Išsakiau ne savo vienos nuomonę dėl tvarkos mokykloje...Aplinka auklėjant vaikus yra labai svarbi.
o kiek klasiu sioje mokykloje?
Ar baigus sia mokykla imanoma kur nors stoti mokytis ???


Vienuolika klasių.
Tai normali mokykla, kurią baigę vaikai galės stoti ten, kur norės...
Tai normali mokykla, kurią baigę vaikai galės stoti ten, kur norės...

Kodel ne 12 klasiu?
Rudenį bus ir dvylikta.
Tai pirmoji mokyklos laida.

Ar yra vaiku laikiusiu egzaminus? Kaip jiems sekesi?

Egzaminus laikė tik dešimtokai. Jiems sekėsi gerai, ypač kalbėjimas.
Manyčiau, kad tiems, kurie norėtų pereiti ne į pradines, o į vyresnes klases, būtų sunkoka, nes čia nuo pirmos klasės dėstomos dvi užsienio kalbos- anglų ir vokiečių.
Manyčiau, kad tiems, kurie norėtų pereiti ne į pradines, o į vyresnes klases, būtų sunkoka, nes čia nuo pirmos klasės dėstomos dvi užsienio kalbos- anglų ir vokiečių.
Ar vaikai is sios mokyklos laike kokius nors egzaminus? Kada prasideda ir baigesi pamokos? Ar priimtu i 9klase?

Reikia kreiptis į mokyklą tokiais klausimais...

Is karto atsiprasau del klausimo, nieko niekaip nenoriu izeisti.
tiesiog man teko keliuose vokiskuose internetiniuose zurnaluose pries keleta metu skaityti, kad si sistema yra protine negalia, sutrikusio vystymosi turintiems vaikams.
aisku, adaptuoti ir pritaikyti tokia sistema galima ir normaliems vaikams, bet ar pedagogai yra pasirenge destyti, ko patys neismano, nes turi lavintis, mokytis kaip dirbti ne is knyguciu... nemanau, kad jie lietuvoje to mokesi, nemanau, kad ir uzsienyje butu studijave? kaip yra su destanciais mokytojais?
tiesiog man teko keliuose vokiskuose internetiniuose zurnaluose pries keleta metu skaityti, kad si sistema yra protine negalia, sutrikusio vystymosi turintiems vaikams.
aisku, adaptuoti ir pritaikyti tokia sistema galima ir normaliems vaikams, bet ar pedagogai yra pasirenge destyti, ko patys neismano, nes turi lavintis, mokytis kaip dirbti ne is knyguciu... nemanau, kad jie lietuvoje to mokesi, nemanau, kad ir uzsienyje butu studijave? kaip yra su destanciais mokytojais?
Na ir kas kad sistema buvo kurta sakysim, kad ir vaikams su protine negalia. Kartais su tais vaikais reikia elgtis jautriau, isiklausyti labiau, jei tai daro ir su normaliais vaikais, manau, kad sistema yra tik sveikintina. Pati sistema man patinka, su kai kuriais niuansais, bet kadangi visada yra zmogiskas faktorius sistemoje ir jis labai daug lemia, o mane, kaip mama butent tas faktorius labai smarkiai traumavo darzelyje (tikiuosi, kad vaiko ne), tai kazkaip noro bandyti mokkla tikrai nesinori. Tokiu dalyku, kaip demesys ir pagalba vaikui integruotis i kolektyva yra ne tik Valdorfo mokykloje ir tikrai epeikciau ir valstybiniu darzeliu ar mokyklu, kur dirba geri pedagogai ir gal ne oficialiai, bet vadovaujasi ir Valdorfo idejomis ir kitomis, svarbu, kad randa kelia i vaiko sirdi ir sugeba ne sukisti zinias, o sudominti mokymusi.
Del rasymo kreidelemis yra pliusu, kad vaikas gali ivairiais kampais piesdamas uzpildyti lapo erdve, bet sakysim rankos akies kontaktui (ar kaip tai vadinasi, kai ranka gali atkartoti akimi matoma vaizda) tai ne kas, ir ypac vaikams turinties sakysim kalbos sutrikimus, nes butbet piestuko laikymas tisingai ir lavina siuos kalbai riekalingus dalykus. Mano vaikas darzelyje pieses kreidutemis budamas 5 metu piestuka eme i kumsti, praejo pusmetis, kol ismokiau imti normaliai piestuka. Taigi sis momemntas kazkaip man keistas, bet tai mazas tik apstebejimas. Dziugu, kad vaikams ten gerai, tikiuosi, kad ir po tos mokyuklos jiems bus gerai, nes stojamieji egzaminai vis delto siais laikasi yra beprotiski.
Dar komentaras, visdelto po Valdorfo perejimas i Ciurlionke, nieko neirodo 9nebent vaikas labai buvo gabus muzikai ar dailei ir ji ten prieme) bet bendrojos isilavinimo lygis Ciurlionkeje yra tikrai zemas, vien delto, kad specialybes dalyku kruvis yra labai didelis
Del rasymo kreidelemis yra pliusu, kad vaikas gali ivairiais kampais piesdamas uzpildyti lapo erdve, bet sakysim rankos akies kontaktui (ar kaip tai vadinasi, kai ranka gali atkartoti akimi matoma vaizda) tai ne kas, ir ypac vaikams turinties sakysim kalbos sutrikimus, nes butbet piestuko laikymas tisingai ir lavina siuos kalbai riekalingus dalykus. Mano vaikas darzelyje pieses kreidutemis budamas 5 metu piestuka eme i kumsti, praejo pusmetis, kol ismokiau imti normaliai piestuka. Taigi sis momemntas kazkaip man keistas, bet tai mazas tik apstebejimas. Dziugu, kad vaikams ten gerai, tikiuosi, kad ir po tos mokyuklos jiems bus gerai, nes stojamieji egzaminai vis delto siais laikasi yra beprotiski.
Dar komentaras, visdelto po Valdorfo perejimas i Ciurlionke, nieko neirodo 9nebent vaikas labai buvo gabus muzikai ar dailei ir ji ten prieme) bet bendrojos isilavinimo lygis Ciurlionkeje yra tikrai zemas, vien delto, kad specialybes dalyku kruvis yra labai didelis
QUOTE(laumė-ragana @ 2007 05 05, 12:26)
aisku, adaptuoti ir pritaikyti tokia sistema galima ir normaliems vaikams, bet ar pedagogai yra pasirenge destyti, ko patys neismano, nes turi lavintis, mokytis kaip dirbti ne is knyguciu... nemanau, kad jie lietuvoje to mokesi, nemanau, kad ir uzsienyje butu studijave? kaip yra su destanciais mokytojais?
Mokytojai, kaip matau, labai stengiasi dirbti, tik, kiek suprantu, ne visi jie turi pakankamą išsilavinimą. Sunku rasti mokytoją pirmokams.
Man vienas dalykas labai kliūva šioje mokykloje- tai drausmės stoka.
Bet kadangi vis daugiau žmonių sužino apie šią mokyklą, visų norinčių į pirmą klasę niekaip nepriims...O paralelių klasių šioje mokyklopje neplanuojama daryti. Ir teisingai. Ši mokykla neturi būti panaši į fabriką.
Nedžiugina manęs tai, kad pakėlė mokestį už mokslą.