šiaip dėl palyginimo, tai turėjau malonumą važinėt tiek automatu, tiek mechaninėm. ir kuras skirtingas buvo - mechaninės ir dyzelis, ir benzas, o automatas dyzelis. patogu su automatu. o bet tačiau - jeigu pareina, tai šaknelės.. su automatu bėdų geriau neturėt, o tam jau reik pirkt arba labai gerai ir trumpai mylėtą (mažiau km nuvažiavusią), arba visai naują. nežinau, kiek tiesos, bet girdėjau saviškį kalbant, jog apskritai automatinėms dėžėms ~200tūkst.km garantija yra. paskui jau kaip D duos.. su mechanine tokios brangios automato bėdos nekankina

iš kitos pusės - norint turėt mažiau bėdų, galima pavažinėt su automatu, ir jeigu jau labai priprantama prie būtent TOS mašinos, tai keist tiesiog visą pavarų dėžę į mechaninę. gerai, kai ta galimybė yra..
kas su mechanine gerai (vis dar manau, kad gerai) - esi atsakingas už vairavimą, pavarų junginėjimą ir pan. Arba galvoji, kaip suktis iš padėties, arba ne, nes tiesiog esi pripratęs ir darai viską automatiškai. o va automatas tokia tinginukų mašina. miestui super, bet paskui norisi vis daugiau ir daugiau (va maniškis pasakė, kad trūksta tik autopiloto ilgoms distancijoms

tai ko dar, gal kad mini virtuvė būtų, kur sumuštinį suteptų jam reik?

)..
kas dėl kuro sąnaudų, tai lyginant turėtą vyriškio mechaninę 96m. bezininę ir 02m. pabaigos automatą dyzelinę, tai kuro sąnaudos buvo naujesnės naudai. surydavo mažiau (bijau pameluot, kiek tiksliai, bet mažiau), o ir kuras pats pigesnis. Aišku, lakstant vien po miestą tai gal ir tas pats kuro sąnaudų atžvilgiu, bet dyzelis vis tiek pigesnis
reziumuojant - automatą reik mylėt kaip moterį. labai, stipriai, atidžiai. važiuot gal ir maloniau, bet reik nelaukt pastebėjus bent vieną menką bėdą. kitaip gali kainuot skaudžiai. bet mechaninę remontuot dažniausiai pigiau.
visa tai mano nuomonė ir mano pastebėjimai