Na, teko daugiau nei metus dirbti vaistinėj konsultante, ir ardavom po 12h, o ne kaip Martinoj nuo 8 iki 17h, klientų taip pat įvairiausių pasitaikydavo (net neįsivaizdavau, kad būna tokių piktų ar taip meistriškai iš kantrybės vedančių žmonių) bet pasakyt, kad tau reik, tu ir susirask liežuvis tikrai nebūtų apsivertęs

tuo labiau, kad ne konsultacijos prašė (o kuris geresnis, o kuo tas nuo ano skiriasi, o kodėl tas toks brangus ir pan.), o tik paduoti konkrečias prekes, dar ir nufotografuotas.
Na, tiesiog jei darbas tiesioginis bendravimas su klientais, nereikia į darbą temptis blogų emocijų iš asmeninio gyvenimo ar išsiliet dėl ankstesnio nevykusio kliento ant visiškai nekalto asmens, nes šiaip ar taip, tai nieko gero neatneš, ir kitam nuotaiką sugadinsi, ir dar "užsidirbsi" kokį skundą.