QUOTE(Lyanna @ 2012 01 03, 23:11)
O tai darbo užmokesčio ir mokesčių apskaičiavimo šiuose kursuose nemoko? Juk tai beveik pagrindinė buhalterinio darbo dalis
žinoma kad yra ir pateikta bazinė informacija. Skaičiavom ir darbo užmokestį, paprastesnį variantą, o tų variantų yra ne vienas, ir situacijų ne viena yra, smulkiau reiktų jau grynai atskirų kursų.
Mokesčių tema buvo taip pat atskira, (Pelno mokestis, NPD, GPM, Sodra ...) gavom bazinių žinių, bet vėlgi, jei nori plėsti savo žinias ir gilintis, tai be papildomų kursų neapsieisi, žiūrint ko tau reiks ateityje, ar tik pirminiais dokumentais užsiimsi, apskaitą vesi, ar norėsi tapti geru buhalteriu. Nes po šių kursų kaip mums sakė, tai mažoj įmonėj ar įstaigoj drąsiai gali dirbti buhalteriu, arba didesnėj įmonėj vyr buhalterio padėjėju.
O praktinė dalis buvo skirta grynai dokumentų pildymui, kaip viskas vyksta realioj situacijoj. Pildėm blankus, Didžiąją knyga, surašinėjom korespondencijas, pildėm įmonės skolų korteles, inventorizacijos korteles, skaičiavom nusidėvėjimą, rengėm balansą, pildėm deklaracijų formas VMI, SOdrai, skaičiavom darbo užmokestį, rengėm Pelno (nuostolių) ataskaitą...
žodžiu buvo visko daug, bet dar kartą noriu paminėti, jei nori dirbti šį darbą, vien tik šių kursų nepakaks, reiks tobulinti žinias, gilintis į kiekvieną sritį atskirai, nes aktai, įstatymai, kuriais remiasi buhalteris keičiasi labai dažnai, reikia juos sekti, nes netgi tie buhalteriai, kurie dirba ne vienerius metus turi begales klausimų, su kuriais kreipiasi į Pačiolio konsultantus