QUOTE(NIDA* @ 2011 04 21, 22:39)
asos apmoka siuntinio grazinimo islaidas.
Apmoka jei idejo ne ta preke, ne ta dydi, brokuota preke ar pan.Jei rubas jums netiko/nepatiko niekas nieko neapmokes.
Papildyta:
QUOTE(Deverax @ 2011 04 21, 23:13)
Man atsiuntė paštu dar tokią formą "Postage Receipt Form to Fax or Scan", ten reikia įrašyti savo duomenis bei įrašyti kiek sumokėjau už siuntimą. Be to liepė užpildyti ir tą lapą, kur atsiunčia kartu (kur reikia nurodyti priežasties kodą). Tai vadinasi dar reikės ir čekį nuskenuoti ir išsiųsti. Oi kiek darbo
Idomiai, neseniai jiems nusiunciau atgal brokuota preke, bet nusprendziau cekio jiems nesiusti, nes dejau dar kita preke kartu,kuria grazinau,nes netiko. O vakar jie prase,kad gavo prekes ir paprase uz ta brokuota preke pasto islaidu ceki. Jokiu formu niekas nesiunte. Ir praeita karta kai teko grazinti idetus ne tuos dzinsus irgi reikejo tik ceki nuskanavus atsiusti pastu.Tiesa iki siol pinigu uz ta siuntima negavau.
Papildyta:
QUOTE(blackberry @ 2011 04 21, 22:42)
kaip liudna, kad koduku neduoda

ir nuolaidu nedaro kaip anksciau, guli krepsely smutkes jau n laiko ir nieko gero
Na mano krepsy tai periodiskai kainos krenta, kai kuriu pakyla. Tikrai daro tas nuolaidas.