Sveiki,
Grįžom vakar iš Akka Alinda. Pirkom balandį, mokėjom 6300 (2+1). Galiu pasakyti, kad neverta nei cento, kiek buvo skirta iš šios sumos atmetus skrydžio kainą.
Pernai atostogavom Le Jardin, šiemet mačiau jo kaina panaši kaip Akkos, bet neėmėm dėl kontingento - visa animacija ir aptarnavimas orientuota į Vakarų Europą, bijojom, kad vaikui bus nuobodu ir nesusišnekės (veltui, vaikas nuolat mirko jūroj ir baseine, tai tos animacijos be mini disco ir neprireikė). Būtumėm bent pailsėję be rūpesčių gal, dabar gi...
Prisiskaičiau atsiliepimų, bent jau per lt tai jie labai rožiniai buvo, kaip beje daug labai ir pas rusus. Nežinau, ar šiemet jie personalą pakeitė, bet dabar įlindau ir pas rusus - žiūriu lygiai tas pats, ką mes išgyvenom ten. Personalas nemandagus iki negaliu, maistas šlykštus, gėrimai nepakenčiami. Personalui jautiesi skolinga, jei paprašai kažko, tokius nepatenkintus veidus susuka. Paskutinį vakarą man kažkokio brūdo vietoj normalaus alkoholio šliūkštelėjo, iki pat skrydžio miriau nuo skrandžio skausmų, siaubas kažkoks.
Maistas iš viso tragiškas - yra tik garnyrai ir užkandžiai, karšto reikia stovėti eilėse, dažnai baigiasi, kai baigiasi tik tada ima kepti naują. Žuvis nuolat plaukiodavo riebalų masėj, o kadangi įėjus į valgyklą visada smirdėdavo tais pašvinkusiais riebalais, kuriuose kepė žuvį. Atkreipkit dėmesį - VALGYKLĄ, nes tai tikrai ne restoranas. Paskutinės 3 dienos - priverstinė makaronų dieta, mat mėsos patiekalai buvo nevalgomi. Dar lyg ir nieko buvo vaikiškas meniu, bet jau toks skurdus. Labiausiai užmušė, kai per pietus buvo kepta vištiena, o vakare virta, bet sudėta į likučius keptos tame pačiame puode... Taigi ten toks karštis, viduje valgyklos tikria niekada nebuvo gaivu, juk mėsa genda, o čia dar ir vaikam sukiša.... Ir dar užrašas "higienos sumetimais nesineškite maisto iš restorano". Aha, o tuntas zujančių aplink kojas katinų vat higieniška labai. Iš lėkštės pastarieji irgi nevengia paragauti paliktos.
Oficiantus reikėdavo gaudyti, kad atneštų atsigerti prie maisto. Atnešdavo ne tai, ką prašai. Netvarka siaubinga. Stalai purvini. Jei nueina vieni žmonės, įrankių per naujo nebepadeda tik ale aptvarko.
Žodžiu siaubingiausia mūsų poilsinė kelionė ever never. Čia galėčiau plėstis iki negaliu minėdama vis naujas smulkmenas. Kaip pvz. bandžiau 3 skirtingus kiaušinius, kurie pagal aprašyma pusryčių meniu turėjo būti minkštai virti (3 minutės)

Bandžiau iš principo, spėkit

Nusprendėm, kad virėjas pamiršo

O kitą rytą, vietoj 3 minutės ant kiaušinių buvo parašyta 5 minutės, o ant kietai virtų 10 minučių

Ryškiai kažkas iš poilsiautojų pasiskundė, tai vietoj to, kad ištaisytų klaidą, jie nusprendė ją užmaskuoti, kad jei vdrug būtų vėl kietai virti, nebūtų pretenzijų. Aišku, čia smulkmena, bet patikėkit, kai jau 5ą atostogavimo diena vien tokie niuansai, tai ima nervinti
5* jis nevertas nei už ką, maks. 3. Tada ir kaina turėtų būti atitinkama. Tik vat man keista, kad teztour tinklapyje negaliu įdėti atsiliepimo. Gal pas juos nustatymai, kad dedantys vienetus nebūtų prieisti?