QUOTE(Dalsida @ 2012 07 22, 10:21)
Šauniai paaiškinote
Viskas aiškiau nei aišku tapo
Gal galite dar keliais aiškiais sakiniais paaiškinti ką sankaba daro? Ta prasme, kai įmini prieš keičiant pavarą. Aš tai tokia beviltiška jaučiuosi, kai bevažiuodama intensyviame eisme šiek tiek pasimetu, taip ir noriu kaip su automatine pavarų dėže važiuoti, t.y. be įmintos sankabos pavarą keisti
Nežinau kaip save priversti apie sankabą visada nepamiršti
Džiaugiuosi, kad instruktorius šalia važiuoja 


Gal galite dar keliais aiškiais sakiniais paaiškinti ką sankaba daro? Ta prasme, kai įmini prieš keičiant pavarą. Aš tai tokia beviltiška jaučiuosi, kai bevažiuodama intensyviame eisme šiek tiek pasimetu, taip ir noriu kaip su automatine pavarų dėže važiuoti, t.y. be įmintos sankabos pavarą keisti



Sankaba sujungia greiciu deze su varikliu,per ja yra perduodami variklio sukiai greiciu dezei,ir toliau-ratams.Kai imini sankaba-atjungi greiciu deze(o kartu ir ratus) nuo variklio,variklis tada dirba laisvom apsukom (vyksta tas pats,kaip ijungus neutralia) ir neturi jokio rysio su varanciais ratais. Keiciant pavara tam ir isminama sankaba,kad atjungti perjungimo momentui greiciu deze ir jos nelauzyti,nes kiekviena pavara turi skirtingus perdavimus (skirtinga dantuku skaiciu).Yra budas perjungti pavaras ir be sankabos (jei,pvz.,trosas nutruksta),bet cia jau reikia labai dideliu igudziu,turi labai tiksliai atitikti variklio sukiai su greiciu dezes perdavimais,as to dar nemoku...

