QUOTE(zzana @ 2011 08 10, 15:45)
pas mumis peugeot 406,tai mieste 11-12 l mieste
O,mamyte


nu tikrai, o mamyte
O va drauge nusipirko toyota yaris, kuris mieste "net" 4 l dyzelio valgo. Baltas pavydas apima
Bet vis tiek saviskio kol kas nekeisciau



musu seat alhambra 1997 2l variklis, tai mieste valgo duju 14, ziema 15
o jei benzu vazinetume tai daugmaz 2 litrais maziau butu


QUOTE(Märchen @ 2011 08 10, 13:58)
Keista, kad trukdo, man tai jis išvis netrukdo.
Kairėj pusėj turi būti pagal taisykles ir tik gale.
Na, mes neklijuojam jo, o ten viršuj sumąstėm įkišt pro tarpelį, tai yra dabar toks kaip kabantis lipdukas


Labą rytą
Nagi mergaitės, turiu gerų žinių.
Nereikės nei man, nei jum perlaikyt egzamino, dėl smulkių avarijų tikrai nereikia.
Vakar buvau su instruktorium pasikalbėt, sakė ramiai sau važinėt, nieks nelieps perlaikyt ir net nežinos, ka pridirbau, nes tik draudimo bendrovės žino.
Ir sakė išvis nori panaikint tą perlaikinėjimą. Tad sėskit prie vairo, nelaukit tų dviejų metų. 
O šiandien per m1 žinias girdėjau, kad griežtins reikalavimus vairavimo mokykloms.
Privalės turėti savo nuosavą aikštelę, o apie mokinio vairavimo įgūdžius turės būti garso ir vaizdo medžiaga. Kaip jum toks variantas? Nes sako regitroj daugiau kaip pusė neišlaiko, tai ieško priežasčių. Man atrodo jiem priežasčių nuo savęs reikėtų pradėt ieškot, o ne versti viską ant vairavimo mokyklų. Plius dar mokinio jaudulys, patirties stoka. Gaila man mokyklų, ir taip konkurencija jom didelė, ne super biznis, tai dabar dar nori apsunkit gyvenimą.





O šiandien per m1 žinias girdėjau, kad griežtins reikalavimus vairavimo mokykloms.


QUOTE(Kliamka @ 2011 08 11, 08:11)
Labą rytą
Nagi mergaitės, turiu gerų žinių.
Nereikės nei man, nei jum perlaikyt egzamino, dėl smulkių avarijų tikrai nereikia.
Vakar buvau su instruktorium pasikalbėt, sakė ramiai sau važinėt, nieks nelieps perlaikyt ir net nežinos, ka pridirbau, nes tik draudimo bendrovės žino.
Ir sakė išvis nori panaikint tą perlaikinėjimą. Tad sėskit prie vairo, nelaukit tų dviejų metų. 
O šiandien per m1 žinias girdėjau, kad griežtins reikalavimus vairavimo mokykloms.
Privalės turėti savo nuosavą aikštelę, o apie mokinio vairavimo įgūdžius turės būti garso ir vaizdo medžiaga. Kaip jum toks variantas? Nes sako regitroj daugiau kaip pusė neišlaiko, tai ieško priežasčių. Man atrodo jiem priežasčių nuo savęs reikėtų pradėt ieškot, o ne versti viską ant vairavimo mokyklų. Plius dar mokinio jaudulys, patirties stoka. Gaila man mokyklų, ir taip konkurencija jom didelė, ne super biznis, tai dabar dar nori apsunkit gyvenimą. 





O šiandien per m1 žinias girdėjau, kad griežtins reikalavimus vairavimo mokykloms.


Laba


Bet ne tik avarijos nutinka, o ir įvairių nusižengimų būna, kuriuos policija tvarko, o ne draudimas...

Smagu, kad nebus jokių perlaikymų/kursų. Manau tai laiko gaišinimas.

Dėl to sugriežtinimo aš pritariu. Pamenu mane instruktorius iškart išstūmė egzaminų Regitroje laikytis. Teorija tai niekis, bet praktika - iškart egzaminuotojas pasakė, kad trūksta įgūdžių ir per anksti atvažiavau, reikia dar praktikuotis...

Mano mokykloje kursai truko ilgokai, o kitoje per 3 savaites praėjo viską

QUOTE(agnite @ 2011 08 11, 09:34)
Laba
Bet ne tik avarijos nutinka, o ir įvairių nusižengimų būna, kuriuos policija tvarko, o ne draudimas...
Smagu, kad nebus jokių perlaikymų/kursų. Manau tai laiko gaišinimas.
Dėl to sugriežtinimo aš pritariu. Pamenu mane instruktorius iškart išstūmė egzaminų Regitroje laikytis. Teorija tai niekis, bet praktika - iškart egzaminuotojas pasakė, kad trūksta įgūdžių ir per anksti atvažiavau, reikia dar praktikuotis...
Pažįstamų rate irgi teko girdėti, kad labai paskubomis viskas.
Mano mokykloje kursai truko ilgokai, o kitoje per 3 savaites praėjo viską
Kaip tai įmanoma..???


Bet ne tik avarijos nutinka, o ir įvairių nusižengimų būna, kuriuos policija tvarko, o ne draudimas...

Smagu, kad nebus jokių perlaikymų/kursų. Manau tai laiko gaišinimas.

Dėl to sugriežtinimo aš pritariu. Pamenu mane instruktorius iškart išstūmė egzaminų Regitroje laikytis. Teorija tai niekis, bet praktika - iškart egzaminuotojas pasakė, kad trūksta įgūdžių ir per anksti atvažiavau, reikia dar praktikuotis...

Mano mokykloje kursai truko ilgokai, o kitoje per 3 savaites praėjo viską

Na gal nelakstysit taip, kad teises atimtų.



Kai tikrai prastai mokina tai gal ir gerai, bet mano nuomone, jei prastai mokina tai nereikia tylėti, reikia ieškoti geros mokyklos. Kaip išsilaikyt per 3 savaites neįsivaizduoju. Per 3 mėn tai joa. Pati iš viso mokiaus apie 5 mėn, praktiką 2.
QUOTE(Kliamka @ 2011 08 11, 09:39)
..... Kaip išsilaikyt per 3 savaites neįsivaizduoju. Per 3 mėn tai joa. Pati iš viso mokiaus apie 5 mėn, praktiką 2.
Joo, tikrai. AŠ irgi to nelabai įsivaizduoju.
Pradėjau lankyti kursus sausio pabaigoje, VP gavau liepos pradžioje. Jei rimtai, pati nesitikėjau, kad tiek ilgai užtruks.
QUOTE(Kliamka @ 2011 08 11, 09:39)
Kai tikrai prastai mokina tai gal ir gerai, bet mano nuomone, jei prastai mokina tai nereikia tylėti, reikia ieškoti geros mokyklos. Kaip išsilaikyt per 3 savaites neįsivaizduoju. Per 3 mėn tai joa. Pati iš viso mokiaus apie 5 mėn, praktiką 2.
Na aš praktiką per 3 savaites pabaigiau,važinėjom po 4 akademines val.Tikrai nesigailiu ir neturiu priekaištų,nes turėjau nuostabų mokytoją.
Laba

QUOTE(Kliamka @ 2011 08 11, 07:11)
O šiandien per m1 žinias girdėjau, kad griežtins reikalavimus vairavimo mokykloms.
Privalės turėti savo nuosavą aikštelę, o apie mokinio vairavimo įgūdžius turės būti garso ir vaizdo medžiaga. Kaip jum toks variantas? Nes sako regitroj daugiau kaip pusė neišlaiko, tai ieško priežasčių. Man atrodo jiem priežasčių nuo savęs reikėtų pradėt ieškot, o ne versti viską ant vairavimo mokyklų. Plius dar mokinio jaudulys, patirties stoka. Gaila man mokyklų, ir taip konkurencija jom didelė, ne super biznis, tai dabar dar nori apsunkit gyvenimą. 


Na, bet žinok yra tokių instruktorių, kurie rėkia, vairą patys griebia, dar tokių yra, kurie pamokas praeina taip belekaip, paaiškina primityviai, o kai jau pabaiga tik varto galvelę "nu, negerai dar, negerai, reikės papildomus imti". Mieste tik radijo klausosi, pasako kryptį, na, jei kažko pati paklausi tai atsako, bet irgi su tokiais mekenimais "nuu, mhhm, kažką tokio, jo..." Aikštelėse važiuok, aš čia popierius patvarkysiu arba paaiškina viską kaip pagal taisykles reikia mašiną pastatyti iš pirmo karto, bet kad mokinį mokintų ir taisytis, ta ne, nereikia, visur įsmuksi pagal tas taisykles. Tas taisymasis ir yra esmė manevravimo, pats mokinys pradeda mąstyti. Mieste ne radijo klausytis, o kalbėtis su mokiniu, viską aiškinti nuo a iki z, viską žinoti tvirtai, o ne iš kažkur kažką girdėtą aiškinti. Diskutuoti apie vairavimo subtilybes, drąsinti žmogų, kartais kad ir pajuokauti ar pagirti.
Aš pritariu tokiam dalykui, yra tokių instruktorių, kurie tikrai stengiasi, kad tik žmogus išlaikytų. Tiems, kurie mokino sąžiningai ir kaip tikras mokytojas, nemanau, kad bus sunku ir didelis iššūkis, o tie, kurie mokino beleikaip, galės pasitempti ir sąžiningiau padirbėti, bent kiek pasistengti dėl gaunamų pinigų. Aišku darbo prisidės daugiau, bet gal bent jau ateis į protą.
Jaudulys ir yra didelis, jei žmogus nesijaučia tvirtai pasiruošęs egzaminui. Tai kam išvis eiti, jei galvoji, kad neišlaikysi, tik kitiems mokiniams vietą užimi, Regitrą "šeri" pinigais, pati kremtiesi.
Bet jei jau filmuos, tai nori pasakyti, kad jie ten visų mokinių filmukus peržiūrinės?
