riedant laisva eiga automobilis yra labai nestabilus, todėl ir moko mus, kad judėti reikia visuomet su įjungta pavara. Automobilis tampa dar nestabilesnis posūkyje. Jokiu būdu nevažiuokite posūkyje išmynusios sankabą. Prieš pat posūkį persijungiame antrą pavarą ir į posūkį taip įvažiuojame. Posūkiui pasibaigus, spaudžiam "gazą", jungiam trečią pavarą ir varom toliau smile.gif Aišku, viskas priklauso nuo situacijos. Jeigu stovite sankryžoje ir ketinate sukti, galite ir nespėti, kol neįgudusios, prieš posūkį antrą pavarą įsijungti. Tuomet geriau pravarykit tą posūkį pirma pavara ir ant tiesiosios persijungsit. Sankabą naudojame tik norėdami perjungti pavarą na ir tokiais atvejais, kai mums reikia labai labai nedidelio greičio, pavyzdžiui atliekant manevrus aikštelėje, taip pat transporto kamščiuose, kai nuolat reikia pajudėti iš vietos vos metrą kitą ir vėl stabtelėti. Tuomet dirbame su sankaba. Iš esmės, pajusite tai vairuodamos. Teorijos skaitymas tokiais klausimais neką tepadeda.
Nekritinėmis klaidomis egzamino metu yra laikoma:
1. jeigu be reikalo per ilgai važiuojate nepilnai įjungusios sankabą;

2. jeigu sankabos jums jungti nereikia, o koją laikote virš sankabos pedalo ilgiau nei 15 sekundžių (ten kairėje prie sankabos yra vieta kojai pasidėti smile.gif );

3. per greitai atleidžiate sankabos pedalą (tikriausiai pastebėjot, kad per staigiai atleidus sankabą, automobilis sutrūkčioja, negražiai gaudžia variklis. Taip yra todėl, kad per greitai variklio galią perduodate ratams, ratai sukasi, pavyzdžiui, lėtai, o jūs jungdamos aukštesnę pavarą staigiai ratams duodate daug energijos. Na, čia su laiku pajusite);

4. laikote nuspaudusios sankabą artėdamos prie posūkio, važiuodamos posūkyje (įsijunkite prieš posūkį antrą pavarą ir ramiai pravažiuokit).

Yra ir daugiau nekritinių klaidelių, kas liečia sankabos valdymą. Tačiau jų skaitymas nepadės, viską praktiškai išmoksit. Manau teisingai Kliamka patarė, kad negalvokit, kas klaida, o kas ne. Tiesiog supraskite kaip visa tai veikia ir kodėl negalima posūkyje laisva eiga važiuoti.


Dar ziuzytea klausė dėl "T formos" pratimo. Ar tikrai jame reikia sukti vairą iki galo? Žinote, čia irgi su praktika ateina viskas. Juk priklauso ir nuo to, kurioje vietoje esate. Aš darau taip: važiuoju palei liniją, kai pamatau išlinkį, iš lėto suku vairą ir judu palei posūkio išlinkį. Kai dešiniajame veidrodėlyje nebematote išlinkio, vairą staigiai sukate iki galo į dešinę.

Nenusiminkit neišlaikiusios 4u.gif 4u.gif Pasiseks, papuls geras dėdė ir viskas bus gerai smile.gif Jie paprastai nelinkę dešimt kartų "sukirsti", paskui būna nuolaidesni. Juk niekas po tų 10-20 pamokėlių nėra geras vairuotojas smile.gif

Važiuoju šiandien teisių atsiimti. Negaliu patikėti smile.gif Kaip keista, kai nebereikia į vairavimo pamokas smagiai sau žygiuoti... nebebus šalia dėdės, kuris esant reikalui galėtų "dėt ant stabdžių". Ojojoj, baigiasi greitai tas egzamino išlaikymo džiaugsmas, iš vienos pusės smile.gif Dabar viena pati turėsiu akis išpūtus į kelią žiūrėti, kad koks "kėglis" nepasipainiotų ar dar kas lotuliukas.gif Aš šiek tiek "atsipūtus" su instruktorium važinėdavau, vis tiek kažkaip ramiau, kai žinai, kad yra kažkas šalia, kuris už mane vištą gali sureaguoti į situaciją. O dabar... brrr..... blink.gif blink.gif blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Satanistė @ 2011 02 19, 13:05)
Sveikos gyvos merginos...Važiuoju šiandien teisių atsiimti. Negaliu patikėti  smile.gif Kaip keista, kai nebereikia į vairavimo pamokas smagiai sau žygiuoti... nebebus šalia dėdės, kuris esant reikalui galėtų "dėt ant stabdžių". Ojojoj, baigiasi greitai tas egzamino išlaikymo džiaugsmas, iš vienos pusės  smile.gif Dabar viena pati turėsiu akis išpūtus į kelią žiūrėti, kad koks "kėglis" nepasipainiotų ar dar kas  lotuliukas.gif Aš šiek tiek "atsipūtus" su instruktorium važinėdavau, vis tiek kažkaip ramiau, kai žinai, kad yra kažkas šalia, kuris už mane vištą gali sureaguoti į situaciją. O dabar... brrr.....  blink.gif  blink.gif  blink.gif

Šauniai paaiškinai. smile.gif aš dar galvodavau taip 'jei norim sustot, būtinai reikia sankabą numint, nes ratus sustabdysiu, o variklis turi veikti, tai jei nenoriu užgesti, būtina ratus nuo variklio atjungti stojant" (nes norėjau susivokt kodėl reikia stabdyti numynus sankabą biggrin.gif )
Va va, tas, kad niekam negalėsi pasakyt padėkit man išvairuot, paklaust ka=ko d4l ko nesi tikra, arba žinot, kad pasakys jei blogai darysi, tai truputį neramina naujokes kelyje. Mokykline būdavo važiuoju su mintim, kad jei ką negerai darysiu, būsiu pataisyta arba bus už mane padaryta. biggrin.gif o dbr juk savo galva greit viską reik galvot. Bet iš kitos pusės, niekas nesėdi ir nestebi, nevertina. ax.gif Sveikinu gavus VP! bis.gif
ps. o šiandien oras egzaminams... doh.gif neičiau. rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2011 02 19, 12:45)
Šauniai paaiškinai. smile.gif aš dar galvodavau taip 'jei norim sustot, būtinai reikia sankabą numint, nes ratus sustabdysiu, o variklis turi veikti, tai jei nenoriu užgesti, būtina ratus nuo variklio atjungti stojant" (nes norėjau susivokt kodėl reikia stabdyti numynus sankabą biggrin.gif )
Va va, tas, kad niekam negalėsi pasakyt padėkit man išvairuot, paklaust ka=ko d4l ko nesi tikra, arba žinot, kad pasakys jei blogai darysi, tai truputį neramina naujokes kelyje. Mokykline būdavo važiuoju su mintim, kad jei ką negerai darysiu, būsiu pataisyta arba bus už mane padaryta. biggrin.gif o dbr juk savo galva greit viską reik galvot. Bet iš kitos pusės, niekas nesėdi ir nestebi, nevertina. ax.gif  Sveikinu gavus VP! bis.gif 
ps. o šiandien oras egzaminams... doh.gif  neičiau. rolleyes.gif


NU jo, nu jo...sankaba sankaba, dar vis sunku man ja perpprast. Tai kai sankaba numinu-nuspaudziu-ismynu ratai reiskia rieda svaime is inercijos ar atvirksciai? oi, skautau ir skaitau, bet vis maisaus. doh.gif
O kiap jus ikalneje su begiu susutojate praleist masinu ar apsidairyt tik? Pas mus yra sankryza ikalneje, tai ji man labai baisi. O kaip nuokalneje jei reikia?
Nepykit jei tiek prilipau prie jusu su ta sankaba blush2.gif Kai sedziu salia vairuojancio zmogaus, tai isivaizduoju ir mintyse sakau ka darau, kaip vairuoju vienoje ar kitoje situacijoje.

O del oro...nu pas mus ir Klaipedoje, tai saulyte tik sviecia labai, dangus giedras, tik saltukas spaudzia.
Atsakyti
QUOTE(Labri_ @ 2011 02 19, 21:30)
NU jo, nu jo...sankaba sankaba, dar vis sunku man ja perpprast. Tai kai sankaba numinu-nuspaudziu-ismynu ratai reiskia rieda svaime is inercijos ar atvirksciai? oi, skautau ir skaitau, bet vis maisaus. doh.gif
O kiap jus ikalneje su begiu susutojate praleist masinu ar apsidairyt tik? Pas mus yra sankryza ikalneje, tai ji man labai baisi. O kaip nuokalneje jei reikia?
Nepykit jei tiek prilipau prie jusu su ta sankaba blush2.gif  Kai sedziu salia vairuojancio zmogaus, tai isivaizduoju ir mintyse sakau ka darau, kaip vairuoju vienoje ar kitoje situacijoje.

Kai sankaba numini-ismini-nuspaudi-paspaudi, ratai atjungiami nuo variklio. Todel ir pavara galima tuo metu perjungt. O kai atleidi, sujungiami. Variklis perduoda jega i ratus ir jie sukasi. Kai sankaba numinta, auto rieda savaime. Manau tiek suprast uztenka. biggrin.gif Ikalnej sustoji taip kaip ir visur tik laikai stabdi kad auto atgal neriedetu. Tada pirma pavara pradedi vaziuot kaip ikalnej (estakada). O nuokalneje laikai stabdi, kad i prieki neriedetu. Nepykstam, as irgi isivaizduodavau su kitais vazinedama ir atrodydavo nieko sudetingo, va paletino, va pagreitejo, bet kai pati atsisesdavau jau nebudavo taip paprasta. biggrin.gif
Atsakyti
Va,kam idomu apie sankaba,cia gana paprastai viskas paaiskinta cool.gif
http://www.vienaturi...8/topic708.html
Atsakyti
Laba ryta visom 4u.gif

As jau nebeturiu tiek daug laiko cia uzsukti, nes jau ruosiames kelionej namo doh.gif Ketvirtadieni jau isskrendam tai daba lakstau su vyru ir vaiku pas gydytojus doh.gif Jau, kai busiu vietoj tai dazniau uzleksiu wink.gif

As nuo vakar jau oficiali vairuotoja lotuliukas.gif Ale dar nieks man cia neduoda pavaziuot lotuliukas.gif Nu bet jau su savo Civikiuku tai jau bandysiu duoti garo lotuliukas.gif

Nu va atejau pasigyriau ir iseinu vel lotuliukas.gif Visoms besimokancioms linkiu sekmes ir nenukabint nosies, jei is pirmo karto nepavyksta smile.gif Viskas ateina savu laiku smile.gif O vairavimo igudziai tuo labiau wink.gif
Atsakyti