QUOTE(agnite @ 2011 08 20, 17:46)
Kaip tada turėtų važiuoti instruktorius su vairavimo mokyklos mašina?
Ten kur jam leidžiama 90km/h greičiu jis turėtų važiuoti tik 70km/h, nes ant jo vairuojamos mašinos M raidė?

Ar jis kaskart turėtų visus ženklus nulupt šalin?
seniai jau mačiau mokomąją mašiną, bet ar tik ne uždeda ant stogo tą ženklą, kai turi mokinį ir įjungia jį?
va, ir largoconfuoco parašė tą patį
anyway, seniau (prieš metus ar pusę) buvo ta tvarka, kad klevo lapas vis tik riboja net ir patyrusio vairuotojo važiavimo galimybes.. dabar jau daro taip, kad mažiau vargo būtų matomai (dėl to paties tikrinimo reido metu tarkim)..
ir kitą dalyką pagalvojau - vis tik klevas parodo daug. bet kuris vairuotojas turi teisę/galimybę į alkotesterį įpūsti 0.4 promiles ir vairuoti nenubaustas. štai klevas gali įpūsti lygiai visiškai 0.0. Priekyje matote klevą, keliantį įtarimų apie neblaivumą. Paskambinate policijai, o pasirodo, kad ten koks vyrukas su 30metų stažu, pasiėmęs sūnaus mašiną, vairuoja sau su 0.39 ir klevo lapu... Tai kaip čia toks dalykas? Ne vien greityje esmė, mano manymu

Esmė klaidinime elementariam.. Klevo lapas pats gal kaip ir informacinis tik ženklas yra, bet apskritai jis parodo vairuotoją, neturintį 2metų stažo. O jau jam limpa įvairiausių papildomų apribojimų. Tai kaip ir pasidaro tas klevas ne tik informacinis ženklas manyčiau..