Kaip mokyklinukams sekasi leisti rudens atostogas? Mes tai kino teatrus lankom. Kaip ir visada, vos prikalbinau išeiti iš namų. Pažiūrėjom Vienaragio paslaptį, sekančią dieną Ratai 2, šiandien Blindą. Sūnus pasakė, kad dar norėtų pažiūrėti komediją, kur Atkinsonas vaidina. Kai žiūrėjom T.Blindą, jis labai džiaugėsi, kad žino aktorių pavardes, nežinau, ar suprato turinį, bet pavardėmis tai labai džiaugėsi, garsiai komentavo, kur dar šie žmonės vaidina.
Šiandien aplankėm sostinę, turėjom vizitą pas gydytoją S.Lesinskienę. Parašė rekomendaciją į PPT, PSC dėl tolimesnio sūnaus ugdymo. Nuo rytojaus pradėsiu žygius, gydytoja sakė, jei nelabai seksis ir pagalbos nesulauksiu, kreiptis į Ją, bandys padėti savais kanalais. Tikiuosi to neprireiks. Pagal įstatymą AS vaikams priklauso mokytojo padėjėjas-asistentas, jei mokykla neskiria, reikia prašyti savivaldybės, mokykla už neįgalaus vaiko ugdymą gauna didesnį mokinio krepšelį, reikia išsiaiškinti, kur tie pinigėliai nuplaukia. Aš LABAI pavargau nuo sūnaus mokyklos, mokytojų ir namų darbų, aš noriu būti savo vaiko MAMA. Dėsiu visas pastangas, kad ja tapčiau. Eisiu visur- į PSC, PPT, savivaldybę, mokyklą, rašysiu raštus, prašymus, reikalausiu atsakymų raštu, bet grįžusi po darbo namo nebedirbsiu mokytoja ir nedarysiu jokių sūnaus namų darbų. Jei sūnus nesupras užduoties, vadinasi ji pateikta neaiškiai, nestruktūrizuotai, eisiu į mokyklą ir raštu klausiu, kodėl mokytojai neatsižvelgia į PPT ir gydytojų nurodymus. Mano kantrybė išseko.
Atėne V, įkvepiantis ryžtas. Sėkmės jums

Atėne V, sėkmės
Šaunuolė
Aš Tavo parašymą net copy-paste pasidariau, ateičiai - pravers...
O mes vakar namie turėjome daug svečių, cieli 5 vaikai buvio atėję, vyresni 1-2 m. ir jaunesni. J buvo sužavėtas - labai laukė vaikų. Visą dieną kartojo, kad "vaikai ateis". Džiaugiuosi tuo - va šitame taške nėra jokio autizmo - nebijo jis nei triukšmo, nei masės naujų žmonių namie, jo kambaryje ir t.t. ir pan. Mano atėjusios į svečius draugės sako: "ką tu čia kalbi nesąmones, kad tavo vaikas nekalba?" Na taip, jis nuotrupomis kalbėjo...Bet kas yra kalba? Kalba turi būti naudojama komunikacijai, t.y. bendravimui, o to akivaizdžiai pas J nėra
Jau nekalbant apie tai, kad daugelis jo tariamų žodžių suprantami tik man, bet ne kitiems. Vaikai žaidė, kažką kūrė, fantazavo...Pažiūrėjau viena akim, o ką maniškis...Žiūriu pradėjo vaikščioti lovos briauna, ar kur nors kamputyje inkšti, bumbėti, nes tipo jis nori kažkokios mašinytės, bet vaikai jo nesupranta, nes jis negali prieiti ir pasakyti:"ei, klausyk, Rokai, noriu šitos mašinos, prašau, duok man" ar pan. Vienžo - bendrauti bendrauti ir dar kartą bendrauti...Arba jis bus tiesiog iš tų žmonių, kuris kažką veikia, ir veikia gerai, bet vienas...
baigėm užsiėmimus Lopšelyje. Pakalbėjau su psichologe. Tai ji taip ir sako - jis vykdo instrtukcijas, jau daug ką supranta, bet va kad kažką pats sugalvotų - to nėra, absoliučiai neturi jokios fantazijos, kad ką nors sumąstytų, ką padaryti, kad pasiektų kažkokį tikslą ir pan.



O mes vakar namie turėjome daug svečių, cieli 5 vaikai buvio atėję, vyresni 1-2 m. ir jaunesni. J buvo sužavėtas - labai laukė vaikų. Visą dieną kartojo, kad "vaikai ateis". Džiaugiuosi tuo - va šitame taške nėra jokio autizmo - nebijo jis nei triukšmo, nei masės naujų žmonių namie, jo kambaryje ir t.t. ir pan. Mano atėjusios į svečius draugės sako: "ką tu čia kalbi nesąmones, kad tavo vaikas nekalba?" Na taip, jis nuotrupomis kalbėjo...Bet kas yra kalba? Kalba turi būti naudojama komunikacijai, t.y. bendravimui, o to akivaizdžiai pas J nėra

baigėm užsiėmimus Lopšelyje. Pakalbėjau su psichologe. Tai ji taip ir sako - jis vykdo instrtukcijas, jau daug ką supranta, bet va kad kažką pats sugalvotų - to nėra, absoliučiai neturi jokios fantazijos, kad ką nors sumąstytų, ką padaryti, kad pasiektų kažkokį tikslą ir pan.
QUOTE(Atėnė V @ 2011 11 04, 22:41)
Šiandien aplankėm sostinę, turėjom vizitą pas gydytoją S.Lesinskienę. Parašė rekomendaciją į PPT, PSC dėl tolimesnio sūnaus ugdymo. Nuo rytojaus pradėsiu žygius, gydytoja sakė, jei nelabai seksis ir pagalbos nesulauksiu, kreiptis į Ją, bandys padėti savais kanalais. Tikiuosi to neprireiks. Pagal įstatymą AS vaikams priklauso mokytojo padėjėjas-asistentas, jei mokykla neskiria, reikia prašyti savivaldybės, mokykla už neįgalaus vaiko ugdymą gauna didesnį mokinio krepšelį, reikia išsiaiškinti, kur tie pinigėliai nuplaukia. Aš LABAI pavargau nuo sūnaus mokyklos, mokytojų ir namų darbų, aš noriu būti savo vaiko MAMA. Dėsiu visas pastangas, kad ja tapčiau. Eisiu visur- į PSC, PPT, savivaldybę, mokyklą, rašysiu raštus, prašymus, reikalausiu atsakymų raštu, bet grįžusi po darbo namo nebedirbsiu mokytoja ir nedarysiu jokių sūnaus namų darbų. Jei sūnus nesupras užduoties, vadinasi ji pateikta neaiškiai, nestruktūrizuotai, eisiu į mokyklą ir raštu klausiu, kodėl mokytojai neatsižvelgia į PPT ir gydytojų nurodymus. Mano kantrybė išseko.
Taip noriu, kad Jums pasisektų. Ir aš apie tai mąstau, tik niekaip nesukurpiu rašto savivaldybei. Nesu labai kovinga, neturiu ir patirties tokiuose dalykuose. Jei Jums pasiseks, gal pasidalinsite savąja.

QUOTE(Atėnė V @ 2011 11 04, 21:41)
Šiandien aplankėm sostinę, turėjom vizitą pas gydytoją S.Lesinskienę. Parašė rekomendaciją į PPT, PSC dėl tolimesnio sūnaus ugdymo. Nuo rytojaus pradėsiu žygius, gydytoja sakė, jei nelabai seksis ir pagalbos nesulauksiu, kreiptis į Ją, bandys padėti savais kanalais. Tikiuosi to neprireiks. Pagal įstatymą AS vaikams priklauso mokytojo padėjėjas-asistentas, jei mokykla neskiria, reikia prašyti savivaldybės, mokykla už neįgalaus vaiko ugdymą gauna didesnį mokinio krepšelį, reikia išsiaiškinti, kur tie pinigėliai nuplaukia. Aš LABAI pavargau nuo sūnaus mokyklos, mokytojų ir namų darbų, aš noriu būti savo vaiko MAMA. Dėsiu visas pastangas, kad ja tapčiau. Eisiu visur- į PSC, PPT, savivaldybę, mokyklą, rašysiu raštus, prašymus, reikalausiu atsakymų raštu, bet grįžusi po darbo namo nebedirbsiu mokytoja ir nedarysiu jokių sūnaus namų darbų. Jei sūnus nesupras užduoties, vadinasi ji pateikta neaiškiai, nestruktūrizuotai, eisiu į mokyklą ir raštu klausiu, kodėl mokytojai neatsižvelgia į PPT ir gydytojų nurodymus. Mano kantrybė išseko.

QUOTE(Ice @ 2011 11 05, 10:08)
Atėne V, sėkmės
Šaunuolė
Aš Tavo parašymą net copy-paste pasidariau, ateičiai - pravers...
O mes vakar namie turėjome daug svečių, cieli 5 vaikai buvio atėję, vyresni 1-2 m. ir jaunesni. J buvo sužavėtas - labai laukė vaikų. Visą dieną kartojo, kad "vaikai ateis". Džiaugiuosi tuo - va šitame taške nėra jokio autizmo - nebijo jis nei triukšmo, nei masės naujų žmonių namie, jo kambaryje ir t.t. ir pan. Mano atėjusios į svečius draugės sako: "ką tu čia kalbi nesąmones, kad tavo vaikas nekalba?" Na taip, jis nuotrupomis kalbėjo...Bet kas yra kalba? Kalba turi būti naudojama komunikacijai, t.y. bendravimui, o to akivaizdžiai pas J nėra
Jau nekalbant apie tai, kad daugelis jo tariamų žodžių suprantami tik man, bet ne kitiems. Vaikai žaidė, kažką kūrė, fantazavo...Pažiūrėjau viena akim, o ką maniškis...Žiūriu pradėjo vaikščioti lovos briauna, ar kur nors kamputyje inkšti, bumbėti, nes tipo jis nori kažkokios mašinytės, bet vaikai jo nesupranta, nes jis negali prieiti ir pasakyti:"ei, klausyk, Rokai, noriu šitos mašinos, prašau, duok man" ar pan. Vienžo - bendrauti bendrauti ir dar kartą bendrauti...Arba jis bus tiesiog iš tų žmonių, kuris kažką veikia, ir veikia gerai, bet vienas...
baigėm užsiėmimus Lopšelyje. Pakalbėjau su psichologe. Tai ji taip ir sako - jis vykdo instrtukcijas, jau daug ką supranta, bet va kad kažką pats sugalvotų - to nėra, absoliučiai neturi jokios fantazijos, kad ką nors sumąstytų, ką padaryti, kad pasiektų kažkokį tikslą ir pan.



O mes vakar namie turėjome daug svečių, cieli 5 vaikai buvio atėję, vyresni 1-2 m. ir jaunesni. J buvo sužavėtas - labai laukė vaikų. Visą dieną kartojo, kad "vaikai ateis". Džiaugiuosi tuo - va šitame taške nėra jokio autizmo - nebijo jis nei triukšmo, nei masės naujų žmonių namie, jo kambaryje ir t.t. ir pan. Mano atėjusios į svečius draugės sako: "ką tu čia kalbi nesąmones, kad tavo vaikas nekalba?" Na taip, jis nuotrupomis kalbėjo...Bet kas yra kalba? Kalba turi būti naudojama komunikacijai, t.y. bendravimui, o to akivaizdžiai pas J nėra

baigėm užsiėmimus Lopšelyje. Pakalbėjau su psichologe. Tai ji taip ir sako - jis vykdo instrtukcijas, jau daug ką supranta, bet va kad kažką pats sugalvotų - to nėra, absoliučiai neturi jokios fantazijos, kad ką nors sumąstytų, ką padaryti, kad pasiektų kažkokį tikslą ir pan.
Kaip CP gerai pasake - kiekvienas savaip ypatingas..
O kada pas jus atsirado pirmieji zodeliai? Turiu omenyje jau rimtesnius zodeliukus is dvieju-triju skiemenuku (kad ir ne visai aiskius)...
Pas mus suvokimas vis geryn, geryn, bet a nei zodelycio... Vis mokinu sakyt "mama"-tik sypsosi ir nieko nesako, "tete" sako noriai, dar "miau", "au au", "ka", "cia", "ate ate"... Nu ir kolkas viskas. Dar truputi turim laiko, bet matau, kad progreso sitame visai nera.
QUOTE(LisJa @ 2011 11 05, 12:16)

Kaip CP gerai pasake - kiekvienas savaip ypatingas..
O kada pas jus atsirado pirmieji zodeliai? Turiu omenyje jau rimtesnius zodeliukus is dvieju-triju skiemenuku (kad ir ne visai aiskius)...
Pas mus suvokimas vis geryn, geryn, bet a nei zodelycio... Vis mokinu sakyt "mama"-tik sypsosi ir nieko nesako, "tete" sako noriai, dar "miau", "au au", "ka", "cia", "ate ate"... Nu ir kolkas viskas. Dar truputi turim laiko, bet matau, kad progreso sitame visai nera.
Tikriausiai, kad normalesni žodžiai atsirado 4 metų, tada ir "Mama" pradėjo į mane kreiptis, o šią vasarą pasakė sąmoningai "Myliu", apskritai, labiausiai pradėjo žodžius kartoti 4,5 m.
O va šunį pirmiausiai vis tiek pavadina "au au", katiną "miau", nors puikiai pasako ir "suo", "susiukas" (šuniukas), "takinas" (katinas), traukiniui sako "čiuku čiuku", vienžo, tingi vaikinas kalbėti


QUOTE(k** @ 2011 11 05, 11:20)
Taip noriu, kad Jums pasisektų. Ir aš apie tai mąstau, tik niekaip nesukurpiu rašto savivaldybei. Nesu labai kovinga, neturiu ir patirties tokiuose dalykuose. Jei Jums pasiseks, gal pasidalinsite savąja. 

Jau turiu gerų žinių

QUOTE(Atėnė V @ 2011 11 05, 17:01)
Jau turiu gerų žinių
, ką tik grįžau iš PPT, buvau nusinešusi sūnaus klasės darbų sąsiuvinius, aiškiai išdėsčiau problemą, parodžiau, kaip sūnus atlieka namų darbus, kai užduotys yra konkretizuotos ir kokius vėjus jis rašo, kai užduotys nėra aiškiai suformuluotos, išaiškinau, ko tikiuosi iš mokytojų ir pasakiau, kad namų darbų mokytoja aš nebedirbsiu. Dar nusinešiau visas pagalbines priemones, kurias pagaminau norint, kad sūnus suprastų ir teisingai atliktų jų skiriamus namų darbus. Pasakiau, kad tokį darbą turėtų atlikti mokytojai, kurie skiria namų darbus, o ne vaiko mama. Pažadėjo visokeriopą pagalbą, artimiausiu laiku suorganizuos PPT tarnybos vedėjos, psichologo, spec. pedagogo, logopedo ir mokyklos administracijos susitikimą, kuriame dalyvausiu ir aš, po to susitikimą su kiekvienu mokytoju individualiai. Tas bus daroma reguliariai kas 2 savaites. Dar paakcentavau, kad mokymo programa mano vaikui turi būti modifikuojama pagal jo sutrikimus, o ne apskritai keliems klasės vaikams skiriama lengvesnė mokymo programa. Pradžia padaryta, žiūrėsiu, kaip seksis toliau.

Na ir mums matyt reikės sekti jūsų pavyzdžiu.
QUOTE(Cukraus pudra @ 2011 11 05, 17:56)
Jokūbas irgi pagaliau sako šuo arba šuniukas. Iki šiol tik "au- au" arba "fuo" būdavo. O aną savaitę jau paprašė jam iškepti šunį


QUOTE(LisJa @ 2011 11 05, 18:02)
Jo šildyklė -šuniukas mikrobangėj šildoma.
Tai kai paduodu ją, visad džiaugiasi, kad mama šunį iškepė, nes šiltas
