Įkraunama...
Įkraunama...

Asos 9-a tema

QUOTE(pupen @ 2011 04 25, 13:14)
Ceki reikia nuskanuoti ir nusiusti jiems el. pastu. Arba nufaksuoti, jei yra galimybe.


O kuriuo el.pasto adresu siusti?
Atsakyti
QUOTE(Auksaranke10 @ 2011 04 25, 11:33)
Mane dar domina sitas klausimas, gal galesit pakomentuoti.smile.gif
Papildyta:
Buvo aptarinejimas siuntimo apmokejimo islaidos.smile.gif

Cituoju:
QUOTE(pupen @ 2011 04 21, 19:03)
O kodel asos turetu jums apmoketi siuntimo islaidas?
Papildyta:
ceki tik nusiust reikia.Formos jokios nereik.Forma reikejo uzpildyt prie grazinant preke, ten kur suzymet del ko grazinat.
Portishead basutes realiai graziau dar atrodo:)



QUOTE(pupen @ 2011 04 25, 14:14)
Ceki reikia nuskanuoti ir nusiusti jiems el. pastu. Arba nufaksuoti, jei yra galimybe.




gavau vieną nekokybiškai pasiūtą prekę, parašiau asos, kad nežinau, ką su ja daryti, tai asos parašė, kad jiems siųsti atgal, jie grąžins lt ir už prekę, ir už siuntimo išlaidas.

O šiaip, jei jums netinka prekės dydis, išvaizda ar šiaip persigalvojote, bet prekė yra kokybiška, tada jums negrąžins siuntimo mokesčio iki jų.


dar norėjau paklausti, kai grąžinate asos prekės, kaip sakote prie langelio noriu išsiųsti siuntinį ar pašto korespondenciją, nes kaina tai skiriasi kelis kartus.


aš kaip suprantu, man visada siųsdavo kaip pašto korespondenciją g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Laukinė prerija: 25 balandžio 2011 - 16:10
QUOTE(Laukinė prerija @ 2011 04 25, 16:08)
O šiaip, jei jums netinka prekės dydis, išvaizda ar šiaip persigalvojote, bet prekė yra kokybiška, tada jums negrąžins siuntimo mokesčio iki jų.


Man regis tam lape yra punktas, kad prekė netiko. Juk gali taip būti, kad modelis gražus, bet jums visai netinka. Jūs prekę galit grąžinti ir jums grąžins pinigus.
Atsakyti
QUOTE(Florestina @ 2011 04 25, 17:11)
Man regis tam lape yra punktas, kad prekė netiko. Juk gali taip būti, kad modelis gražus, bet jums visai netinka. Jūs prekę galit grąžinti ir jums grąžins pinigus.



grąžins už pačią prekę, bet ne už siuntimo išlaidas iki uk 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Laukinė prerija @ 2011 04 25, 16:08)

dar norėjau paklausti, kai grąžinate asos prekės, kaip sakote prie langelio noriu išsiųsti siuntinį ar pašto korespondenciją, nes kaina tai skiriasi kelis kartus.



Aš sakau siuntą. O siuntinys ar korespondencija priklauso nuo siuntos svorio. Anais laikais buvo iki kilogramo - banderolė, virš kilogramo- siuntinys. Dabar rodos siuntinys skaitosi virš 3 kg, kažką tokio pašte vieną kartą girdėjau.
Papildyta:
QUOTE(Laukinė prerija @ 2011 04 25, 16:12)
grąžins už pačią prekę, bet ne už siuntimo išlaidas iki uk 4u.gif


Mano sesei grąžino ir už prekę, ir už siuntimą.
Atsakyti
Mano dabar bus apie porą kg g.gif
Atsakyti
QUOTE(Laukinė prerija @ 2011 04 25, 16:12)
grąžins už pačią prekę, bet ne už siuntimo išlaidas iki uk 4u.gif



Labai aciu uz atsakymus paneles.smile.gif

Jeigu nesunku, dar paprasysiu el.pasto adresiuka kuriuo reiketu jiems rasyti ar ceki siusti.smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Auksaranke10: 25 balandžio 2011 - 16:21
My Webpage
Atsakyti
QUOTE(Florestina @ 2011 04 25, 16:19)
Mano sesei grąžino ir už prekę, ir už siuntimą.

Ir kaip ji viską atlikinėjo, ką rašė Asos ar pan.? Nelabai suprantu, kodėl Asos turėjo apmokėti išlaidas, jei prekė kokybiška g.gif
Atsakyti
QUOTE(Deverax @ 2011 04 25, 18:14)
Ir kaip ji viską atlikinėjo, ką rašė Asos ar pan.? Nelabai suprantu, kodėl Asos turėjo apmokėti išlaidas, jei prekė kokybiška  g.gif


Kokybišką prekę galima vėl išstatyti pardavimui, beje, taip ir nutiko.

Ji pirko suknelę ir nors buvo jos dydis, suknelė buvo per siaura. Sesuo parašė jiems laišką ir jie paprašė suknelę gražinti. Prieš matuojantis negalima nuimti jokių etikečių. Tada lape pažymėjo, kad netinka dydis ir nunešė į paštą, ten nuo lapo nulupo adresą ir užklijavo ant voko, o į voką įdėjo suknelę su maišeliu ir tą lapą, kur pažymėjo dėl ko grąžina, išsiuntė registruotu paštu. Tada laukė, kol gaus, gavę asos darbuotojai jai parašė laišką, berods dar kažkokią formą pildė, tada prie jos pridėjo čekį, atšvietė, kad būtų patogiau ir nusiuntė faksu, berods po dviejų dienų atgavo pinigus už prekę ir už pašto išlaidas.
Kartą jai buvo atsiuntę ne tą prekę (palaidinę vietos suknelės) irgi gražino visus pinigus be problemų.

Čia yra surašta priežastys dėl kurių galima grąžinti:

1 - Too big- per didelis
2 - too small- per mažas
3 - too long- per ilgas
4 - too short- per trumpas
5 - Poor Quality- prasta kokybė
6 - style doesn’t suit- netinka stilius
7 - arrived too late- atvyko per vėlai
8 - not as expected- ne tokia kaip tikėjausi
9 - unwanted gift- nenorima dovana
10 - item faulty- sugadintas
11 - incorrect item- ne tas daiktas


Sąrašas tikrai platus dėl ko galima grąžinti prekę. Gražinimo lapas, kuris būna pridėtas prie visų prekių, jį užpildai, ten, kur parašyta asos adresas vieta nusiplėšia kaip lipdukas ir jį užklijuoji ant grąžinimo pakuotės.
Atsakyti
QUOTE(Florestina @ 2011 04 25, 18:36)

Net nežinojau, kad taip galima. O aš mokėjau pati už siuntimą netinkamų man batukų doh.gif
Atsakyti
[quote=Florestina,2011 04 25, 18:36]
Kokybišką prekę galima vėl išstatyti pardavimui, beje, taip ir nutiko.

Ir patirti nuostolius siuntinejimo pirmyn -atgal smile.gif

Uz visas isavrdintas priezastis asos grazina pinigus uz PREKE, o ne uz jos siuntinejima.

Pastebejau,kad Asos retai priestarauja ir jei jus nusiuntet jiems ta ceki, tiesiog grazino per daug nesigiline, kad neprarasti kliento, bet del tokiu klientu tik geda.
Papildyta:
[quote=Deverax,2011 04 25, 18:47]Net nežinojau, kad taip galima. O aš mokėjau pati už siuntimą netinkamų man batukų  doh.gif
[/quote]


Todel,kad ir negalima taip.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pupen: 25 balandžio 2011 - 18:54