QUOTE(Deverax @ 2011 04 25, 18:14)
Ir kaip ji viską atlikinėjo, ką rašė Asos ar pan.? Nelabai suprantu, kodėl Asos turėjo apmokėti išlaidas, jei prekė kokybiška
Kokybišką prekę galima vėl išstatyti pardavimui, beje, taip ir nutiko.
Ji pirko suknelę ir nors buvo jos dydis, suknelė buvo per siaura. Sesuo parašė jiems laišką ir jie paprašė suknelę gražinti. Prieš matuojantis negalima nuimti jokių etikečių. Tada lape pažymėjo, kad netinka dydis ir nunešė į paštą, ten nuo lapo nulupo adresą ir užklijavo ant voko, o į voką įdėjo suknelę su maišeliu ir tą lapą, kur pažymėjo dėl ko grąžina, išsiuntė registruotu paštu. Tada laukė, kol gaus, gavę asos darbuotojai jai parašė laišką, berods dar kažkokią formą pildė, tada prie jos pridėjo čekį, atšvietė, kad būtų patogiau ir nusiuntė faksu, berods po dviejų dienų atgavo pinigus už prekę ir už pašto išlaidas.
Kartą jai buvo atsiuntę ne tą prekę (palaidinę vietos suknelės) irgi gražino visus pinigus be problemų.
Čia yra surašta priežastys dėl kurių galima grąžinti:
1 - Too big- per didelis
2 - too small- per mažas
3 - too long- per ilgas
4 - too short- per trumpas
5 - Poor Quality- prasta kokybė
6 - style doesnt suit- netinka stilius
7 - arrived too late- atvyko per vėlai
8 - not as expected- ne tokia kaip tikėjausi
9 - unwanted gift- nenorima dovana
10 - item faulty- sugadintas
11 - incorrect item- ne tas daiktas
Sąrašas tikrai platus dėl ko galima grąžinti prekę.
Gražinimo lapas, kuris būna pridėtas prie visų prekių, jį užpildai, ten, kur parašyta asos adresas vieta nusiplėšia kaip lipdukas ir jį užklijuoji ant grąžinimo pakuotės.
Jei visiems patiktų vienas ir tas pats, būtų labai nuobodu gyventi.
Išminčiai kalba, nes turi ką pasakyti, o kvailiai nes turi kažką pasakyti Platonas.